Advertisement

Hot Shots: Beyonce Storms British Vogue: ‘I’m A Modern Day Feminist’

Published: Tuesday 2nd Apr 2013 by David

Check out these pics of Urban Pop Queen Beyonce, storming the cover of British Vogue.

Rocking blue for the mag’s April edition, the ‘H&M’  model speaks openly on feminism with the mag- opening up on her feelings towards inequality in the world and aptly billing herself a ‘modern day feminist’.

More from her shoot below!

But I guess I am a modern-day feminist. I do believe in equality. Why do you have to choose what type of woman you are? Why do you have to label yourself anything? I’m just a woman and I love being a woman.”

Your thoughts? 

Comments 191

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. BASH April 2, 2013

    love her!

    0 0
    • truth(icki is a KMART, NO GRAMMY NOD, PFRR FLOP, SQUID EYED b****) April 2, 2013

      Epic honey!! Weeeerk b****!

      0 0
  2. Suicide Blonde April 2, 2013

    I am a modern-day feminist.

    That’s why she opted for a surrogate mother to have her baby, Sofia Vergara is doing that now too, very modern.

    0 0
    • CiCi Slaaaaays April 2, 2013

      Lmao … They gon dragg u s***

      0 0
    • Lolz April 2, 2013

      Please. The surrogate s*** is so wack now.

      0 0
    • Mark111 April 2, 2013

      Suicide Blonde, you’re such a troll.

      0 0
  3. Paula April 2, 2013

    This woman is a living legend… greatest female artist of all time!

    0 0
    • Tiffany22534 April 2, 2013

      Gurl Bye

      0 0
      • Kim Kardashian Stan April 2, 2013

        Hahahah okay cut the b******* gurrr

        0 0
    • Suicide Blonde April 2, 2013

      VH1 was so right to name her the greatest female artist of all time, lol.

      0 0
      • Rita is queen April 2, 2013

        Wait I thought that was Madonna 😉

        0 0
      • Suicide Blonde April 2, 2013

        Exactly, the shade. lol.

        0 0
  4. shawn242 April 2, 2013

    B**** Plz. you a modern day feminist but you telling “b****** to bow down” and calling yourself “King B” instead a Queen? Girl Bye

    0 0
  5. CiCi Slaaaaays April 2, 2013

    Oooooo Lawd she is looking so old these days I think her real age is finally catching up to her… These pics is a no no mama try again

    0 0
  6. HOTSTUFF April 2, 2013

    “But I guess I am a modern-day feminist”

    everything about this fraud is self proclaimed ! she is so obnoxious and pretentious…. i don’t know how the H.l.V can deal with this…

    0 0
  7. Beyhive President April 2, 2013

    Damn Sucide Blonde need to stop all that f****** hate with his dumb ass. Anyways Beyonce you looking Good. Beyonce on every f****** Magazine unlike the b**** R****. And to her #RihoeNavy don’t f****** hate.

    0 0
  8. CiCi Slaaaaays April 2, 2013

    Feminist??? Yet your telling b****** to bow down….

    #Hypocrite

    0 0
    • Kim Kardashian Stan April 2, 2013

      Okaaay she to fake for me

      0 0
  9. Beyhive President April 2, 2013

    To Every b**** that don’t Know what Bow Down mean’t. Beyonce bow down is dedicated to Everyone that hated her and made lies on her. 2nd Anybody that think she telling you to bow down then it’s mean’t for you. And 3rd B****** have several seats.

    0 0
    • Lovebird April 2, 2013

      Cut the crap, you cannot claim to be a modern day feminist and release s*** like Bow Down.

      0 0
  10. Blanco April 2, 2013

    THAT COVER IS HORRIBLE

    0 0
  11. Beyhive President April 2, 2013

    At that Ciara stan when was the last time Rihanna been on a Magazine cover. She not even on JET Magazine even Nia Long and Fantasia be on it more then her.

    0 0
    • Cali Cutie April 2, 2013

      Rihannas been on a bunch of magz n she’d never do ghetto jet

      0 0
      • Beyhive President April 2, 2013

        My bad….. That was suppose to Say Ciara…. LOL 4 GIVE ME

        0 0
      • dezi April 3, 2013

        Jet magazine has interviewed and had some of the most iconic legends on the cover from michael jackson to prince DO YA RESEARCH. You’re just a ignorant incompetent NOBODY trying to down-grade anything associated with black culture.

        As many m************ imitate and emulate blacks and then have the nerve to take credit for it. If you have that much disdain and disrespect for blacks why even gravitate towards black blogs in the first place? There are plenty of white blogs ha! So don’t let the door hit your ass on the way out.

        0 0
  12. Aliciasahomewrecka April 2, 2013

    This F’n photo shoot is garbage just as trashy as her bow down/ I been on flop single(s).

    0 0
  13. Cali Cutie April 2, 2013

    Omg I like bey but this is a BAD cover

    0 0
  14. BLonDiE April 2, 2013

    She always talks about the same ol’ s***. #boring More music, less talking.

