Advertisement

Wendy Williams To Madonna: ‘Sit Your Old, Wrinkled, Desperate For Attention Behind Down’ [Weigh In]

Published: Tuesday 21st Jan 2014 by Rashad
Screen shot 2014-01-21 at 12.53.53 PM

 

Well, it appears that Queen of Pop Madonna, hasn’t exactly found a friend in Queen of All Media Wendy Williams. Indeed, the 49-year-old talk-show maven weighed in on Madge’s recent Instagram posting where she referred to her son Rocco as the “N-word” – a stunt that landed the Grammy winner in freshly poured hot water.

Granted, it’s a splash she’s often made her in storied 30 year career, but the controversy courted by this incident has given the ‘Hung Up’ hitmaker a backlash she probably wasn’t expecting.

Yesterday, Williams weighed in on Madonna’s comments, her relationship with her son, and so much more shortly after breaking down about her relationship with her own son.  The words that followed saw the controversial television host spew words like ‘old’, ‘wrinkled’, ‘stupid’, and ‘dumb’ toward the way of the 55-year-old pop icon.

Were they deserved?  You tell us below:

Start at the 8:40 mark:

Your thoughts?

Posted under:

Comments 149

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. Madonna January 21, 2014

    … coming from the b**** who cried about her son not liking her.
    Chile, witch yo nappy ass weave and yo nappy ass 15-year old attitude, have several.

    Long, live the Queen… ye… me Ho

  2. Molly January 21, 2014

    i busted out laughin when she started crying lmao.

  3. stephy tha lambily January 21, 2014

    Oh Auntie Wendy… Why would you say your son don’t like you on national television. He is REALLY not gonna like your BIG ASSS NOW…

    Don’t come for Wendy Williams. She is the QUEEN of all gossip…

    I love gossiping… Im just a f***….

  4. idgi January 21, 2014

    She for sure on her period. Wtf!? Randomly crying in the middle of the sentence like that. Lmfao!

  5. K byeee January 21, 2014

    No wonder her 13 yo son hates her….google it. She is disgusting…

    🙁

  6. the real xoxo January 21, 2014

    30 years later, Madonna still has y’all mad.

  7. stephy tha lambily January 21, 2014

    LOLOLOOOOl White people always on Google trying to find dirt on people….

    LMFAO…

  8. Toto January 21, 2014

    Madonna is desperate and reductive. She tries o hard, over and over, to cause controversy in order to stay relevant.

  9. Apologetic January 21, 2014

    Says the OLD, IRRELEVANT, TALENTLESS Wendy Williams.
    Madonna, you’d better be afraid now. Haha. 😀

    Okay, I’m LMFAO. 😀

    MADONNA IS THE QUEEN. Sit down Wendy and stop trying so hard to be heard. Try love your own son, if you know what it means to love a son. Jelaous bixxx you are.

  10. Madonna Is My N**** January 21, 2014

    Madonna is sitting on the throne while Wendy is sitting on a small studio spinning and manipulating racism.

    Her show is only good for few jobless mothers who are depending on charity and welfare money.

    Shame on this Oprah wannabe.

  11. KoKo January 21, 2014

    Wendy who????? 🙁

  12. EBONY January 21, 2014

    THIS IS THE WOMAN WHO SPREAD THE RUMOURS ABOUT TUPAC WAS SODOMIZED IN THE PRISON. SHE IS SO PATHETIC AND CLASS-LESS.

  13. Britney stan January 21, 2014

    wendy gur no one feels sorry for you if i was your son i wouldnt like your messy ass either.

  14. Yawnnn January 21, 2014

    Wendy b%%ch, queen of nobody… sad case.

  15. Nicki is queen other b****** take a seat January 21, 2014

    This b**** needs several seats. Madonna can shut this b**** down. Smh

  16. stephy tha lambily January 21, 2014

    WHY ARE YALL DRAGGING WENDY WILLIAMS FOR FILTH…
    LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

  17. wendythewigsnatcher January 21, 2014

    She said no lies tho. HAGdonna is an old washed up wrinkled dinosaur b****! She knew what she was doing when she said the “N” word. The reason she used her son to make it seem like it wasn’t racist. She needs the attention. She has an album coming soon, grammy performance and she can’t stand Beyawnce stealing her attention.

