Advertisement

Watch: Rihanna Smacks Aggressive Fan With Microphone

Published: Tuesday 18th Jun 2013 by David

‘Give them an inch…they’ll take the whole ruler’.

Peep this interesting footage of Pop Princess Rihanna hitting a fan with her microphone last night, when said fan made the mistake of getting a little too close for comfort with the performer.

Shot during her performance at Birmingham’s LG Arena last night, the clip you’ll see below sees the star teach the overzealous ‘Navy’ member a lesson in a way that have ‘viral’ written all over it.

Watch below…

Your thoughts?

Comments 182

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. Mimi Carey June 18, 2013

    AND THAT FAN DESERVED TO GET CLOCKED SOME OF THESE FANS OVER STEP THEIR BOUNDARIES

    • BeyWhoUWanna June 18, 2013

      Does Mariah even have an arena show though.

      • Slaylor Swift June 18, 2013

        LMAO leave Mariah out of this hood hive h**

      • Common Sense June 18, 2013

        Does Bey have a single/album coming out this lifetime though?

      • KEEP MARIAH’S NAME OUT OF YOUR MOUTH! BEHIVE? MORE TO ME LIKE BEWASP June 19, 2013

        Who Where What How did you get here. Be SEATED! MARIAH BEEN SELLING OUT STADIUMS AND ARENAS. DUMBELL!!!

    • Toto June 18, 2013

      She didn’t need the mic to SING, cause she lip synchs. NO talent ho.

    • dsgdxbxcndf547 June 18, 2013

      … Unbelievable….Wow… My friend Emily has just married to a handsome wealthy black man. They met through ~~~BlàckWhìteHub. ℂom ~~ ~ ~~A Serious black white dating for black & white single s seeking interracial relationships, friendships, dating ,love and more.. So, if you want to look for people with which you can date, you are at the right place.You can meet(lawyers,busy professionals, benefactors. models, celebrities, etc….)If you are single, perhaps you can have a try.

    • DavidSmithhere June 18, 2013

      My best friend just has announced her wedding with a millionaire. They met via ŔichFìshes.órg it’s the place where for meeting successful rich men & classy mature women(CEOs,athletes doctors, lawyers, beauty queens, fitness models, and Hollywood celebrities….), who are searching for their special someone. it’s worth a try!

  2. Slaylor Swift June 18, 2013

    Atleast they didn’t smack her ass like they did that s*** Beyonce.

    • SummertimeSadness June 18, 2013

      Beyonce is a s***?
      Whatever makes you feel better about the way your faves walls are set up hun.

      • Slaylor Swift June 18, 2013

        Taylors walls are set up very tight she doesn’t let every guy hit it shes not Rihanna Nicki or Beyonce she doesn’t give it up that easy lol

    • Ti$ June 18, 2013

      B**** you stan for Taylor H** Swift…If anyone displays w**** like behavior in their everyday life its that little s*** you stan for. So stfu!

      • FAF June 18, 2013

        What man has Nicki f***** ? When has she been in public with someone who’s been her boyfriend officially ?

      • Ti$ June 18, 2013

        I don’t know ask that dumb ass Taylor Swift Stan. I defended her.

    • Ryan June 18, 2013

      b**** have several seats.. taylor gets dumped every other day… dont let me go in on u…

  3. CiciTurnsUp June 18, 2013

    She treats her fans like s***.

    • KING RIH June 18, 2013

      Does your fav have fans? besides like 3 ppl?

      • CiciTurnsUp June 18, 2013

        Has your mom heard of birth control.

    • CIARA’S NEW ALBUM June 18, 2013

      IF CIARA HAD STANS YOU’D UNDERSTAND!

    • Ugh June 18, 2013

      she really does treat them like s***…..lol
      this isn”t the first time i’ve seen her smack or push a fan…lmao
      I remember she embarrassed a stan on twitter. all her other fans was going in on the person. this same person used to be on all the blogs defending rihanna like they were best friends. that child deleted their twitter so fast..LMAO!!!
      i wonder if they remain fans afterwards.

      • FAF June 18, 2013

        Ciara has more fans than Rihanna thats why she has a 3mil seller in the US wheres R**** ? LOOOOOL

      • Jamal (Straight Dude) June 18, 2013

        where were all those fans when basic instinct dropped sis?

      • CIARA’S NEW ALBUM June 18, 2013

        @FAF FLOYD MAYWEATHER… I MEAN CIARA, DOES NOT HAVE MORE FANS THAT RIH!