    0 0
  15. Kim Kardashian Stan April 2, 2013

    B**** release the damn single already f*** dont you have a tour starting this month smh

    0 0
    • Robyn Fenty (the STD infected goat- April 2, 2013

      Hun, she started it already. Such a shame.
      This thieving b**** ripped off her fans thinking they would get a concert full of new songs but she’s gonna be performing the same tired s***.

      0 0
  16. JARED (WHITE DUDE) April 2, 2013

    I’ve never thought of Beyonce as a feminist; she’s a “fun” artist to watch, but a feminist? Oh, God no.

    But then again, she does exude ‘postt-modern’ feminist qualities. Nontheless, Beyonce can be who ever she wants to be because she is comfortable in who she is and what she does. Her s** appeal can have just as much power as her ‘voice’ and ‘business skills’ and I cannot chastize her because of that.

    There are so many stereotypes of what mothers should be like, many of which involved some version of “frumpy” and “asexual” or “damaged” by the fact they reproduced. I think it’s incredible the way Beyonce shows that you can be a “mother” but still be “s***” and “appealing”.

    0 0
    • Kim Kardashian Stan April 2, 2013

      B**** do you always have to write an essay gurl???? To much time on your hands honey mwwah

      0 0
      • JARED (WHITE DUDE) April 2, 2013

        LMFAO.

        That’s my job B****…

        @Samantha’s paying me!!! 🙂 xo

        0 0
      • Mark111 April 2, 2013

        @Kim K Stan, Cause some people aren’t limited with short words and bad grammar.

        @Jared, I agree. I think that Bey is just Pro Woman/ independent. LAst, why the pic change?

        0 0
    • CICCONE April 2, 2013

      I PHUQING AGREE!!!

      0 0
    • Lovebird April 2, 2013

      Ho hush, what business skills does Beyonce posses?? It was all Matthew, Bey had nothing to do with it.

      0 0
  17. You Wanna Bey Me April 2, 2013

    I love u bey, but no to this cover, something is off… Can’t wait for the V mag cover tho 😀 Slayage!

    0 0
    • Rita is queen April 2, 2013

      Im glad ur being honest for once the cover is disgusting trashy n just a mess

      0 0
      • You Wanna Bey Me April 2, 2013

        I’m always honest , GTFOH

        0 0
  18. Rita is queen April 2, 2013

    That magazine cover is just UGH…. Dust ya self off n try again girl kii 😉

    0 0
  19. SIERRA April 2, 2013

    @KIM KARDASHIAN STAN

    Kim Kardashian has a STAN?

    GTFOH you STUPID B****!!!

    LMAO.

    0 0
  20. HoneychildPlease April 2, 2013

    “Modern day feminist” No bish you aint nothing but a modern day glorified p**** popper, and thief…What a fraud SMH when will it stop??

    0 0
    • Rita is queen April 2, 2013

      I wanna know how you really feel about that cover gurl

      0 0
  21. Dane April 2, 2013

    People just wake up angry. Get a life people, it’s not that serious….

    0 0
  22. Lolz April 2, 2013

    Anyone who READ the full thing, they ASKED her first and she said feminist is a STRONG word. I agree with her, I think she is, not all feminists have to cover up, be holier than thou and worship the ground every B**** walks on lets ne real. Her songs have always been about girl power!

    0 0
  23. HoneychildPlease April 2, 2013

    BTW that cover is as basic as it comes…She make high fashion look like purchase from Wal-Mart….She sense of fashion, short, and fat as hell…That hair ohhh gawwwd that s*** done been dragged through decades…Sucking her fat ass gut in while posing ugh i just can’t with this fraud…She has been reduced to basic b**** realness…

    0 0
    • Rita is queen April 2, 2013

      Yaas guuurl

      0 0
    • Yolo April 2, 2013

      Why are you always doing the most on Beyonce posts though. I thought you stanned for Mariah, or ‘supposedly’ Rihanna. Yet I see you all up on Bey posts more than theirs like a moth to a flame.

      0 0
    • Lovebird April 2, 2013

      TIME OF DEATH 7:45 PM

      0 0
  24. Yolo April 2, 2013

    Yeah I think she is. And I love ya girl but I don’t like that cover, too beautiful to be putting out weird covers like that, Im shocked at Vogue.