    She probably even paid GAye to lick her flat ass

    someone bury this old hag already

  18. Mimi4Ever January 21, 2014

    Hey Wendy…racism & ageism are in the same category as “hate”.

    Please, sit your fat sagging a** down. You are not that young yourself.

    Irksome.

  19. stephy tha lambily January 21, 2014

    LMAO… Yall are dragging Wendy Williams tho… LOL

    Yall need to stop. Wendy is a legend. She has been in RADIO since 1982. She is around the same age as Madonna.

  20. Yoncé January 21, 2014

    UGHHH!!! Wendy is toooooo much!!!!!

  21. tits mcgee January 21, 2014

    Wendy got it right this time. Like Prince says ‘act your age not your shoe size’! Madonna knew what she did was stupid, she was attention whoring as per usual! #GrowUpOldWoman

  22. KING RIH January 21, 2014

    comparing TV and music is stupid. Yall know damn well yall dont listen to Madonna. Gays forever being messy lookinf for a kii.

    f*** off

  23. Del Bey January 21, 2014

    I know Wendy been waiting for someone older than her age to p*** her off so she could use the ‘wrinkled’ insult, we ALL know queen Madge is not a racist, she is a expressive human being and I honestly don’t sense a predujece bone in her body, ALL madonnas backing dancers over the years have been gay men, it was a bad publicity move from her. WENDY shut yo gossiping ass up always biting at the heels of superiors.

  24. Slayretha Franklin January 21, 2014

    Yes Wendy! Read that attention w****!

  25. iconic cici January 21, 2014

    Wendy take your ass to a therapist, Over here having breakdowns on TV trying to come for Madonna yet you shade yourself in the process.

  26. stephy tha lambily January 21, 2014

    Wendy Williams is old enough to be our mothers/grandmothers.

    SHE SOME RESPECT!!!!!!

  27. iconic cici January 21, 2014

    The little madonsters aren’t gonna take this.

  28. Rihannaisthenewqueenofpop January 21, 2014

    f*** Grandmadonna! SLAYanna destroyed this b****! She’s a better singer performer and everything! Rihanna has the classics under her belt! F*** OFF

  29. iconic cici January 21, 2014

    @Stephy stfu Wendy is a shady ass b**** that will get no respect from me.

  30. stephy tha lambily January 21, 2014

    Yooooo.. Get into Wendys crying face!! LLOLOLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLLOLO

    She ugly assss fuckkk.. I still love Auntie Wendy…

    Her show is EXTREMELY successful.

    Her show has been re-newed until 2018…

    She gets paid millions to sit her big asss in a chair & gossip. While we get paid nothing to visit this tacky asss blogggg LOLOLO

  31. Navy Nick January 21, 2014

    she must be coming out with a new album…

  32. calling all hearts January 21, 2014

    Stephy sit down already your so annoying and desperate for attention.

  33. stephy tha lambily January 21, 2014

    @Iconic Cici…..

    Where is Ciara on the charts boo….

  34. Wendick Williams January 21, 2014

    You’re plenty old, desperate and dumb yourself, and you have made a career out of being offensive.

  35. SLAY_HIVE January 21, 2014

    The only thing old and wrinkled is your balls b****! kii I hate this b**** and her constant shade to the Queen! UGH

    Seriously tho Madinosaur needs her ass whipped for that mess!!

  36. Iconic cici January 21, 2014

    B**** were is Mariahs refrigerator built ass on the charts??? oh ok dont f*** with me im not the one.

  37. Iconic cici January 21, 2014

    Wendy disses all our favs no ones gonna respect her not even her own child OOOOOOOP!

  38. Yuckyyyysssss January 21, 2014

    she looks like a thirsty donkey …… 🙁

  39. stephy tha lambily January 21, 2014

    @Iconic Cici…

    B****, f*** C-errors FLOP ass. Mariah Carey already a legend.