      • FAF June 18, 2013

        7 . Tries. for . a . #1. DEAL 😆 37k which grew to 200k with writing credits >>>>>>>>>> 1mil with NONE 😆

        U f-ggots are mad… lol just like ur ugly, pressed fave with those lies about 80k seats sold out 😆

      • FAF June 18, 2013

        Floyd Mayweather? Is that a diss? I’m confused.. he can fight , beat r**** ass & is a MULTIMILLIONAIRE entrepreneur

      • CIARA’S NEW ALBUM June 18, 2013

        LIES! BESIDES HOW ARE YOU GONNA CALL ANYBODY UGLY WHEN YOUR FAVE “CICI” IS THE SPITTING IMAGE OF FLOYD MAYTWEATHER’S OLDEST SON LMFAO?

    • opd2 June 18, 2013

      CICITURNSUP some of them wants to use you some of them wants to get used by you..simple as that

  4. WaitUrTurn88 June 18, 2013

    I WOULD have done the SAME thing….u dont be yanking on ppl like that!!!….RIRI DNT PLAY!!

  5. diva June 18, 2013

    I see she learned well.

    • Jess June 18, 2013

      She probably had a flash back.

    • the voice June 18, 2013

      hmmm.. i didnt know she was so violent ………. poor Chris ….

  6. Suicide Blonde June 18, 2013

    Wait he/she wasn’t aggressive, Rihanna was.

    • Ugh June 18, 2013

      oh lord, she better hope that person doesn’t file a lawsuit. she hit him/her with an object.
      it’s funny to me because she treats her fans like s*** and they continue to kiss her ass

  7. VisionOfMimi June 18, 2013

    She needs to learn some manners and be grateful she has fans in the first place.

    • Common Sense June 18, 2013

      The b**** certainly hasn’t done anything to deserve them.

  8. XTINAALOVEE June 18, 2013

    You see Rihanna tugging her away for a while and s*** she fed up a smack a n**** chris taught her well tho kiii

    • XTINAALOVEE June 18, 2013

      arm*

  9. TeenageDreamer June 18, 2013

    Violence is never the answer except when it comes to my fav SLAYING the charts.

  10. honey child please June 18, 2013

    why go into the audience if u don’t want to be touched stay you’re ass on stage !! point blank period celebs kill me with that of course if u go into a crowd of people somebody going to get carried away so stay on stage that’s why u have 1

    • Ti$ June 18, 2013

      Very well put.

    • whatevs June 18, 2013

      It wasn’t a matter of being touched. That person was YANKING her. Watch the video again if you can’t see that.

      • quetta June 19, 2013

        So that gives her a right to hit them with the mic? Foh. I knew you navy dumbasses were going to condone this bs

  11. RiRi Bad June 18, 2013

    Rihannas not in the wrong here that fan would not let go of her arm so she had to do what she had to do.

    • King B June 18, 2013

      What if that was you, since i can tell you’re one of her dumb stans and I’m sure you would’ve done the same thing!! hitting someone with a f****** object specially a microphone to someone who bought a front row seat to see you and who knows how far away that fan came from to just see you or how long he/she been waiting on line to see your ass! Beyonce incident was way more disrespectful but she handled it like a LADY should!!

      • RiRi bad June 18, 2013

        I wouldn’t over step my boundaries like that tho therefore i wouldn’t get hit with a mic. Simple as that

    • King B June 18, 2013

      I woulda hit that b**** back!!! hitting someone with a f****** object specially a microphone to someone who bought a front row seat to see you and who knows how far away that fan came from to just see you or how long he/she been waiting on line to see your ass! Beyonce incident was way more disrespectful but she handled it like a LADY should!! AND IM NOT SAYING THIS BECAUSE I STAN FOR SLAYONCE, I actually like her as an artist but her attitude just annoy the f*** outta me!!!

    • Common Sense June 18, 2013

      Rihanna is 100% in the wrong. The fact that you defend her makes you a sheep.

  12. Mariahs Lover Boy June 18, 2013

    Ugly ass flop h**…… That fan needs to sue her now

  13. Mariahs Lover Boy June 18, 2013

    Btw i love Ciaras new album so glad i dont have to buy it anymore.

    • Ti$ June 18, 2013

      Me too! Love it.

      • diva June 18, 2013

        Lol you guys are a mess. I’m jamming to that torrented overdose though.

    • Bow Down June 18, 2013

      Yaaaaas i love it to… but she wont be getting my coins.

  14. NAVY W**** June 18, 2013

    YASSS QUEEN ROBYN! SHE SMACKED BEYONCE OUT DA GAME TOO!!

    • CIARA’S NEW ALBUM June 18, 2013

      SHE ALSO HAD CIARA AND HER STANS CRYING OVER A DAMN TWEET HAHA!

  15. Lana Del Slay June 18, 2013

    So she turns up late and beats her fans up too? Classy.

  16. beyonce owes 100 million for causing 100 ppl to lose jobs June 18, 2013

    Rihanna don’t take no s***. love her

  17. BEYONCE’S LEAD SINGLE June 18, 2013

    WHEN WILL SHE RELEASE ME?? SHE TOO SCURD OF RIHANNA I GUESS………

  18. BEYSUS June 18, 2013

    Beyonce NEVER do this even if her fan slapped her b*** tho. Rihanna should learn how to treat her fans well.