    0 0
  25. MIMi Carey April 2, 2013

    FAIL…

    0 0
  26. Music Soul Harmony April 2, 2013

    Cover looks forced. Her facial expression says it all.
    Very unappealing but oh well. She’s not the model type tho.
    Her musical talents speak louder. But im sorta disappointed with
    this 🙁

    0 0
  27. MIMi Carey April 2, 2013

    She looks so dead on this cover

    0 0
  28. HoneychildPlease April 2, 2013

    Listen don’t be mad at vougue…Look what they had to work with..I believe they really tried to make her look high fashion but with those Kfc thunder thighs you can’t expect much….The only good thing i can say about this cover is that they didn’t Photoshop her complexion, and make her look eurpean…

    0 0
  29. La Perra April 2, 2013

    Why they made her look so old!?…

    0 0
    • BEY ITS TIME FOR YOU TO BOW OUT!! April 2, 2013

      Thats how she really looks i see she trying to be thin like Queen Rih

      0 0
  30. Rita is queen April 2, 2013

    She looks very old on that cover

    0 0
  31. Brandys Starr April 2, 2013

    I love the other pictures in the spread, not the front cover. And her American one was way better point blank period. Shes still v beatiful though.

    0 0
  32. La Perra April 2, 2013

    Did you just say Jet Magazine @Beyhive President!?
    Oh f*** me! Jet? Baby that is beneath Rihanna, hell even beyonce, what slums ghetto hood you live in!?

    0 0
  33. Vanessa April 2, 2013

    Ok. We get it you dont like the cover. Now move on jeesh. Bey still a pretty girl damn.

    0 0
  34. Britney stan April 2, 2013

    Basic b**** like forreals…. Vh1 had the nerve to say she was the sexist artist smh she obviously bought that title

    0 0
  35. LDN Chick April 2, 2013

    I will be buying! Love Beyonce see you in May honey x

    0 0
  36. Kate Middleton April 2, 2013

    OMG!!!!

    Look at the horrible Photoshop, they chopped off her thunder thighs and gave her the thighs of an anorexic woman. Wtf?

    Sorry but that cover is horrible and looks nothing like high fashion or a Vogue. She has a k-mart strippy shirt on and she looks old and haggard yuk.

    0 0
    • HoneychildPlease April 2, 2013

      Yes durrrrling…She looks actual middle age self…Vogue one of the biggest mags couldn’t even save her this time around…Poor little tink tink

      0 0
      • BEY ITS TIME FOR YOU TO BOW OUT!! April 2, 2013

        LOL!! YASSS DRAG THE TRANNY

        0 0
  37. Tried It April 2, 2013

    I loved her American Vogue more *shrugs*. Oh well shes still fiercly beautiful, everyone has an off one!

    0 0
  38. Lovebird April 2, 2013


    “But I guess I am a modern-day feminist. I do believe in equality. Why do you have to choose what type of woman you are? Why do you have to label yourself anything? I’m just a woman and I love being a woman.”

    Really B**** REALLY??? Then what was that bow down rubbish. This b**** is so two-faced it’s ridiculous. She has to proclaim herself as something whereas doing something else. Heux we caught up to your schemes a long time ago.

    0 0
  39. mother monster April 2, 2013

    Ugly!!!!!!!!!!

    0 0
  40. Sass April 2, 2013

    I always thought she was kinda feminist, ever since DC, their whole lyrical content. People look too deeply into what makes the perfect feminst though.

    0 0
  41. Sass April 2, 2013

    I see the same bored trolls are coming out to play as usual haha.

    0 0
  42. Wtf!? April 2, 2013

    Ok why must she do that arch back pose on every freaking photoshoot, is that a celeb secret for hiding your fat by stretching your stomach?… She is so tired looking, and she hasn’t even started her tour.

    0 0
  43. Yaz April 2, 2013

    Shes such a pretty girl, but this cover does her no justice at all.

    0 0
  44. mother monster April 2, 2013

    “you wish you were in my world” bow down b**** bow bow down b****** im so crowned

    i been on you gone take me off???

    such a FEMINIST dog

    0 0
  45. Yeah I Said It April 2, 2013

    Love her magazine interviews! Cant wait to read it in full.

    0 0
  46. Kate Middleton April 2, 2013

    Lol!!! The v cover is even worse, she looks like straight up a man on the v cover, she must have been jealous of rihanna and kate moss’s v cover lol!!!

    This old hag probably begged for this vogue cover, which is why it looks low budget and cheap with cheap K-mart clothing and horrible lighting combined with the worst Photoshop.

    Who is she fooling?

    0 0
  47. Yc18 April 2, 2013

    Why she always doing that arch your back pose, is that a good thing for the fat b****** to look skinny!?

    0 0
  48. HoneychildPlease April 2, 2013

    This bish calls herself a feminist but shakes her half naked ass on the stage?? Wow yeah woman power smh….Than she puts out a song telling women to bow down to her imagined greatness? Than she wobbles her fat ass down to H&M to sale tranny tina House of trash….The fraud won’t let up

    0 0
    • Lovebird April 2, 2013

      OMG I’m dying here

      0 0
  49. Lovebird April 2, 2013

    Why does she look so manly on that cover though?? And that belly looks photoshop stretched but it seems they did all they could for this thighs because they are still huge, more like deformed huge. Poor Bey…

    0 0
  50. Music Soul Harmony April 2, 2013

    F*** Rihanna. God. Y’all
    Navies sick of ppl praising Beyonce like she’s god well then stop doing the same
    On Beyonce’s post with Rihanna. cuz we all know riri is anything but godly with her terrible
    Self centered attitudes and half ass performances. Need I say more tho?
    We all know the same haters gonna make this a long night again. Broke
    Welfare 2 cent weave d*** tucked in having b******! Dodging this b******* tonite.