    C-Error is not. So where is she on the charts. Just asking about your long toes manly looking fav…

    Rat face looking btichhc F*** YOU HOOO

  40. My Forehead Tho January 21, 2014

    Dead @ people on twitter saying her jawline is so masculine, she could blow a bubble with a Now or Later.

  41. Janice January 21, 2014

    Wendy is so pathetic. Like really. She tries harder than that little gay boy from Trinidad.

  42. SLAY_HIVE January 21, 2014

    This b**** is too fake for me. crying out of no where. I rolled my eyes to back of my head and changed the f***** channel! BYE

  43. stephy tha lambily January 21, 2014

    Wendy Williams does look like a man tho…

    But she is still very pretty without make for a 50 year old woman.

  44. Theman January 21, 2014

    WENDY IS FULL OF SHYT.. MADONNA DOES TRY WAY TOO HARD… THIS WHOLE MADONNA THING IS SILLY TO BEGIN WITH…. THEN THE FOLLOW UP CAPTION MADONNA WROTE WAS JUST PLAIN IMMATURE !!!! WENDY NEEDS TO SIT HER BIG BIRD LOOKING A** DOWN TO, SHE’S ALWAYS GOSSIPING ABOUT NOTHING. SHE CAME OUT OF NOWHERE WHINING ABOUT HER KIDDO.. WTF…. SHE’S ALWAYS TWISTING STORY’S AND PUTTING HER OWN SPIN ON IT..

  45. Molly January 21, 2014

    @Slay_Hive Lmao b**** okaaaaaay!!!! Shes to much for me i didn’t feel sorry for her one bit.. kiii btw your avi everything.

  46. Molly January 21, 2014

    @Stephy you need to keep it all the way cute..

  47. Lovebird January 21, 2014

    Let’s be honest, Madonna only became the queen of pop after she used Gaga for publicity and had a bigger tour than her competition.

    She used the biggest pop star in the world to attain her “queen of pop” status after Madonna fans ran a mock all over blogs and Gaga videos screaming Madonna’s legacy.

    You take down the Goliath, you become King David. That was Madonna’s strategy and it worked considering ZERO bodies were checking for her after Confessions on the Dance Floor.

  48. SLAY_HIVE January 21, 2014

    @Molly

    LMAO She bought this on herself tho, and thanks your avi is cute too 😉

  49. stephy tha lambily January 21, 2014

    @Molly… Im sorry. But Iconic TRIED me.

  50. Lovebird January 21, 2014

    Madonna only sold a large number of albums only because she released so many of them; and let’s not forget a huge chunk of those album sales were BEFORE the soundscan era, so it’s a mixture of shipments and estimates (smoke and mirrors).

    I will give her respect on her tours, the b**** can sell out a show; especially when she shades a huge megastar of the moment to get the media to spotlight her yoga moves, so yes she knows how to market herself.

  51. stephy tha lambily January 21, 2014

    Madonna has been the Queen Of Pop since 1993…

    Madonna: Sold 300,000,000+ Records – Total

    Madonna’s wig will never be snatched.

  52. Molly January 21, 2014

    @Slay_Hive She really did Wendy is a joke/ hypocrite to me always so quick to judge someone when her man cheats on her with trannys… and thats gorgeous how have you been sis?

  53. Molly January 21, 2014

    Its ok @Stephy Lmao and Ms.Houston was not here for Wendy and her b******* thats one of my favorite interviews of all time.

  54. Lovebird January 21, 2014

    The fact is Madonna owes Gaga a check because if she didn’t use her for publicity, no one but her die hard fans would know exactly what she has done in the industry.

    If it wasn’t for her riding the Gaga train. People wouldn’t have looked her up, and just the fact that she managed to out-tour the biggest pop star at the time made people respect her. Otherwise Madonna would still be with the label, the untalented hack who relies on s** appeal and controversy to sell.

    Still love Madge though, just being realistic. She’s highly overrated.