    • NΛVI June 18, 2013

      Rihanna is not bey, the sooner you hive get that through yall thick skulls the better i will be for you pressed hood rats to move the phuck and leave riri alone.

      • Common Sense June 18, 2013

        Things Rihanna isn’t:
        1)Talented
        2)Grateful
        3)Humble
        4)Classy

        No s*** she isn’t Beyonce.

  19. CiciTurnsUp June 18, 2013

    How funny that her voice was still playing even when the mic wasn’t near her mouth.

  20. CIARA’S NEW ALBUM June 18, 2013

    WHY WAS MY ALBUM LEAKED? WAIT WHAT??? BECAUSE PEOPLE WERE’NT GOING TO BY IT ANYWAYS. OH…OKAY.

    • Bow Down June 18, 2013

      No lies tho….

  21. AzealiaBankable June 18, 2013

    Slew dem!

  22. BeachHouseBritney June 18, 2013

    I love ha!

  23. Trevor minaj June 18, 2013

    To that niqqa that said nicki is a h**, especially when u Stan for Taylor swift who has dated all of young Hollywood. Nicki hasn’t been public ally been seen with ANYONE!!! Do not get it twisted ma

  24. Draggin4MrsCarter June 18, 2013

    Ok no lie gworls, this was funny.

  25. Ariana’sGrand June 18, 2013

    That was rude of her.

  26. ItsCheryl2bh June 18, 2013

    Lolz everywhere.

  27. Bow Down June 18, 2013

    Bahahahahahahahahaha that was funny i wish i could see the fans reaction

    • Common Sense June 18, 2013

      I would be thanking my stars for the lawsuit I’d be able to throw against that talentless b****.

  28. Jess June 18, 2013

    Wow can’t believe she did that tho lol #NOT COOL.

  29. QueenOfTheNavy June 18, 2013

    Yall better hope TGJ don’t see you talking about the Ciara leak, they permabanned me for posting the link so now I have to comment from my ipad.

    • MalikOnMyMind June 18, 2013

      Good, you shouldn’t be spreading leaks.

    • TurntUp4Cici June 18, 2013

      Kiiii kiii. You should have known better b****.

    • NΛVI June 18, 2013

      lol you’re not no damnavy member the audcity of the hood hive.

    • POP ROYALTY (Bohemian Grove) June 18, 2013

      her album leaked in full already, girl need to get it together.

      and the full version of “Overdose” is not all that , will probably Flop hard.

      Poor Ci.

    • CIARA’S NEW ALBUM June 18, 2013

      OH REALLY?: LET ME STOP MENTIONING THE FACT THAT CIARA IS AN OVER MUSCULAR, WEAK VOICED, FLOP ASS ARTIST BEFORE I GET BANNED LMFAO.

  30. POP ROYALTY (Bohemian Grove) June 18, 2013

    and i thought her Military training was nothing!!!

    Now I see why Chris hit her……. after she hit him.

    but damn, this s*** is hilarious. 😆

    can’t defend this foolishness.

  31. Rosie June 18, 2013

    Dumb s***. You do NOT treat someone who PAID to see your untalented ass pat your rotten ass egg-smelling p**** for 2 hours like that. Watch Gonorrihea say it was an accident. I hope the fan got a full refund and sues the s*** out of her.

    • NΛVI June 18, 2013

      lol go off

    • Common Sense June 18, 2013

      PAID to wait for her lazy ass to get onstage late and then get hit with a microphone when it was she who decided to come down to the fans.

  32. My Forehead Tho June 18, 2013

    #poornavy

    • FAT BLACK PHAGGOT June 18, 2013

      got your EBT check yet

  33. NΛVI June 18, 2013

    poor thing the person almost rip her hand off.

  34. Rosie June 18, 2013

    And I cannot at her voice still playing when she hit her. Worthless gutter trash. That and the Navy calling this a stadium tour when she’s only doing one stadium for every 10-20 arenas.

    • NΛVI June 18, 2013

      lmfaoooooooo dam gurl did rihanna steal yo recess, this b**** got you hot bother perch pressed and peach.

      • Common Sense June 18, 2013

        Damn gurl what does Rihanna’s cavernous ass look like? Your head must be miles deep up in there by now.

  35. LANA DEL RAY June 18, 2013

    SHE A S*** LIKE BEYONCE AND KIM KARDASHIAN

    • Rihanna Del Rey June 18, 2013

      poor u

  36. king z June 18, 2013

    i see chris brown taught her well

    • Jess June 18, 2013

      She probably thought that that was him for a second.