    0 0
    • mother monster April 2, 2013

      awwww u maaaaad they calling out bey for looking a mess its the truth babe

      0 0
    • Keri will end beyonce career April 2, 2013

      Dodging a bullet?? but your here b****!!!!!!!!!!!! Yaaaaas beyonce getting dragged n i live honey i f****** LIVE

      0 0
  51. Kate Middleton April 2, 2013

    She is so thirsty, the struggle is real y’all!

    0 0
  52. Emeral April 2, 2013

    People are doing the absolute most! Damn she has one off cover and people are dragging her entire looks. Beyonce is like so pretty with and without makeup she looks even younger and fresher without! Who can boast that? Yall should put some pictures up of yourselves in your avi. I am really ready to judge.

    0 0
  53. Emeral April 2, 2013

    And I notice its always the same few people hurling insults and posting multiple times to make it look worse. You aint fooling nobody

    0 0
  54. BrandNu April 2, 2013

    Keyshia Cole Brandy & Monica look better than beyonce her looks & talent have always been OVERRATED

    0 0
    • Robyn Fenty (the STD infected goat- April 2, 2013

      I agree
      Brandy & Kelly Rowland’s looks >>>>> Beyonce’s

      0 0
  55. Robyn Fenty (the STD infected goat- April 2, 2013

    Oh really? Is that why you parade on stage in little to no clothes to sell your music while telling other female artists to bow down? Gurl bye.
    And this cover is UGLY! Her “Cosmo” Australia cover is nice though.

    0 0
    • Keri will end beyonce career April 2, 2013

      yaaaaaaas read haaa!!!!

      0 0
  56. Hmmm April 2, 2013

    Love this chick. Yess carry on haters, she looks old, shes not a feminist cos she said bow down bla bla bla dont yall get bored of saying the same thing? Maybe not since judging by the amount of time some of them spend on this blog, this is probably their evening entertainment.

    0 0
  57. Keri will end beyonce career April 2, 2013

    She looks her real age on that cover which is 45 shes done son

    I can’t wait until her ass is gone for f****** good ugly basic ass b**** keri ciara rihanna hell even keyshia cold woulda SLAYED this cover mama u ain’t cute

    keri is coming for that wig @hive

    0 0
  58. Slim,Trim, also light skin April 2, 2013

    Really Vogue? Watch this be the worst selling issue of vogue ever, wtf is Vogue thinking putting this camel f***** on the cover? The stylist for this cover clearly hated her because her belly is hanging down to her knees and her eye brows are jacked the f*** up. *walks out*

    0 0
    • Keri will end beyonce career April 2, 2013

      b**** you better go tf in

      0 0
  59. Keri will end beyonce career April 2, 2013

    Honey kelly Rowland n Nicki m woulda slayed this cover beyonce tired looking ass needed gooo

    0 0
  60. BEY ITS TIME FOR YOU TO BOW OUT!! April 2, 2013

    DAMN QUEEN BEAUTIFUL RIH SLAYS BEYS MAGAZINE COVERS!!! OAN BEYS REAL AGE IS SHOWING

    0 0
    • Keri will end beyonce career April 2, 2013

      her real age of 45 kiiiiiii

      0 0
      • Rosie April 2, 2013

        Like Skeri’s real age of 61.

        0 0
  61. Rellz April 2, 2013

    Yeah course Beyonce really cares what your ratchet asses say on this blog while she making money (off this cover included) and you sit at home in the basement thinking you are ‘dragging’. Lool how sad.

    0 0
    • Rosie April 2, 2013

      IKR.

      0 0
  62. Keri will end beyonce career April 2, 2013

    i love @HoneyChildPlease she be reading tf outta beyonce

    0 0
  63. Rosie April 2, 2013

    Very classy and tasteful, very unlike the sewer trash known as ST-Rih.

    0 0
    • OWA April 2, 2013

      Doesn’t your fav f*** dirty old drunk white men lmao lana p**** smells like the sewer kii

      0 0
      • Rosie April 2, 2013

        And you fave’s p**** smells like the Atlanta sewage system, don’t try it.

        0 0
      • . : : h 2 o : : . April 3, 2013

        Again, death @ Rosie

        0 0
  64. Keri will end beyonce career April 2, 2013

    Keri >>>>>>>>> Beyonce

    0 0
  65. Shaquinisha-Rose April 2, 2013

    I really wish a lot of people who have comment on this article actually did their research on what it is to be a Feminist…SMH

    0 0
  66. Lovebird April 2, 2013

    She looks horrid, manly and grotesque, like Zinjanthropus. God bless the photoshop wiz kids because they sure as hell did their best with what they had to deal with.