  55. cocobutta January 21, 2014

    The draq queen is more RuPaul than Ru himself.

    Did you see the dusty interview she did with LeToya. The bish gets 5mins with the classy LeToya and of all the questions she asks about her relationships and when was the last time she had s** lol. FAILED WendHE Willyams!!

  56. Katy perry aka Legend K January 21, 2014

    Madonna is God of Pop Music.. Who is wendy?!

  57. Lovebird January 21, 2014

    Girl bye, Mariah, Celine, Janet and Whitney were selling more Albums than Madonna could dream of all throughout the 90s and early 00s.

  58. stephy tha lambily January 21, 2014

    Madonna is the most successful female artist ever.

    Money: Madonna

    Tours: Madonna

    Albums: Madonna

    Singles: Madonna

  59. stephy tha lambily January 21, 2014

    Madonna record sales were bigger in the 80s/early 90s.

    But she was still consistant with sales duing the 90s/00s…

    Fact remains. The Queen Of Pop still is Madonna & her wig sits comfortably…

  60. stephy tha lambily January 21, 2014

    Madonna Diamond Albums Came During The 80s/Early 90s

    The Immaculate Collection sold 30,000,000+ albums alone

    @LoveBird…

  61. LOL January 21, 2014

    LOL I NEVER COSIGN ANYTHING WENDY SAYS, BUT THIS TIME SHE HIT THE NAIL ON THE HEAD.

    THAT TALENTLESS PREHISTORIC HASBEEN MADONNASAUR NEEDS TO HAVE SEVERAL STADIUMS OF SEATS.

    SOMEONE CALL SHADY PINES, THAT DESPERATE ANCIENT W.H.O.R.E VADGE IS LONG OVERDUE FOR ENROLLMENT.

    ONLY REASON SHE AROSE FROM THE DEAD IS BECAUSE GAGA SNATCHED HER DECREPIT WIG.

  62. stephy tha lambily January 21, 2014

    Also, Janet Jackson & Whitney Houston DID NOT outsell Madonna during the 90s

  63. Lovebird January 21, 2014

    30 million? According to Soundscan? Or was that before soundscan?

  64. Theman January 21, 2014

    Madonna’s sales are inflated.. Yes she is very very successful.. But a lot of stuff about her is very exaggerated..

  65. Bey Fan January 21, 2014

    Wendy… get the f**k outta here. You talk about people all the damn time , and in the middle of you trying to shade Madonna , you bust out crying. Girl sit.

    Should Madonna have used the word… I dont think she should have. But if know anything about Madge, you she’s not a racist. As much as we want to liberate the word, it still doesn’t sound right coming from people who aren’t black.

    Wendy , while she can be entertaining sometimes, is a walkin contradiction. And I hate how her audience claps and agrees with shits she says no matter how stupid it sounds.

  66. ratedxx(love is beautiful) January 21, 2014

    I do not take wendy seriously…this is the same woman who has been calling chris brown a monster, while her husband is known to beat her ass on the regular..

    Madonna made a dumb joke, and people are calling her a racist….my gosh..it’s not that damn serious

  67. My Forehead Tho January 21, 2014

    ***”[Rihanna] only sold a large number of albums only because she released so many of them;”

    “Otherwise [Rihanna].., the untalented hack who relies on s** appeal and controversy to sell.
    Still love [Riri] though, just being realistic. She’s highly overrated.”

    I agree.

  68. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    Lol. Wendy dragged her too hard.

  69. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    Not a Ciara Stan coming for LEGENDRIAH though! Has she sold 180k worldwide yet? Lol

  70. Lovebird January 21, 2014

    What does Rihanna have to do with this?

    Sick Beyonce fans, a total cancer to the industry. I never understand Beyonce fans and their obsession with Rihanna; these people are vilde disgusting sick semi illiterate jobless individuals who need a life.

    They are so bored with Beyonce that they obsess over Rihanna. Beyonce fans are evil disgusting monkeys akin to Satan himself.