  37. #BEYINDEPENDENT June 18, 2013

    This is what the navy stans for their so dumb the fan probably feels honored by being smacked by Rihanna tbh… He should sue 🙂

  38. ShadeNOShade June 18, 2013

    She DIDN’T Have To Go That Far, That’s What She Has SECURITY For. #JustSaying

  39. King B June 18, 2013

    I woulda hit that b**** back!!! hitting someone with a f****** object specially a microphone to someone who bought a front row seat to see you and who knows how far away that fan came from to just see you or how long he/she been waiting on line to see your ass! Beyonce incident was way more disrespectful but she handled it like a LADY should!! AND IM NOT SAYING THIS BECAUSE I STAN FOR SLAYONCE, I actually like her as an artist but her attitude just annoy the f*** outta me!!!

    AND IM NOT SAYING THIS BECAUSE I STAN FOR SLAYONCE, I actually like her as an artist but her attitude just annoy the f*** outta me!!!

  40. Kdreamer(MiguelHitIt) June 18, 2013

    The real kiii kiii is that she was lip synching AGAIN.

  41. Ciara Princess Harris June 18, 2013

    I want rihanna to smack me

    • Jamal (Straight Dude) June 18, 2013

      Maybe if she smacked you ,you’d stop being such a flop.

    • CIARA’S NEW ALBUM June 18, 2013

      THE HYPOTHETICAL MEDIA ATTENTION OF RIHANNA SLAPPING YOUR FLOP ASS FAVE WOULDN’T EVEN REVIVE HER CAREER.

  42. Suicide Blonde June 18, 2013

    LMFAO i know this has nothing to do with this post but it’s hilarious.

    All of the Jackson clan seem to be obsessed with appearances. Michael Jackson barely had a nose left before his death in 2009. His sisters, Janet and La Toya Jackson, also have had obvious surgical procedures to reduce the size of their noses. If there is one thing this family loves, it is plastic surgery. In fact, it appears that all the members of the Jackson clan share a desire for the same profile and jaw line. In addition to the tiny pointed nose, other family signatures are cheek and chin implants.

    • Sho Nuff June 18, 2013

      And Madonna fills with face with cooking oils so what’s the problem? Looking like pillsbury doughboy busting out of a can Lmaooooooo. Her face looks like bread dough LOL LOL

      • Common Sense June 18, 2013

        Her face still resembles her young face just aged. The Jacksons on the other hand look almost unrecognizable.

      • Sho Nuff June 18, 2013

        Ahhhh you have a point with the jacksons Janet still looks the same. Madonna looks like she fills her face with cooking oils and she look a lot like pillsbury doughboy ijs

    • PYTFROMAL June 18, 2013

      LOL. You’re funny and shady. Similar to your fave. If only she had the talent to back up the shade though.

  43. Jamal (Straight Dude) June 18, 2013

    Chris Brown taught dis h** well tho lololol

  44. Teacher June 18, 2013

    Lol @ your username And comment!

  45. NAVY101 June 18, 2013

    here comes to hood hive again. dam this girl own you b******! pressed motherphuckers everywhere

    • CIARA’S NEW ALBUM June 18, 2013

      CSQUAD B****** TOO.

  46. Jamal (Straight Dude) June 18, 2013

    How did Ciaras album leak so early tho ?

    • Ciara Princess Harris June 18, 2013

      I have been losing since 2006! What do you expect?

  47. DanYiel Teflon June 18, 2013

    It amazes me folks still Pun Dis Re-Whine-A…. Her Vocalz are MESSY!!

  48. Jamal (Straight Dude) June 18, 2013

    Rosie acting like her worn out ass p**** got smacked.

    • Common Sense June 18, 2013

      And you acting like you’re a straight guy in a blog so gay it gives Perez’s a run for his money?

  49. My Forehead Tho June 18, 2013

    That b**** committed assault and battery on her fan, who paid top dollar for front rows seats. When this Rihtarted b**** walked her ass down the steps and reached her hand into the crowd, she consented to the touching.

    Hopefully the victim sues the s*** out of her, because she has a really strong case

  50. Rosie June 18, 2013

    Once again the Navi contradicts themselves again! You all are the first ones PERCHED in every Rita/Bey post hating, obviously threatened because if R****** ever takes a break for more than a couple of months she’ll be replaced by someone else.

  51. Marijuana June 18, 2013

    Hit this blunt Rih

  52. HYPOKRYTZ June 18, 2013

    LMAO AT THIS SITE DELETING QUESTIONS ABOUR CIARA’S LEAKED ALBUM WHEN THEY THEMSELVES WERE THE ONES WHO POSTED THE LINK TO UNAPOLOGETIC WHEN IT DROPPED. F****** HYPOCRITES

    • HYPOKRYTZ June 18, 2013

      LEAKED , NOT DROPPED!

