Advertisement
Music

Watch: Katy Perry Performs ‘N*gga’s In Paris’

98
shares
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
katy perry niggas paris e1332165806263 Watch: Katy Perry Performs N*ggas In Paris

This is one performance you don’t want to miss.

Today, in support of her upcoming LP ‘Teenage Dream: The Complete Confection’, Katy Perry took to ‘Radio One’s Live Lounge’ for a live set of some of her favorite music.

Performing some of her own classics, the ‘Mannequin‘ belle also took The Throne‘s ‘N*gga’s In Paris’, with truly interesting results.

Watch below…

Your thoughts?

 

98
shares
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

This Week's Top Commentators

Top Commentators

  • Tyler

    Tyler (109)

  • I STAN(D) FOR TALENT

    I STAN(D) FOR TALENT (82)

  • DEL BEY

    DEL BEY (58)

  • Mark111

    Mark111 (57)

23 Comments

  1. March 19, 2012 at 8:59 am
    Beck says:
    Vote

    huh….Katy really just does whatever the f*** she wants………lol

  2. March 19, 2012 at 9:01 am
    Perryperryperry says:
    Vote

    Hahhaaaaaah yea!!!! This is why I love her

  3. March 19, 2012 at 9:07 am
    kimberly says:
    Vote

    lmao………….

  4. March 19, 2012 at 9:08 am
    Love on top says:
    Vote

    *rolls down stairs* I’m sure I wasn’t the only one

  5. March 19, 2012 at 9:13 am
    Cassidy says:
    Vote

    Wtf was that. :o

  6. March 19, 2012 at 9:14 am
    JAKE (STILL AWAITING THE ARRIVAL OF A 21ST CENTURY "MUSICAL" LEGEND. WHERE IS HE/SHE?) says:
    Vote

    LMFAO!!!

    SHE NEVER FAILS TO AMUSE ME – IN A POSITIVE WAY!!!

    SHE HAS PERSONALITY, IS A GENUINE PERFORMER (PROBABLY THE BEST LIVE VOCALIST) & CAN ACTUALLY PLAY AN INSTRUMENT – THAT IS MUCH MORE OF WHAT I CAN SAY FOR HER WHORISH *AHEM* I MEAN “CLOSEST” CONTEMPORARY!!!

    ON A SIDENOTE: KATY NEEDS TO MARRY OR DATE A BLACK MAN!!! SHE’LL BE MUCH HAPPIER!!! :D :D :D
    ^^^
    TRAVIS MCCOY IS NO EXCEPTION!!!

  7. March 19, 2012 at 9:14 am
    KAT DELUNA FAN says:
    Vote

    lmao GO CHARTY..YOU BE KILLIN THEM GIRL…SHE SO FUN

  8. March 19, 2012 at 9:15 am
    JAKE (STILL AWAITING THE ARRIVAL OF A 21ST CENTURY "MUSICAL" LEGEND. WHERE IS HE/SHE?) says:
    Vote

    TYPO: *NOT* THE BEST LIVE VOCALIST!!!

  9. March 19, 2012 at 9:17 am
    SASHA says:
    Vote

    I NEVER KNEW SHE COULD RAP!!!

    DAMN – SHE WASN’T THAT BAD!!!

  10. March 19, 2012 at 9:19 am
    Mr Bradshaw says:
    Vote

    I really enjoyed that. Go Katy!!

    *disclaimer* If it makes anyone uncomfortable then blame the artist who put it out for the world to hear.

  11. March 19, 2012 at 9:20 am
    kingphoenix9 says:
    Vote

    Damn, I cant believe i actually liked her as an artist before Teenage Dream era…Like Mannequin Live was one of my favorite songs….This music industry thing is something else.

  12. March 19, 2012 at 9:23 am
    Dev says:
    Vote

    @MR BRADSHAW
    That is one lame ass disclaimer.
    I don’t know what to say….it wasn’t bad but it also wasn’t good. It kinda sounded like a redneck doing kanye & jay-z

  13. March 19, 2012 at 9:42 am
    mobwife says:
    Vote

    Finds a TALL BUILDING looks over the ledge then JUMPS TO DEATH!

    WTF 0_o?

  14. March 19, 2012 at 10:16 am
    Bam Bam says:
    Vote

    I see what he is saying because I think that Jazmine Sullivan does what Adele does but she does it better (still like Adele). She doesn’t get to be on the big TV shows promoting and her music is pretty much looked over because we all know that if they woulda had Adele singing “10 Seconds” or “Need You Bad” people would have been falling all over themselves saying how original she was…….

  15. March 19, 2012 at 10:18 am
    Bam Bam says:
    Vote

    ^^^Oops wrong post LOL

  16. March 19, 2012 at 2:09 pm
    MISHKA says:
    Vote

    LOL

    She really wants Kanye so bad, doesn’t she? I see your game, Katy!

  17. March 19, 2012 at 2:30 pm
    TinaMinaj says:
    Vote

    How dare she take a track like that and mutilate it!!! She shpould jump off a cliff or hang herself!!! This is PLAIN INSULTING TO ALL HIPHOP/RAP acts accross the world!!!

  18. Vote

    […] her controversial cover of The Throne‘s ‘N”gga’s In Paris‘ today, Katy Perry‘s mouth has landed her in more hot […]

  19. Vote

    […] her controversial cover of The Throne‘s ‘N”gga’s In Paris‘ today, Katy Perry‘s mouth has landed her in more hot […]

  20. March 19, 2012 at 6:50 pm
    CALL ME HATTTERRRRRRRR says:
    Vote

    THIS b**** IS SOOOO WACK AND THIS WAS A VERY RACIST CONTROVERSY… SHE IS NOW ON MY s*** LIST

  21. March 22, 2012 at 7:14 am
    Inlovewithbey says:
    Vote

    Wow! HER CAREER IS FALLING INTO THIN PARTS!
    Perry sucks since day1

  22. Vote

    […] her controversial cover of The Throne‘s ‘N”gga’s In Paris‘ today, Katy Perry‘s mouth has landed her in more hot […]

  23. Vote

    […] her controversial cover of The Throne‘s ‘N”gga’s In Paris‘ today, Katy Perry‘s mouth has landed her in more hot […]

Leave a Reply



eXTReMe Tracker