    BEYjanthropus simply cannot do high fashion, she is too wide, wobbly and awkward in front of the camera. She comes off as a George brand model reject. This cover is just a mess, she needs to try again. She looks her real age which is 40+, I cannot at Vogue cheapening themselves like this.

    0 0
    • OWA April 2, 2013

      never knew she was that basic until now 🙁

      0 0
  67. OWA April 2, 2013

    POOR BEYONCE SHES GETTING DRAGGED TO THE GATES OF HELL BY ALMOST EVERY FAN BASE LMAO THIS S*** IS HILARIOUS…. I WON’T DRAGG BEY CAUSE EVERYONE ELSE DOING IT FOR ME AHAHAHAHAHAHA

    0 0
    • Jas April 2, 2013

      Every stan base my ass.This post, no this site in GENERAL is infiltrated by Navy stans. So this “dragging” shouldn’t come as a surprise. This site isn’t even credible smdh.

      0 0
  68. Lovebird April 2, 2013

    To be honest, I’m only here for @HoneyChildPlease, the shade is thick and I’ve gotten my life at this shade.

    0 0
  69. Kate Middleton April 2, 2013

    That third comment about her being thirsty is not me, so stop it whoever is messing with my account.

    Anyways beyawnce is always looking deformed on covers and shoots lately due to the excessive Photoshop.

    She needs to embrace her thunder thighs and accept them as they will never fade away. I mean she has been dancing vigorously for how many years? Yet those elephant tree trunks remain unscathed.

    Lol!!!!

    0 0
  70. Rosie April 2, 2013

    @Keri Will End Beyonce Career. At you thinking all those local ass j=h*** are even 1% as global as Beyonce. Has Skeri, C-Error, or OffKeyshia ever covered any magazine other than Sister 2 Sister?

    0 0
    • . : : h 2 o : : . April 3, 2013

      Death.

      0 0
  71. Mwah April 2, 2013

    I see the fake Navi and their 28282828 different accounts have arrived *eye roll*. Please. Its not even that bad stop exaggerating.

    0 0
  72. Rosie April 2, 2013

    I like how the #RetardNavy is trying it when their fave looked like a modified Cockney hooker/crackhead on her last cover. Actually, she’s like that on a daily basis.

    0 0
  73. Banji Bunny April 2, 2013

    Really Vogue? Watch this be the worst selling issue of vogue ever, wtf is Vogue thinking putting this camel f***** on the cover? The stylist for this cover clearly hated her because her belly is hanging down to her knees and her eye brows are jacked the f*** up. *walks the f*** out*

    0 0
    • Micks April 2, 2013

      Copying and pasting the same comment? Damn you trolls really dont have lives do you.

      0 0
      • Banji Bunny April 2, 2013

        i thought it was funny 😛 beyawnce looks like a foot

        0 0
      • Micks April 2, 2013

        Um… Yeah. No.

        0 0
  74. King B>Rihanna April 2, 2013

    thank GOD i came on here. anyway The KING looks like f****** slayage. some haters, different day. I’m sleep tho.

    0 0
  75. Micks April 2, 2013

    Its one unflattering cover of Beyonce gosh. People are reaching. Shes beautiful nonetheless.

    0 0
  76. Lovebird April 2, 2013

    I also cannot at her sucking in that full belly to deaths bed to look skinny on that cover. This whole thing just screams HOT ASS MESS. Just a lot of mess happening on that cover.

    0 0
    • Rosie April 2, 2013

      “Hot ass mess” like Rihfund’s tour sales?

      0 0
      • Lovebird April 2, 2013

        Nope, like this sub-par, basic broke 2 cent b**** cover up above. You know you’re below basic if not even photoshop can save you.

        0 0
      • Rosie April 2, 2013

        These tired ass “drags.” You don’t wan’t me to pull up links to pics of R****** without makeup, do you?

        0 0
      • Lovebird April 2, 2013

        LOL right, you have to pull up pics of Rih WITHOUT MAKE-UP and yet your fav above looks deformed WITH MAKE-UP…I CANNOT…

        0 0
      • Yeah I Said It April 2, 2013

        It makes sense becase no make up is the bearer off all. Its your REAL looks. And Beyonce actually looks good with no makeup. Rihanna on the other hand….

        0 0
  77. Jewell April 2, 2013

    YAWN These comments are so lame. On another note I love that pic on her instagram of her and Blues director style chairs! #Cutenessoverload!

    0 0
  78. Monstarebel April 2, 2013

    So i hate this f****** pic but you guys being so mean beyonce isnt ugly this was just an off day for her i guess

    0 0
  79. Omari April 2, 2013

    What? Its not even that bad smh.

    0 0
  80. Omari April 2, 2013

    But anyway, Beyonce doesnt care what the trolls of TGI say about her. She knows, I know and yall know deep down she is anything BUT ugly. That girl has beauty for days!

