Advertisement
Music

Hot Shots: Nicki Minaj Takes ‘Pink Friday’ Fragrance ‘Down Under’

 Hot Shots: Nicki Minaj Takes Pink Friday Fragrance Down Under

Brand Minaj strikes again!

As demand for her MAC Viva Glam Lipstick rises across the globe, Nicki Minaj took her ‘Pink Friday‘ fragrance to Australia yesterday, launching the product for fans in Sydney.

Sporting a cupcake inspired dress, the ‘American Idol’  judge spent the day signing bottles for her Barbz who recently scored the Rapper a Gold certification for her single ‘Va Va Voom‘, for sales of over 35,000 units.

More snaps below..

  Hot Shots: Nicki Minaj Takes Pink Friday Fragrance Down Under

 Hot Shots: Nicki Minaj Takes Pink Friday Fragrance Down Under Hot Shots: Nicki Minaj Takes Pink Friday Fragrance Down Under Hot Shots: Nicki Minaj Takes Pink Friday Fragrance Down Under

 Your thoughts?

Dont Forget To Share

70 Comments

  • November 29, 2012 at 9:51 am
    HALF AMAZIN says:
    Vote

    Flop

    Reply

    truth(chile i DRAAAAGGGS funky nicki stans hun-TAE to save them from her) Replied:

    this b**** is REEEEAAALLLY a joke chile!

    Reply

    FAF Replied:

    ^ U MAD KIM NOR YOUR OTHER FAVES HAVE A PERFUME INSTORE ?

    U WAS THE FIRSTTTTTTTTT TO COMMENT ! KI!

  • November 29, 2012 at 9:55 am
    Monstarebel (THE UNAPOLOGETIC PRINCE) says:
    Vote

    UGH WTF IS SHE WEARING CLOWN SUIT FURSURE….

    Reply

  • November 29, 2012 at 9:56 am
    Imjustme says:
    Vote

    She is mad pretty

    Reply

    truth(chile i DRAAAAGGGS funky nicki stans hun-TAE to save them from her) Replied:

    and you are mad stoopid, b****

    Reply

  • November 29, 2012 at 9:57 am
    Nahlia says:
    Vote

    I just wish, she would fire her whole team and start over. Like these lacefronts are getting out of hand. And that perfume, is so childish. Like incorporate some class and taste into your fragrance.

    Reply

    JER Replied:

    DEAD

    Reply

  • November 29, 2012 at 9:59 am
    Imjustme says:
    Vote

    that dress is bealtiful and the blonde curling hair looks so good in her

    Reply

    truth(chile i DRAAAAGGGS funky nicki stans hun-TAE to save them from her) Replied:

    croak b****!! my child i’m tryna liberate you chile

    Reply

    Chile Please!! Replied:

    @ imjustme…..please tell me your trying to be sarcastic?….because there’s nothing cute about what this b**** has on nor that blonde Poodle hair she has. NEXT!!!

    Reply

  • November 29, 2012 at 10:02 am
    MACHIAVEL says:
    Vote

    Nicki, My Grandma Wants Her Curtains Back, Damn You Robber haha!

    Reply

    FAF Replied:

    That was corny

    you could’ve atleast said your little sister, f**

    seeing as how they look like Disney sheets KI !

    U mad the QUEEN can slay worldwide wearing linen ?

    When will your fave ? OOP!

    Reply

    MACHIAVEL Replied:

    “Stupid h**” STFU! I Can’t Be A f**, I’m A Girl!
    Get Over It, My Girl Lady G And Roman Garbaj, Both Dresse Most Of Time Like CLOWN,
    Deal With It Silly b****…………………….SMH!

  • November 29, 2012 at 10:06 am
    the real xoxo says:
    Vote

    her looks are so overrated. She looked her best late 2009/early 2010, when she had boob and ass implants but no work done on her face. now she look ridiculous.

    Reply

    Imjustme Replied:

    Dammmn you’re here again? I swear you’re the most obssesed hater I ever seen, like… if you don’t like her why are you always checkin for her? thats make no sense. Go get a life hunny.

    Reply

    prettigurlrockD bitchess (No f**** given) Replied:

    I agree she looked hot in 2009-2010. She tries too hard now to look stylish. It comes off as tacky and uncoordinated now. Fashion police be grillin her. I know for sure. Smh.

    FAF Replied:

    No work has been done on her face

    No one cares about fashion police when joan rivers face look tugged beyond recognition !

    Come with a new line , UGLY !

    Reply

  • November 29, 2012 at 10:08 am
    L.A says:
    Vote

    This b**** is a certified CLOWN!!!!