  53. HYPOKRYTZ June 18, 2013

    KELLY – 85K FIRST WEEK
    CIARA – 50K FIRST WEEK

  54. HYPOKRYTZ June 18, 2013

    ROSIE’S P**** – 0 FIRST 20 YEARS THAT’S WHY SHE IS SO BITTER! GO GET SOME D*** B****

    • Common Sense June 18, 2013

      Not being a s***=Bitter? LOL you Navy are so terribly tragic. Trashy fans from a trashiest “artist.”

    • Rosie June 18, 2013

      My p**** = clean and beautiful, unlike you and your trashy ass fave’s.

  55. CIARA’S NEW ALBUM June 18, 2013

    @FAF FLOYD MAYWEATHER… I MEAN CIARA, DOES NOT HAVE MORE FANS THAN RIH!

  56. HYPOKRYTZ June 18, 2013

    LMAO CIERROR HAS MORE FANS THAN RIH BUT PERFORMS IN BATHROOMS AND NIGHTCLUBS FOR A LIVIN. THAT B**** IS A JANITOR

  57. Angelina Jolie Stan June 18, 2013

    Ciara’s team accidently posted the snippets on her website and it allowed people to buy the individual songs, but not the entire album in one go. So her album leaked because of her own team lol

    • Jamal (Straight Dude) June 18, 2013

      lmao how #Stupid can her team be tho….

  58. Jamal (Straight Dude) June 18, 2013

    @FAF says the stupidest s*** lolol ciara has more fans than Rihanna yet ciara can’t even get her albums to gold

  59. HYPOKRYTZ June 18, 2013

    CIARA SHOULD SMACK FAF THEN DO THE MATRIX ON HER SINCE THAT’S HER ONLY FAN

  60. jmac910 June 18, 2013

    When i read about this on instagram this
    morning I was thinking gossip sites gon have fun with this. A fan on instagram wrote Rihanna accidentally hit a fan with her microphone. To which Rihanna replied, on purpose cause
    the b**** wouldnt let me go..lmao

  61. HYPOKRYTZ June 18, 2013

    LMAO CIARA’S TEAM IS COMPOSED OF KELLY STANS #TEAMKELLY
    TRANNYS NEVER WIN CIARA,KNOW DAT!

    • CIARA’S NEW ALBUM June 18, 2013

      TRANNY’S NEVER WIN #DEAD. JOHN CENA…I MEAN CIARA HAD IT COMING LMFAO.

      • FAF June 18, 2013

        Fake screenames, now? Damn Nazi is weak as f***

        Sam wheres an IP check for this f-g ? U mad b**** ? S**** <<<< trannys

      • CIARA’S NEW ALBUM June 18, 2013

        RIHANNA>>>50 CENT WITH A WIG ON>>>CIARA-MAN…I MEAN CIARA!

  62. King B>Rihanna June 18, 2013

    she had all f****** right to smack that trick.

  63. FAF June 18, 2013

    Why she so irate ? NO writing credits 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁

    • HYPOKRYTZ June 18, 2013

      No. Title Writer(s) Producer(s) Length
      1. “Mad House”
      Makeba Riddick Will Kennard, Saul Milton Robyn Fenty
      Chase & Status Riddick[a]
      1:35
      2. “Wait Your Turn”
      James Fauntleroy II Mikkel S. Eriksen Tor Erik Hermansen Kennard Milton Takura Tendayi Fenty
      StarGate Chase & Status, Eriksen[a]
      3:46
      3. “Hard” (featuring Jeezy)
      Terius “The-Dream” Nash C. “Tricky” Stewart Fenty Jay Jenkins
      Stewart Nash Riddick[a]
      4:11
      4. “Stupid in Love”
      Shaffer Smith Eriksen Hermansen
      StarGate Ne-Yo[b] Riddick[a]
      4:01
      5. “Rockstar 101” (featuring Slash)
      Nash Stewart Fenty
      Stewart Nash Riddick[a]
      4:00
      6. “Russian Roulette”
      Smith Charles Harmon
      Chuck Harmony Ne-Yo[b] Riddick[a]
      3:48
      7. “Fire Bomb”
      Fauntleroy II Brian Kennedy Fenty
      Kennedy Riddick[a]
      4:18
      8. “Rude Boy”
      Eriksen Hermansen Ester Dean Riddick Rob Swire Fenty
      StarGate Swire Riddick[a]
      3:43
      9. “Photographs” (featuring will.i.am)
      William Adams Jean Baptiste Michael McHenry Allan Pineda
      will.i.am Paper Boy[c]
      4:46
      10. “G4L”
      Kennard Milton Fauntleroy II Fenty
      Chase & Status Riddick[a]
      4:00
      11. “Te Amo”
      Eriksen Hermansen Fauntleroy II Fenty
      StarGate Riddick[a]
      3:28
      12. “Cold Case Love”
      Justin Timberlake Robin Tadross Fauntleroy II
      The Y’s Riddick[a]
      6:04
      13. “The Last Song”
      Fauntleroy II Kennedy Ben Harrison Fenty
      Kennedy Harrison[c] Riddick[a]
      4:16
      Total length:
      51:49

      • ENOUGH ONIKA (KMART QUEEN) June 18, 2013

        DEAD at you listing Mad House for song writing credit lol! There’s like five words total!