    0 0
    • Omari April 2, 2013

      TGJ

      0 0
  81. my huge forehead April 2, 2013

    No matter how much yall hate on King B, y’all cant take her down. She got an award for best artist of the millenium. Who can beat that?
    And i see some stupid Rihanna stans saying Queen Bey looks old. Y’all r just jealous that she’s the f****** best. Rihanna is an ok aritst n no.matter how many singles that she sells she’s never gonna be better than Beyonce. Go listen to rihanna’s songs. She sings almist a her,songs at the same tone. Even Cerror is a better vocalist. Rihanna is illuminati princess n Beyonce is the queen. These two females know that already.

    0 0
    • camel p**** April 2, 2013

      She bought that award like she bought all of her writing credits and her baby camel

      0 0
  82. Naomi April 2, 2013

    Beyonce is a beautiful woman, but no this cover is not flattering. But its so ironic to see people gather up all kinds of strength to insult someone so ruthlessly (celeb or not) behind a computer screen. Yet you attack Beyonce about her morals and standards?

    0 0
  83. Kitty April 2, 2013

    Why dose it look like she had a stroke in that second pic tho?!? lmao i cant

    0 0
  84. Queen(KING) BEY April 2, 2013

    KING B IS A LIVING LEGEND. RIHANNA WILL NEVER BE AMONG THE BEST ARTISTS ever. Her vocals, live performances, dancing n body are a mess. Shes SKINNY as f*** yuck. Black women need to have nice thick asses but the barbados w**** is skinny as f***. Shes got H** 🙂

    0 0
    • Kate Middleton April 2, 2013

      If rihanna’s body is skinny and you are praising’thick’ then why is your Lard fatty idol photoshoping off her thunder thighs into a skinny woman’s legs?

      0 0
  85. my forehead tho April 2, 2013

    I can’t with you guys missing her point. “Why do you have to choose what type of woman you are? Why do you have to label yourself anything? I’m just a woman and I love being a woman

    To all those claiming she isn’t a feminist because of her occupation, her style of clothing, her song choice etc, y’all b****** need to read what she said again and Catch the f*** up.

    -____________-

    0 0
  86. Yeah i Said It April 2, 2013

    Well id rather look like Bey on an off day than that creature from out of space with a petruding forehead.

    0 0
  87. Kate Middleton April 2, 2013

    Her Cosmo photo cover is old and recycled not to mention photoshoped, why no new photo mmmh…. to old perhaps?. Kelly Rowland looks much younger than OLDyonce.

    0 0
    • Yeah I Said It April 2, 2013

      Or maybe because doing a new shoot for every other magazine cover isnt her priority? Since you know, she puts her performing and rehearsal first unlike a certain other!

      0 0
      • DIE DOGGY A.K.A KATE MIDDLETON April 2, 2013

        Yea RihABUSED doesn’t know to much about rehearsing. That b**** knows how to pick out a mean stiletto tho. I think Kate Middletoe would agree kii.

        0 0
  88. cherri April 2, 2013

    messy

    0 0
  89. Wavy April 2, 2013

    These trolls stay shading themselves. Keri Hilson is coming for Beyonces career? Ch…….

    0 0
  90. HoneychildPlease April 2, 2013

    Let’s be honest now…If beyonce wasn’t in the spotlight well the biggest attention w**** there is, People honestly wouldn’t think much of her looks..She very basic to the core..Nothing is gorgeous about this washed has been. I mean with loads of makeup, lights, and Photoshop she is pretty…When all that comes off, I seen better b****** at a Wal-Mart 20 items are less check out line…She is basic, and dumpy with more rolls than 24 pack of angel soft tissue…Her biological age of 45 is showing on that cover..She looks like contestant on Maury tranny or not show…I mean i honestly like stated before think that Vougue really tried to make her look her best, they put a lot of work into squeezing bertha biggums into the Wal-Mart aisle 4 plus size attire…She just needs to stop trying to serve high fashion the s*** isn’t even lane bryant worthy…

    0 0
    • Yeah I Said It April 2, 2013

      I didnt even bother to read your whole essay, because looks are subjective. And I think Beyonce is very pretty, way prettier than Rihanna who, without all the hair and makeup looks like an ugly light skin chick from the block.

      0 0
      • Kate Middleton April 2, 2013

        Sorry but rihanna has unique look and is pretty, beyawnce is basic white woman wannabe. She was cute when she was younger but now eWWW!!! The older she gets the manly her face gets. She looks s closer to her mother in age.

        0 0
      • Yeah I Said It April 2, 2013

        Did you not read the first line if comment? All looks are subjective. Bye troll you are not worthy.

        0 0
      • Yeah I Said It April 2, 2013

        of*

        0 0
      • DIE DOGGY A.K.A KATE MIDDLETON April 2, 2013

        @Kate Middletoe B**** Rihanna’s features are way more manlier that Bey’s so stfu. From the shape if her head to her nose to her damn height. If Bey looks like a man ur fave is a man. H** how many times to I have to tell to ur racist ass up? Beat it Opie!