  71. stephy tha lambily January 21, 2014

    Madonna’s Studio Album Sales According To Her Websites & Many Other Reports…

    Madonna: 1982 (8-10,000,000+)

    Like A Virgin: 1984 (18-21,000,000+)

    True Blue: 1986 (20-25,000,000+)

    Like A Prayer: 1988 (15-20,000,000+)

    The Immaculate Collection: 1990 (25-30,000,000+)

    Erotica: 1992 (6-10,000,000+)

    Bedtime Stories: 1994 (7-9,000,000+)

    Ray Of Light: 1997 (16-21,000,000+)

    Music: 2000 (7-15,000,000+)

    American Life: 2003 (5,000,000+)

    Confessions: 2005 (10-12,000,000+)

    Hard Candy: FLOP

    MDNA: FLOP’

  72. RoyalKev January 21, 2014

    I think the point that Wendy was trying to make was valid, Madge was clearly in the wrong. Period! Although I usually feel that Madonna gets away with murder, I found Wendy’s comments to be a tad harsh. Wendy has the platform to give her opinions (and she’s entitled to them), but Wendy really lays it on people sometimes in a way that just feels overdone. Old. Wrinkled. I mean she’s saying it how she means it and she didn’t lie… but damn!

    I know Wendy’s a lamb and she goes to bat for Mariah. If Mimi was insulted that same way Wendy would be outraged. That’s why she should think about her delivery when critiquing other artists as well. The truth doesn’t have to hurt that much!

  73. Lovebird January 21, 2014

    Stephy, which source are you using?

  74. stephy tha lambily January 21, 2014

    Madonna’s record sales also, includes BOX SETs, COMPLICATIONS ALBUMS, SINGLES, LIVE ALBUMS & REMIX ALBUMS & SOUNDTRACKS ALBUMS….

  75. LOL January 21, 2014

    LOL LIES.

    JANET AND WHITNEY LEFT MADONNASAUR SCALPED AND HAD FOOTPRINTS ALL OVER HER WIG DURING THE 80s AND 90s

    SHE HAD TO RELEASE TWICE AS MANY ALBUMS AND SOUNDTRACKS JUST TO KEEP UP WITH THEM.

    YEAH SHE’S THE QUEEN ALRIGHT. THE QUEEN OF INFLATED SALES LOL

  76. stephy tha lambily January 21, 2014

    Im using her websites/Wikipedia/billboard/Google…

    Nielsen sound scan is JUST FOR AMERICA THATS IT…

    Is does not calculate worldwide..

    Even if Madonna sales are a little wrong, she still has enough albums, singles, box sets & complications to be called the Best Selling Female Artist..

    Also, you can go to other websites on Google to find secure sales… But nothing is really 4 sure during the 80s & back…

  77. Theman January 21, 2014

    Wendy is odd. She’s always trying to force her strange a** views on others. She is bat shyt crazy. She’s also very very insecure.. She compares other women for what? U are a full grown wo-man !!!! She vicariously wants to be others.. She’s a walking contradiction, she’ll say one thing, then say because she’s a woman she can change her mind lol wtf???? She also swears by JLo being on tv, but she really isn’t that exciting outside of how great she looks….

  78. SMH January 21, 2014

    For once in her life, Wendy Williams actually told the truth.

  79. stephy tha lambily January 21, 2014

    Whitney Houston Bodyguard Albums does not count towards her sales in Neilsen Soundscan…

    Madonna sold more records in America during tha 90s than Janet & Whitney…

  80. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    Nielsen SoundScan actually tracks sales in the UK, Japan, Canada, and the US. You tried

  81. My Forehead Tho January 21, 2014

    You brought Rihanna up when you described her. All I did was agree with you.

    Isn’t it true that the only reason she sold so many albums is because she released so many of them?

    Is she talented?

    Does she not rely on s** appeal and controversy to sell?

    Is she not overrated?

    Tf are you getting mad at me for? These are your words, not mine.

  82. Lovebird January 21, 2014

    What I do know is Madonna was snatched bald all through the 90s. Ray of light was her only successful era.