    • HYPOKRYTZ June 18, 2013

      No. Title Writer(s) Producer(s) Length
      1. “Phresh Out the Runway”
      David Guetta Giorgio Tuinfort Terius Nash Robyn Fenty
      Guetta Tuinfort Nash
      3:42
      2. “Diamonds”
      Sia Furler Benjamin Levin Mikkel S. Eriksen Tor Erik Hermansen
      StarGate Benny Blanco
      3:45
      3. “Numb” (featuring Eminem)
      Sam Dew Fenty Warren Felder Ronald “Flip” Colson Pop Wansel
      @Oakwud @Flippa123 @PopWansel
      3:25
      4. “Pour It Up”
      Fenty Michael Williams Theron Thomas Timothy Thomas
      Mike Will Made-It J-Bo (co.)
      2:41
      5. “Loveeeeeee Song” (featuring Future)
      Nayvadius Wilburn Denisea “Blu June” Andrews Fenty
      Luney Tunez Mex Manny Future
      4:16
      6. “Jump”
      Kevin Cossom M. B. Williams Eriksen Hermansen Saul Milton Will Kennard
      StarGate Chase & Status
      4:24
      7. “Right Now” (featuring David Guetta)
      Ester Dean Nash Fenty Guetta Eriksen Hermansen Shaffer Smith Tuinfort Nick Rotteveel
      Guetta StarGate Nicky Romero Tuinfort
      3:01
      8. “What Now”
      Olivia Waithe Fenty Parker Ighile Nathan Cassells
      Ighile Cassells (co.)
      4:03
      9. “Stay” (featuring Mikky Ekko)
      Ekko Justin Parker Elof Loelv
      Ekko Loelv Parker
      4:00
      10. “Nobody’s Business” (featuring Chris Brown)
      Nash Fenty Carlos “Los” McKinney
      Nash McKinney
      3:36
      11. “Love Without Tragedy / Mother Mary”
      Nash Fenty McKinney
      Nash McKinney
      6:58
      12. “Get It Over With”
      James Fauntleroy Fenty Brian Seals
      Brian Kennedy 3:31
      13. “No Love Allowed”
      Sean “Elijah Blake” Fenton Fenty Alexander Izquierdo Ernest Wilson Steve Wyreman
      No ID 4:09
      14. “Lost in Paradise”
      Ester Dean Fenty Timothy McKenzie Eriksen Hermansen
      StarGate Labrinth
      3:35

      • Common Sense June 18, 2013

        B**** you think this h** from her h** island knows how to read/write? The b**** only knows how to party and be a disrespectful ape.

  64. Rihanna # 1 Fan T June 18, 2013

    SO WHAT THE FAN IS WRONG SHE TRYING TO GET TO EVERYBODY AND THE FAN IS HOLDING HER BACK!!!, I WOULD OF DONE THE SAME THING IF IT WAS BEYONCE SHE PROBABLY WOULD OF ESCORTED THEY ASS OUT !

    • quetta June 19, 2013

      But Beyonce got her hair pulled and slapped but she kept on singing..so, NO Beyonce wouldn’t have done the same

      • Rihanna # 1 Fan T June 19, 2013

        YOU IN BEYONCE HEAD, !!! LET IT HAPPEN AGAIN BEY DONT
        PLAY THAT

  65. HYPOKRYTZ June 18, 2013

    Released November 18, 2011
    Recorded February – November 2011
    Genre
    Pop[1] dance[2]
    Length 37:29
    Label
    Def Jam SRP
    Producer
    Robyn Fenty (exec.) Roc Nation (exec.) Carl Sturken (co-exec.) Evan Rogers (co-exec.) Alex da Kid Mr. Bangladesh Calvin Harris Chase & Status Cirkut Da Internz Dr. Luke Ester Dean Gareth McGrillen Hit-Boy No I.D. Priscilla Renea Rob Swire StarGate The-Dream