        0 0
  91. HoneychildPlease April 2, 2013

    Let’s be honest now…If beyonce wasn’t in the spotlight well the biggest attention w**** there is, People honestly wouldn’t think much of her looks..She very basic to the core..Nothing is gorgeous about this washed has been. I mean with loads of makeup, lights, and Photoshop she is pretty…When all that comes off, I seen better b****** at a Wal-Mart 20 items are less check out line…She is basic, and dumpy with more rolls than 24 pack of angel soft tissue…Her biological age of 45 is showing on that cover..She looks like contestant on Maury tranny or not show…I mean i honestly like stated before think that Vougue really tried to make her look her best, they put a lot of work into squeezing bertha biggums into the Wal-Mart aisle 4 plus size attire…She just needs to stop trying to serve high fashion the s*** isn’t even lane bryant worthy…

    0 0
    • Lovebird April 2, 2013

      OMG I LOVE YOU SO MUCH.

      0 0
  92. Fefe Dobson (The Original Ri) April 2, 2013

    So people are going in on Beyonces looks now from one magazine cover? People really do the most when it comes to Beyonce. And NO I dont think shes basic at all, her looks are striking to me ESPECIALLY when she goes more natural. She has a beautiful smile, high cheekbones and nice eyes. She is not your typical lightskin looking girl to me. So lets not.

    0 0
    • Yeah I Said It April 2, 2013

      I agree. I personally think Rihannas looks are smoke and mirrors because without all the slap she actually looks gross.

      0 0
  93. Jess April 2, 2013

    Beyonce is a hot mama! Some people need to sit down. I dont like the clothes or pose here much though.

    0 0
  94. Kendall April 2, 2013

    Beyonce wins facially for me. Rihanna wins body wise. Although it might make more sense to judge when Rihanna is 31 after having a baby. And yes this is perhaps Beys worst magazine cover, but people are being unneccessarily harsh. Shes gorgeous imo. Everyone has bad days, even Beyonce.

    0 0
    • quetta April 2, 2013

      Body wise are you kidding? Am I reading this correctly? Had to stop at the first sentence.

      0 0
    • Jessi April 2, 2013

      They both have nice body’s but I admire Beyonce’s curvy figure more than I do Rihanna’s slimness. That’s just me though.

      0 0
  95. Tash April 2, 2013

    No this magazine cover is not nice for Beyonces standards. Yes haters are doing way too much

    0 0
  96. quetta April 2, 2013

    Poor bey, they really love to mess with this woman. You even got the irrelevant fans up in here mad cause bey killed their fav career. I hate the cover tho. So sad that bey looks better than most of you punks on your best day. #stepyatiredshadeup

    0 0
  97. Jas April 2, 2013

    Navy Stans need to stop. Rihanna’s not ugly but her forhead is protrusive and her nose is kind of wide. Beyonce simply has better facial symmetry. So idk why they’re even trying to throw shade. Not to mention, the fact that Rihanna looks beat without makeup. Unlike Beyonce. I hate the cover, but Beyonce is far from ugly lmfao. So stop it.

    0 0
    • Navy Sailor!!! April 3, 2013

      At least Rihanna is all natural. No nose job, no Botox, no lumpy lipo stomach, no photoshopped thighs, doesn’t wear 100000 pairs of spanx. Can you say the same for your face?

      0 0
  98. Rita Slays April 2, 2013

    Who ever styled the cover needs to be fired immediately 🙁

    0 0
  99. Kat Deluna *Pop Princess* April 2, 2013

    I love seeing Beyonce get dragged

    0 0
    • . : : h 2 o : : . April 3, 2013

      Yeah, watching Beyonce getting **suppostedly** dragged is as sweet as watching Kat DeLuna struggle to crack the Top 100 in Belgium!

      0 0
  100. Katy kat April 2, 2013

    The navy is DEADLY

    0 0
    • Jas April 2, 2013

      Says a NAVY STAN smdh!!!!!!!!

      0 0
  101. Katy kat April 2, 2013

    Shout out to the navy!!! these b****** come for blood ever time I just love them

    0 0
  102. Perls April 2, 2013

    No shade but shes starting to look like a man if you look closer

    0 0
  103. . : : h 2 o : : . April 3, 2013

    YAWN this must be the most BORING thread ever!!!

    I suggest Rihanna Nazi start taking notes from US – The BeyHive, their superiors – or they’re going no f*****’ where with their LOW dragging skills and BORING s***.

    Anyway, I’m still stanning for this legendary cover of THE REALEST B**** ALIVE and STRONGEST BUSINESSWOMAN IN THE MUSIC INDUSTRY, but I that second picture is slaying me at the moment!