  83. stephy tha lambily January 21, 2014

    Accoding to Nielsen Soundscan era… 1991 – present AMERICA ONLY

    Madonna Sold 28,000,000+ albums since 1991..

    Janet Jackson Sold 20,000,000+ Albums since 1991…

    Whitney Houston Sold 10,000,000+ Albums since 1991…

  84. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    Beyonce Stans shouldn’t talk about relying on s** appeal and being overrated. Doesn’t make sense.

  85. Theman January 21, 2014

    Wikipedia is not a plausible source to use.. That info is edited..

  86. Del Bey January 21, 2014

    Goodbye @Slayriah you pressed heaux

  87. SLAY_HIVE January 21, 2014

    LMAOOOOOO YAAAS @ My Forehead clocking that FAKE confused b****!

  88. stephy tha lambily January 21, 2014

    Madonna 1990s Albums Sales…

    The Immaculate Collection: 1990 (30,000,000+)

    Im Breathless: 1990 (7,000,000+)

    Erotica: 1992 (9,000,000+)

    Bedtime Stories: 1994 (7,000,000+)

    Something To Remember: 1995 (10,000,000+)

    Evita: 1996 (11,000,000+)

    Ray Of Light: 1998 (20,000,000+)

  89. Lovebird January 21, 2014

    Those numbers are fisjy , Whitney only 10 mill?

  90. stephy tha lambily January 21, 2014

    Also, im not using Wikipedia for the Nielsen Soundscan numbers.

    Im using their website…

  91. SLAY_HIVE January 21, 2014

    LOL Slayriah stays pressed! Beyonce doesnt “rely” on s** appeal to sell though. She has talent to back it up!

    “If you got it flaunt it” * n my Bey voice*

    Don’t sit here and act like Mariah doesn’t feel up herself , moans and acts like a w**** in heat, in her videos! LET’S NOT!

  92. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    DEATHH! @Slay_Hive tried it though. Mariah didn’t use the s** appeal thing till 7 years after her debut. She didn’t need to be s*** to sell, unlike your slutty fave.

  93. toohotfortv January 21, 2014

    @Molly… laughing at anyone’s pain says more about you as a person than anything.

  94. stephy tha lambily January 21, 2014

    Madonna’s STUDIO albums sales only numbers according to Nielsen Soundscan since 1991

    5,777,000, “The Immaculate Collection” (1990)
    3,837,000, “Ray of Light” (1998)
    2,923,000, “Music” (2000)
    2,309,000, “Bedtime Stories” (1994)
    2,086,000, “Something to Remember” (1995)
    1,890,000, “Erotica” (1992)
    1,695,000, “Confessions on a Dance Floor” (2005)
    1,385,000, “GHV2: Greatest Hits Volume 2” (2001)
    725,000, “Hard Candy” (2008)
    675,000, “American Life” (2003)

    Whitney Houston’s Album Sales Since 1991

    2,753,000, “My Love Is Your Love” (1998)
    1,728,000, “I’m Your Baby Tonight” (1990)
    1,644,000, “The Greatest Hits” (2000)
    1,038,000, “Whitney Houston” (1985)
    972,000, “Whitney” (1987)
    737,000, “Just Whitney” (2002)
    433,000, “Holiday Album” (2003)

  95. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    I can’t @ the delusions. Beyonce looked like a common w**** in the partition video. That My forehead bitchh can’t talk about Rih using s** appeal when it Stans for Beyonce.

  96. SLAY_HIVE January 21, 2014

    BUT she still used it! End of discussion!

    My point is don’t act like Mariah hasn’t used s** appeal to sell, regardless if she “needed” to or not! GOODBYE! 😀

  97. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    Of course she has talent, but her music sucks. She has to use her body for attention. Rihanna’s songs are hits regardless.

  98. SLAY_HIVE January 21, 2014

    You clearly missed the point he was making HATER! kii

    Rihanna RELIES on s** to sell.

