Advertisement

The Spill On…Omarion

Published: Saturday 1st Dec 2012 by Rashad

Ever keen on keeping the masses abreast of fresh and/or often underrated talent, That Grape Juice presents ‘The Spill’ – a renewed look at not-so-new, yet active, acts.

Much like its ‘Freshly Squeezed’ sister segment, this revived assay aims to put the magnifying glass on talents who may not appeal to the buying public on a broad scale yet are still serving material that could easily spin side-by-side with some of today’s top hits.

Covering a kaleidoscope of genres, ‘The Spill’ is set to feature some names you probably know and love as well as some you’ll (soon) be glad to know.  Click below to find out the spill on former B2K frontman Omarion.

 

While his Rick Ross-assisted ‘Let’s Talk’ wasn’t greeted by many listeners, ‘Drop That Heater’ hitmaker Omarion drops some heat of his own via his latest EP ‘Care Package’.  Under the wing of imprint leader Ricky Rozay, Maybach O serves up 9 tracks featuring labelmate Wale as well as Tank, Joe Budden, and more.

Acting as a “prelude” to his untitled MMG debut set for 2013, O says the EP will be the “introduction” to a new him.  As we await to see exactly what he means by that, take your first listen of ‘Package’ below and tell us what you think:

Free Download:  Omarion’s ‘Care Package’

 

Your thoughts?

 

Posted under:

Comments 22

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. MC December 1, 2012

    I am still waiting for his s** tape with Bow Wow to leak, until then Ciao!

    • Suicide Blonde December 1, 2012

      Lol.

    • MY WEAVE IS LAID TO THE SIDE LIKE UNEMPLOYMENT December 1, 2012

      why would you wanna see that?

      • I’m on the look out 4 Sterling Infinity’s Music December 3, 2012

        lmfao at this!

  2. Monstarebel (THE UNAPOLOGETIC PRINCE) December 1, 2012

    I want Omarion to make his home in my b****….

    • MY WEAVE IS LAID TO THE SIDE LIKE UNEMPLOYMENT December 1, 2012

      Ain’t he getting f***** in his b**** by officer Ross tho

      • Monstarebel (THE UNAPOLOGETIC PRINCE) December 2, 2012

        lol I don’t care I want to be his bottom b**** aaaaaaaaah…..

  3. honeychildplease December 1, 2012

    I just got my hair done. I’m on my beyonce tonight….

    • Mrs Robyn Brown (Beyonce’s Weave) December 1, 2012

      LMAO

    • Suicide Blonde December 1, 2012

      LMAO b****, you’re awesome.

    • Teacher December 2, 2012

      Lol you can’t be cuz that b****’s hair is a mess 90% of the time! and somebody needa get ahold of Blu’s hair cuz that last pic gworrrrrl..

      • Um December 2, 2012

        gworrrrrrl stop tacking your lame ass rhetoric to the joke. it was funny before you came in and killed it. go have a seat in the corner “Teacher”

    • RICHANDBLACK11(JUST LIKE OBAMA AND BEY) December 2, 2012

      yassssssssssssssssssss lmao

    • Teacher December 2, 2012

      Hahaaa well looks like I did my job! U mad? LOOOL

  4. Mrs Robyn Brown (Beyonce’s Weave) December 1, 2012

    He tried to pull a Justin Timberlake, it isn’t happening, he’ll still be a FLOP as a solo artist like Nicole Shitzinger. I like this song though

  5. NFG (No f**** given) December 1, 2012

    Ehh I will give him a chance but he’s probably gonna flop. We have too many black guys these days doing the same type of rnb vocalizing and MJ wannabe dancing: Ne yo, Chris brown, Jason derulo, usher, mindless behavior or whatever that group is called. I don’t know where he’ll fit in tbh…or how he’ll stand out for a lack of better words.

  6. Mrs Robyn Brown (Beyonce’s Weave) December 1, 2012

    I see RCA is still rolling in the FLOPS.

  7. Suicide Blonde December 1, 2012

    This post is hilarious.

  8. Mario December 2, 2012

    Omarion is talented however he will never discover his full potential and that is because of hyper-sexuality in music. All male singers act and make music that only try to prove one thing that they are straight and not gay.Trey Songz, Drake, Omarion all of them will never grow cause they always have to sing about p**** and act tough to prove that they don’t like d***.Think about it, If MJ was to release most of his material 2day all of us will be saying he was gay.Males can’t grow in the industry cause if they don’t look act and sing about certain things they are accused of being gay. Perfect Example:Maxwell!

    • IDK December 2, 2012

      RIIIIIIIIIIGHT!!!!!! I dont know when we’re gonna have a artist (male) that’ll come out and just sing about falling in love, life and happiness. I dont see it happening no time soon.

      • I’m on the look out 4 Sterling Infinity’s Music December 3, 2012

        There are a few artist on the come up you just have to look for them. Check this out http://snd.sc/WfUGFW

Recommended Posts
eXTReMe Tracker
..