    Go KING B 😀

    0 0
    • little monster kills April 3, 2013

      Luv yo avi <3

      0 0
  104. Trish April 3, 2013

    Aww she’s pregnant again, by the looks of that cover i’d say she’s at least 8 months along.

    0 0
  105. fatusankoh April 3, 2013

    omg our bey is beautiful hate mongers are mad bey is beautiful young and talented wich their favorite will never bey long live queen bey god bless your heart for life

    0 0
  106. mc the place to be! April 3, 2013

    So Beyonce is a model now since she clearly isn’t releasing anything that’s related to music what’s next rolling stone or sports illustrated the baby loss edition like seriously she got Rihanna this year by having the most covers but sad she has nothing to really promote but her fake feminism and bragging about her motherly duties since she thinks she’s the first woman to have a baby

    0 0
    • little monster kills April 3, 2013

      whut ’bout yo phav flopiah hairy doe? still strugglin’ to get ha 600t bleached out flop a** on d urban airplay chart huh?

      its not beys fault she has a betta career dan flopiah hairy, gets paid mo’ and is betta dan ha at every damn thang k?

      0 0
    • Fran April 3, 2013

      Says the one who stans for Rihanna. B**** wait and see, at least Beyonce puts effort into her performances all the time and isnt just a model with mic!

      0 0
  107. danny b April 3, 2013

    wheeew people just LOVE to hate her I tell ya. I hope all your bills are paid from this full time trolling.

    0 0
  108. little monster kills April 3, 2013

    Smoking Hot!

    0 0
  109. Fran April 3, 2013

    I can at people saying she looks like a man… The REACH. And most of them are Rihanna fans with her boyish figure and large features. Irony.

    0 0
  110. Fran April 3, 2013

    The Navy are so chilish in their drags. But then I forget most of them are teeny boppers. At least the Hive drag well and drag for good reason in Rihannas wack ass lazy performances. They have reason too, their fav actually puts effort in for them. But dragging beautiful Bey over her looks HA!

    0 0
  111. JER April 3, 2013

    Samantha, are you gonna make a post about how the original and deluxe of Un4tunate just got deleted off iTunes and replaced with a new version? So they’re admitting that the original album was a mess so they gon try and re-write history huh? Ch…

    0 0
  112. Drew April 3, 2013

    Love her!

    0 0
  113. EPSON April 3, 2013

    Something is really off??
    Oh I see it now it’s her skin tone.
    This cover vs. the Loreal cover.
    smdh

    0 0
  114. Music Soul Harmony April 3, 2013

    To those two irrelevant broke ho’s that replied to my post
    From last night (told u I wasn’t staying on this post)
    Nobody is mad. I’m telling the truth, dumbass. Accept it
    Or remain foolish. Bye.

    0 0
  115. RIQUEEN April 3, 2013

    Modern day tranny is more like it this b**** really needs to have a seat really modern day feminist?

    0 0
  116. Perls above is a trans w**** April 3, 2013

    Bwahahaha

    0 0
  117. mephime April 3, 2013

    Why does she always look like her breath stinks.

    AND she looks old in this shoot….no hate; just callin it like I see it.

    0 0
  118. coolness April 4, 2013

    No, no, no! Beyonce looks tired, old and not FRESH! Bey’s latest magazine covers have been rather basic in this era (maybe apart from the Vogue US). With every new publication I see she looks whiter, paler and more airbrushed beyond reasonableness. This looks nothing like the beautiful young lady who took everyone’s breath away during the Dangerously in Love and B’Day eras. She’s a beautiful woman and I’m a fan so I root for her and I never thought I’d say this but Rihanna has taken over in the looks department. With this cover, I can even say Kelly Rowland, Alicia Keys and probably even Ciara look better. Step up Bey!

    0 0
  119. Quibids.com April 9, 2013

    Hi there, I find that your situation is rather perceptive as it highlights a great deal of accurate data. By the way, was thinking whether you would adore to interchange world-wide-web links with my web portal, as I am seeking to create contacts to additional spear point and obtain ground for my internet space. I do not mind you laying my world-wide-web links at the residence page, just approving this links on this specific article is over enough. Furthermore, would you be type more than enough contact me at my web space should you are keen during the link exchange, I would really like that. Very best wishes from me and hope to hear from you shortly!

    0 0
Recommended Posts
16
22nd Apr
Destiny’s Child may no longer be an active act, but their sisterhood is ever enduring. Beyonce and Michelle Williams recently linked up with Kelly Rowland in Los Angeles to support the latter’s ‘Whoa, Baby’ book signing. It marks a rare sighting of the group, whose debut single was released 20 years ago… Read More
6
21st Apr
2017 has brought with it projects from some of today’s top titans – such Drake, Ed Sheeran, and Kendrick Lamar. Yet, this year is noteworthy on another front. Namely, the lengthy list of releases celebrating their 15th (yes 15th) anniversary. As the age adage goes: time flies. And, in reminiscing on the following,… Read More
You may also be interested in...
eXTReMe Tracker