    No. Title Writer(s) Producer(s) Length
    1. “You da One”
    Ester Dean Lukasz Gottwald Robyn Fenty John Hill Henry Walter
    Dr. Luke Cirkut Kuk Harrell[a]
    3:18
    2. “Where Have You Been”
    Dean Gottwald Calvin Harris Walter Geoff Mack
    Dr. Luke Cirkut Harris Harrell[a]
    4:02
    3. “We Found Love” (featuring Calvin Harris) Harris
    Harris Harrell[a]
    3:35
    4. “Talk That Talk” (featuring Jay-Z)
    Dean Mikkel S. Eriksen Tor Erik Hermansen Shawn Carter Anthony Best Sean Combs Carl Thompson Christopher Wallace
    StarGate Harrell[a]
    3:30
    5. “Cockiness (Love It)”
    Candice Pillay, Dwayne Abernathy Shondrae “Mr. Bangladesh” Crawford Fenty
    Crawford Harrell[a]
    2:58
    6. “Birthday Cake”
    Terius “The-Dream” Nash Fenty Marcos Palacios Earnest Clark
    Da Internz Nash[b] Harrell[a]
    1:18
    7. “We All Want Love”
    Dean Ernest Wilson Steve Wyreman Kevin Randolph Gonzales
    No ID Harrell[a]
    3:57
    8. “Drunk on Love”
    Dean Eriksen Hermansen Baria Qureshi Romy Croft Oliver Sim Jamie Smith Gonzales
    StarGate Harrell[a]
    3:31
    9. “Roc Me Out”
    Dean Eriksen Hermansen Rob Swire Gareth McGrillen
    StarGate Harrell[a]
    3:29
    10. “Watch n’ Learn”
    Priscilla Renea Chauncey Hollis Fenty Alja Jackson
    Hit-Boy Harrell[a]
    3:31
    11. “Farewell”
    Dean Alexander Grant
    Alex da Kid Harrell[a]
    4:16

  66. andrew June 18, 2013

    this girl will end really bad, back and tell me if it’s not what will happen when it will happen. She is the most devilish singer in the industry. Are you Blind? she does nothing good, you just have to look at her face,always trying to do bad thing, she never smiles. satanic. hope you will agree, even if you’re a fan of her.

  67. HYPOKRYTZ June 18, 2013

    FAF CHECK THE CREDITS H**!!!!

  68. Twerk 4 Miley June 18, 2013

    I don’t feel shes in the wrong at all you dont do that and thats why she felt like handling it like that.

  69. CIARA’S NEW ALBUM June 18, 2013

    CIARA STANS NEED TO WORRY LESS ABOUT RIH AND MORE ABOUT THEIR BODY BUILDING FAVES FLOP ASS LEAKED ALBUM.

  70. Sexylamb June 18, 2013

    FAF both of ur faves are FLOPS so I advice you to stfu before you get dragged. The lambs are looking for u sweety.

    • Queen Barb June 18, 2013

      Your fav is a disgusting square shaped creature who thinks shes still in her 20s lol

      • Sexylamb June 18, 2013

        Your fave looks like a lowercase D! > d < Awe look at sicki nicki with the fake b***, teeth and pink wig! Your fave still thinks shes 16 b****! That's why her album flopped

  71. Queen Barb June 18, 2013

    The lambs need to stfu if your fav did the same thing you h*** would defend it!! Like @King>Rihanna stated earlier today you guys are the most hypocritical fan base of all…

    • Sexylamb June 18, 2013

      I will drag u to hell you b****** bum barb!!!!

      • Queen Barb June 18, 2013

        Well b**** bring that s*** i ain’t scared of no old ass lamb

      • Sexylamb June 18, 2013

        Is Roman ReFlopped platinum yet sis

    • CIARA’S NEW ALBUM June 18, 2013

      THE BARBS AND THE CSQUAD ARE THE MOST PATHETIC STAN BASES BECAUSE YOU STAN FOR NO TALENTED, UGLY, MANLY FLOPS!

  72. Lovebird June 18, 2013

    Agony is having that s*** juice as stans. Too busy stalking Rihanna to realize the full version of Ciara – Overdose is out and amazing. Total summer smash hit, radio will eat it up. This is why the other website is better, they’re not obsessed with Rihanna and getting hits, they’re actually a music blog.

  73. My Forehead Tho June 18, 2013

    Rihanna and her security guard were a perfect match because he didn’t do s***.

    Every artist who goes into the crowd has fans touching and grabbing them, so Rihanna knew, or reasonably should have known, that by going into the audience she would have fans grabbing on her. The fan did absolutely nothing wrong because Rihanna consented to the touching by extending her arm into the crowd. Legally speaking, Rihanna doesn’t have a good defense, but her victim does.

    If I were the victim, I would sue for negligence, assault, battery, negligence infliction of emotional distress, and intentional infliction of emotional distress among other things.

    • Carpe Diem. June 19, 2013

      Ohhhh yasssss gurl u better state those enforcement details!!

  74. Lovebird June 18, 2013

    I see Rosie the RACIST chav is still posting here. Love I think you’re lost, you need to do one.

  75. Rosie June 18, 2013

    Lovedick, I haven’t posted in like an hour. Obsessed with me. It would be best if we ignored each other from now on, for your own well being.

    • Lovebird June 18, 2013

      Are you scared I’ll make public your known RACIST views CHAV??