    Reply

    Imjustme Replied:

    and you are certified a hater. FukU

    Reply

    FAF Replied:

    @Imjustme

    I never seen L.A. post on this blog before

    IP : 98.34.49 AKA @TheRealXOXO! KI !

    I see u boo ! ;)

  • November 29, 2012 at 10:09 am
    Monstarebel (THE UNAPOLOGETIC PRINCE) says:
    Vote

    Nicki I know you flopped honey but damn you don’t need to be getting your outfits from the goodwill…She’s giving me cheap Disney princess realness….uh no thanks

    Reply

    truth(chile i DRAAAAGGGS funky nicki stans hun-TAE to save them from her) Replied:

    i…am…ON THE FL-LOOR LAUGHING!!!!!

    Reply

    Imjustme Replied:

    go listen to that garbage a$$ album that your fav just dropped

    Reply

    FAF Replied:

    36k = 2 retailers >>>>>>>>>>> 238 ALL RETAILERS ON HOLIDAY !

    DEATH ! :)

  • November 29, 2012 at 10:12 am
    NAVI says:
    Vote

    lol

    Reply

    FAF Replied:

    LOL ! http://www.cryosites.com/shared/img/r/rihanna_19793.jpeg

    Reply

  • November 29, 2012 at 10:28 am
    j says:
    Vote

    DEATH at those comments above me!!!!!!!!!!!!!!! NICKI GURLLLLLLLLLLLLLL

    Reply

  • November 29, 2012 at 10:52 am
    nightbitch says:
    Vote

    she smell, i dont see anyone buy that … flop

    Reply

  • November 29, 2012 at 10:53 am
    queef says:
    Vote

    aww she looks so cute in that granny dress <3

    Reply

    prettigurlrockD bitchess (No f**** given) Replied:

    That was nice of you lol

    Reply

  • November 29, 2012 at 11:07 am
    ThatgrapefruitJuice says:
    Vote

    Yuck! She and that costume look the biggest fools out. Attention queen . . . . or is it attention hog.

    Reply

    ariel telling the true Replied:

    listen hear b**** stop hateing stop hating if u don’t know what the spot like feels like b****

    Reply

  • November 29, 2012 at 11:09 am
    ThatgrapefruitJuice says:
    Vote

    And that perfume look sucks.

    Reply

    FAF Replied:

    Selling more than ur faves.. MAD?

    wash ur stinking ass & buy some for your TRASHY family, f***

    Reply

  • November 29, 2012 at 11:12 am
    I&I(Bare Badness) says:
    Vote

    cartoon character yowww!!!

    Reply

  • November 29, 2012 at 11:16 am
    queef says:
    Vote

    She better work that granny dress <3

    Reply

    FAF Replied:

    how manytimes u gon type it, though ugly ?

    It wasn’t funny the first ! :arrow::

    Reply

  • November 29, 2012 at 11:40 am
    jason says:
    Vote

    we are all gonna be sooo tired of this b**** in two years!

    Reply

    truth(chile i DRAAAAGGGS funky nicki stans hun-TAE to save them from her) Replied:

    WE TIRED NOW HUN

    Reply

    FAF Replied:

    Y’all already tired, PRESSEDT & late !!!

    queen dont make music for u ugly f****** ! :arrow:

  • November 29, 2012 at 11:47 am
    Justsaying says:
    Vote

    Funny, no one mentioned her skin….doesn’t appear bleached to me…

    Reply

    jason Replied:

    I saw that everyday! Cause its not only her face…even her hands are begining to look bleached!

    Reply

    FAF Replied:

    Does anyone say it about Beyonce, Rihanna, etc .? or are they just hating ?

  • November 29, 2012 at 11:47 am
    ,. says:
    Vote

    keep putting in work nicki.

    Reply

    truth(chile i DRAAAAGGGS funky nicki stans hun-TAE to save them from her) Replied:

    DIE b****

    Reply

    prettigurlrockD bitchess (No f**** given) Replied:

    puttin in work and working on her image. SMH.

  • November 29, 2012 at 11:58 am
    truth(chile i DRAAAAGGGS funky nicki stans hun-TAE to save them from her) says:
    Vote

    ok sam gooowrl now you just using her for jokes…WORK FOR ME chile! and btw BRWAAAAAAHAHAHAHAHAHLOLOLOLOL!!!!!!! LETS C HER STOOPID ASS STANS DEFEND THISSSSS MESS chile!!!!! #peaing and shitting on myself i’m laughn so hard chile

    Reply

    prettigurlrockD bitchess (No f**** given) Replied:

    Everyone has their bad days. U just another hater. So bye.

