Advertisement
ChrisBrown_X_DeluxeEdition_outnow_728x90

Music

New Video: Future & Kelly Rowland – ‘Neva End (Remix)’

kelly rowland neva end e1353545311341 New Video: Future & Kelly Rowland   Neva End (Remix)

Not content with blazing Urban radio with her own single ‘Ice’, Kelly Rowland is notching up collaboration after collaboration, the latest being Future‘s new single ‘Neva End (Remix)’.

The video for the cut premiered moments ago and is the first to be lifted from the re-release of the MC’s debut album ‘Pluto 3D’ – which hits stores on November 27th.

Watch Future and Ms. Kelly in action below…


Again, somewhat run-of-the-mill, but we’re not mad at Kelly for keeping on her grind. Between her own single and features, she’s becoming a concurrent fixture on Urban radio. Smart business in the run-up to the release of her ‘Year Of The Woman’ LP, from our vantage point.

Your thoughts?

Dont Forget To Share

25 Comments

  • November 21, 2012 at 8:03 pm
    FuckingYoDaddy says:
    Vote

    oh

    Reply

  • November 21, 2012 at 8:04 pm
    williNalli says:
    Vote

    wow

    Reply

  • November 21, 2012 at 8:11 pm
    Kelz says:
    Vote

    She look gorgeous

    Reply

  • November 21, 2012 at 8:12 pm
    Kelz says:
    Vote

    Kelly keep serving us with greatness, can’t wait to hear her next single from YOTW

    Reply

  • November 21, 2012 at 8:17 pm
    Suicide Blonde says:
    Vote

    I like it, kill me but yep i like.

    Reply

  • November 21, 2012 at 8:22 pm
    Tami says:
    Vote

    its hottt

    Reply

  • November 21, 2012 at 8:26 pm
    hmmm... says:
    Vote

    Future is so fine!!! & kelly is just gorg!

    Reply

    FAF Replied:

    YES b**** ! why does he look good all a sudden… =/ *confused*….

    K. ro betta work !!! :) She on everything !

    Reply

    RICHANDBLACK11(JUST LIKE OBAMA AND BEY) Replied:

    WHYB they always been cute y’all just was sleeping

  • November 21, 2012 at 9:07 pm
    DWoods500 says:
    Vote

    Damn ns kelly looks so bom

    Reply

  • November 21, 2012 at 9:52 pm
    lostone says:
    Vote

    im def feeling this song..its gonna be a hit on r&b charts..i was hoping for a better video tho

    Reply

  • November 21, 2012 at 10:02 pm
    WaitUrTurn88 says:
    Vote

    LOVEEEE SONG KILLS THIS!!!!……UNAPOLOGETIC IN STORES NOW, GO GET IT!!

    Reply

    DWoods500 Replied:

    Lol sad thing is lovee song is the best somg on that b****** album smh unapologetic has to he rihannas laziest album. I wish she would take a break and perfect her craft instead of shitting out an album once a year. It doesnt display her growth as an artist it just shows how much ppl care about money. I think rhi rhi has a nice voice but needs to work on it just like anybody else. She can be a solid performer if she took time about and masterd her voice. Back to thw video kelly looks phenominal her verse was good im hoping she brings this diva attitude on her next album her label is doing a good job at keeping her name relevant so lets see how this era plays out so far so good tho. Future doesnt look too bad i dont why i thought he was ugly lmao hes not

    Reply

    wrinkle flop ora Replied:

    I love Loo song. That a song to f*** too

    Reply

  • November 21, 2012 at 10:39 pm
    Simply me says:
    Vote

    I like it! I agree all of a sudden he looks cute to me too! Lol smh

    P.s Kelly looking gorgeous as usual :-)

    Reply

  • November 22, 2012 at 3:54 am
    luv music says:
    Vote

    miss kelly looks gorgous as usual..love the song too

    Reply

  • November 22, 2012 at 4:23 am
    Don't_Start_No_Shit!!! says:
    Vote

    See Evelyn pimping her daughter already!!!.. Kelly is gorgeous!!!!

    Reply

  • November 22, 2012 at 4:59 am
    amina says:
    Vote

    Kelly look realy hot.

    great job!

    Reply

  • November 22, 2012 at 7:12 am
    RICHANDBLACK11(JUST LIKE OBAMA AND BEY) says:
    Vote

    yasss future

    Reply

  • November 22, 2012 at 2:40 pm
    TM says:
    Vote

    Get it Kelly!

    Reply

  • November 22, 2012 at 3:06 pm
    Ty says:
    Vote

    cool is the song, vid’s kinda boring but ok.

    Reply

  • November 22, 2012 at 3:17 pm
    MISHKA says:
    Vote

    Sounds nice to me.

    Reply

  • November 22, 2012 at 5:17 pm
    [email protected] says:
    Vote

    i forgot that she use to do dance music now, kelly keep serviing

    Reply

  • November 22, 2012 at 5:51 pm
    Des says:
    Vote

    Nice. Future can get it (lol)…

    Reply

  • November 23, 2012 at 1:46 am
    Angela Wesley says:
    Vote

    Its a nice and cool video. Now if Kelly could only make cool videoslike
    this for her own album.

    Reply

Connect with:

Leave a Reply



eXTReMe Tracker