      You are a waste of space, worst than dog faeces. People like you, who share your kind of RACIST and bigoted views are disgusting.

    • Carpe Diem. June 19, 2013

      You had me rolling at Lovedick! LMAO!

  76. Hotsexwithminaj June 18, 2013

    Sam post on khia going in on Beyonce & arguing with the hive on Twitter. lol

  77. Angelina Jolie Stan June 18, 2013

    Lol Rosie you better go hmmmm gurrrrllll. ill lend some of my children as back up, clock that ho clockaa!

    • Rosie June 18, 2013

      Yass. Also Angie is a legend.

  78. Super Cisus June 18, 2013

    Trash c** dumpster b****!!!!! I would have spit in her alien ass face. Mariah and Lana stans shading Ci and Nicki? B****** yall ugly flop faves could never slay like Ci and Nicki and navy Rihalienna don’t even respect yall so BOW DOWN to the true queen b******

    • CIARA’S NEW ALBUM June 18, 2013

      Watch who you call Rihalienna you inferior FLOP ASS Ciara-man…I mean Ciara stan!

  79. Rosie June 18, 2013

    “Rosie the RACIST chav”
    Your lamest drag yet, especially since that’s the only one you can come up with. I’m not even bothered by you anymore. I think you have OCD. Go join your friend “RIH IS THE FIRST BLACK STADIUM PERFORMING SUPERHERO LEGEND WHO COULD’VE KILLED HITLER IF SHE WAS ALIVE DURING WORLD WAR II” or whatever her name is now in your local mental asylum.

    • Lovebird June 18, 2013

      It’s not a drag honey, it’s the truth. You’re a racist chav.

      • Rosie June 18, 2013

        It’s no longer a drag when it’s the only thing your lame ass can come up with. Stop worrying about me and worry instead about Right Now currently flopping harder than California King Bed and G4L combined.

  80. KingBeyCyrus June 18, 2013

    I dont feel she had to hit the person she had her bodyguards right there , I mean I saw this happen to beyonce on her I am DVD and she pulled away rom the fan but I would hae hit the b**** back even if this was beyonce I would have hit the b**** back too.

  81. KingBeyCyrus June 18, 2013

    These fans are too soft cause I would have punch that f****** b**** for hitting me with that mic, no one I stan for, who I pay money to see FRONT ROW, buy her music and all that is going to treat me that way. I swear that b**** wouldve had it, and the funny thing is her bodyguards were right there that was not called for.. This girl is a f****** mess

  82. MISHKA June 18, 2013

    Was that even necessary? Like, really.

  83. ENOUGH ONIKA (KMART QUEEN) June 18, 2013

    LOL!! She ASSAULTED that fan! That was straight battery, PERIOD! LOL. The appropriate thing to do would be to jerk away and let your security handle it, but she BEAT that fan lol!! I can not! The navy will literally let this woman (and I use that word loosely) BEAT and S*** on them, and they still scream and want more from her…lol!

  84. Ashlee June 18, 2013

    B**** … You should not hit someone who pay to see you.
    If you do not want people to touch you, stay on the stage. Stupid W****.

  85. PRINCE MACHIAVEL June 19, 2013

    An Arrogant Lazy B**** Full Of Herself!!!!

  86. quetta June 19, 2013

    So when this fan knocks her upside the head with a lawsuit..she’s going to be on twitter/instagram saying she’s sorry and bs. Beyonce hair was pulled and she was slapped in a matter of seconds and she didn’t smack her fans. Someone needs to teach this broad a lesson. She has seriously lost me as a fan and the navy defending her behavior no wonder she thinks this s*** is okay. Like ciara said, “grow up for ONCE”

  87. Special Delivery June 19, 2013

    B**** please. Shes a b**** if this was Beyonce you would go in. The Navy are such f****** loosers. Thats what her security is paid to do. F****** B**** control yourself. Shes such a mess.
    More to the point, WHY GO INTO THE DAMN CROWD WHEN YOU KNOW YOU ARE GONNA GET OVER ZEALOUS FANS?

  88. ERIN July 17, 2013

Recommended Posts
25
24th Jul
Cop a gander of Rihanna! The Bajan sensation looked royal in red as she arrived at the London premiere of her new movie ‘Valerian And The City Of A Thousand Planets.’ Box office scores for the Sci-F flick are dismal (we’ll update you on that shortly), but if there’s any consolation for… Read More
14
18th Jul
With the ‘ANTI’ era wrapped, Rihanna has turned her attentions to the big screen. Next week brings with it the global release of Sci-Fi flick ‘Valérian and the City of a Thousand Planets’ – a movie the Bajan star appears in as entertainer Bubble. Ahead of its arrival, RiRi donned her finest… Read More
You may also be interested in...
eXTReMe Tracker
..