    Reply

  • November 29, 2012 at 12:02 pm
    Outspoken says:
    Vote

    She looks so hit! Lmao

    Reply

    FAF Replied:

    I know … CB hit her :(
    http://www.cryosites.com/shared/img/r/rihanna_19793.jpeg

    Reply

  • Vote

    [...] SOURCE Share and Enjoy [...]

  • November 29, 2012 at 1:21 pm
    tits mcgee says:
    Vote

    That outfit… #wow

    Reply

  • November 29, 2012 at 1:24 pm
    Chile Please!! says:
    Vote

    OMG!! WTF is she wearing? It looks like her grandmother took all the quilts & sheets in her house & made a dress out of it. I swear this b**** is such a f****** clown & a joke……I’ll leave her for the youngin’s! SMH!

    Reply

    FAF Replied:

    You been leaving her for the youngins, ugly !

    Noone checking for you old farts’ taste in music !

    735k & growing ! It wont take 10mos like y’all flop faves.. KI !

    Reply

  • November 29, 2012 at 2:41 pm
    prettigurlrockD bitchess (No f**** given) says:
    Vote

    Omgggg. What is she wearing? She was actually improving her looks until she downgraded to that. SMH. I can’t wit chu, onika.Get it together ASAP.

    Reply

  • November 29, 2012 at 2:49 pm
    honeychildplease says:
    Vote

    OMG she look like a RATCHET Wal-Mart doll…DA FCK????? Oh NICKI MINCLOWN done lost her clown as mind….gurrrrrrrrrrrrrrl rest!

    Reply

    FAF Replied:

    Ya’ll twins , then .

    Reply

    MATT101 Replied:

    lol i know right, cause jah kno he/she shouldnt be talking …. that pic looks like a clown’s popped down bitter wife ….ex wife…..HONEYCHILDPLEASE HAVE A SEAT WHERE NO ONE CAN SEE U

  • November 29, 2012 at 3:00 pm
    mob says:
    Vote

    WTF is she wearing?….. WTFIML so I can see clearly? LOL :-)

    I would love to have the bottle though! I think it’s a cute concept!

    Reply

  • November 29, 2012 at 3:16 pm
    RG2 says:
    Vote

    Im sorry Nicki I love you BUT….. Whose princess bed spread did you use so you could create this mess of a dress? Might it be Sofia Grace?………Smh Nocki you are too attractive to be dressin loke your 5 years old SEROIUSLY LETS GROW UP NOW. I love you but I gotta keep it real.

    Reply

  • November 29, 2012 at 3:17 pm
    The Zolonski Trap says:
    Vote

    She’s a flop but you b****** comment 50 seconds after sam posts’ this…#YouBeenAFan and if your wondering why she’s dressed like that, it’s because she the “Harajuku Barbie”…so yea…and team minaj still wins…now watch as somebody comments talking s***..

    Reply

    JER Replied:

    b**** people comment on her because she is OFFENSIVE to all 5 senses and then some. It’s like if someone called your momma a n***** oh you aren’t gonna comment or say anything? b**** BYE. Nicki Minaj somehow still exists therefore people will CONTINUE to clock her coonery

    Reply

  • November 29, 2012 at 4:27 pm
    bibi93 says:
    Vote

    Funny Minaj

    Reply

  • November 29, 2012 at 4:52 pm
    Lax says:
    Vote

    Nicki, Nicki baby girl Halloween is over babe did you
    not get the Memo!!!!

    Reply

    RG2 Replied:

    Apparently not……This is a huge step backwards from her AMA’s dress.

    Reply

  • November 29, 2012 at 6:07 pm
    JFREEEEEEEEEEE says:
    Vote

    Looks like she just ripped the curtains off her wall to mee!!!

    Reply

  • November 29, 2012 at 10:01 pm
    JER says:
    Vote

    WHAT THE f*** IS PINK FRIDAY!?!?!? Shut the f*** up b****. Everything ‘Pink Friday’ b**** THAT DOESN’T EVEN MEAN ANYTHING! So over it. It’s offensive at this point. Quit trying to act like ‘Pink Friday’ is a concept because it’s not. It’s just flop.

    Reply

  • November 30, 2012 at 10:46 am
    Pepper Dean says:
    Vote

    I’m tired of her. This is what happens when u put someone up on a pedestal. Now all her current fans do damage control like they are on her payroll. Her fans take pictures wearing those drunk ass pink wigs. What exactly makes her a versatile artist? Please don’t tell me that its because she’s getting bread. That doesn’t prove you are talented. That just proves that she is talented at manipulating weak minded kids who ask their parents to buy her reheated gargage.So what is it? I’m curious to know, no shade intended.

    Reply

  • December 1, 2012 at 10:25 am
    JAKE says:
    Vote

    NO.

    Reply

Connect with:

Leave a Reply



eXTReMe Tracker