    BTW this is super classy! 😉

    http://youtu.be/LlYlvytvJCc

  99. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    Mariah didn’t use s** appeal to sell like your fave. She used it to introduce the new Mariah. To gain a new image and not the girl next door image she had in the early to mid 90s. Mariah was covered from head to toe and she was still breaking records. You tried. Go worry about Beyonce’s struggling ass album and keep Mariah out your nasty mouth.

  100. SLAY_HIVE January 21, 2014

    Girl bye. You saying her music sucks in subjective, being that she still sells millions of records around the world, and MORE than Rihanna.

  101. Common Sense January 21, 2014

    Someone should tell that heffer the story about the pot and the kettle.

  102. Memo Memz January 21, 2014

    You meant a new flop, didn’t you?

  103. JOHNVIDAL January 21, 2014

    This woman is fake fake fake! She may be funny sometimes but all she does is spread rumors and talk s*** about everybody. Ever since I saw her reaction to Whitney Houston´s death… sorry b**** but you were dragging her all you could years before.
    About what she said about Madonna: I agree with it to some extent but she is still fake. I don´t care.
    I agree with the comments saying Madonna is becoming too reductive now, cos when your actions are truly daring like they were in the past it´s cool, but now the things she does for attention are not even entertaining. She used Janet and Gaga for her last era, and we´ll see what else she does now that a new era is coming (I agree with @lovebird for once, Madonna should pay Lady Gaga, she didn´t give a damn about Born This Way song sounding similar to the Madonna one for a whole year, but the moment she had a new era to promote she totally used it, just fake).

  104. SLAY_HIVE January 21, 2014

    LOL Bye b**** you are TOO delusional for me.

    Beyonce’s album is slaying though! Go worry about COWriah pushing her album back further than your hairline! kii

    CHOW! 😉

  105. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    What was that video supposed to prove?? Lol Mariah looked great. Beyonce look like a cheap s***. Sorry.

  106. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    Beyonce’s album won’t even sell 3 million in the US. Remember that. This is her second biggest flop. Lol

  107. stephy tha lambily January 21, 2014

    Mariah Carey’s Albums Sales Only In America Since 1991. According to the Nielsen Soundscan Era

    Mariah Carey: 1990 (4,854,000+)

    Emotions: 1991 (3,595,000+)

    Mtv Unplugged: 1992 (2,774,000+)

    Music Box: 1993 (7,300,000+)

    Merry Christmas: 1994 (5,530,000+)

    Daydream: 1995 (7,660,000+)

    Butterfly: 1997 (3,807,000+)

    The #1’s: 1998 (3,800,000+)

    Rainbow: 1999 (2,970,000+)

    Glitter: 2001 (700,000+)

    Greatest Hits: 2001 (1,170,000+)

    Charmbracelet: 2002 (1,660,000+)

    The Remixes: 2003 (300,000+)

    The Emancipation: 2005 (6,000,000+)

    E=MC2: 2008 (1,300,000+)

    The Ballads: 2008 (300,000+)

    Imperfect Angel: 2009 (600,000+)

    Merry Christmas Too You: 2010 (675,000+)

    Mariah Carey Has Sold 54,795,000+ Albums In America!

    She is the best selling female artist in America.

  108. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    @Slay_Hive is thirsty as f*** rushing to this post to reply to me & trying to make this post about its struggling fave. Go worry about Beyonce’s album failing to make any impact worldwide. Anyway, drunk in live outsold #beautiful yet Hun? Top 10 yet?

  109. SLAY_HIVE January 21, 2014

    “Beyonce’s album won’t even sell 3 million in the US. Remember that. This is her second biggest flop. Lol”

    LOOOL remember that? kii I remember when you said the album would struggle to go gold, months before it was released! kii I will NEVER take your word for anything hun!

    That video proved that mariah acts like a cheap s*** with NO rhythm!

  110. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    “being that she still sells millions of records around the world, and MORE than Rihanna.”

    The damn lies. In what world does BeyFlopce sell more RECORDS than Rihanna. #TheReach

  111. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    ??

  112. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    U didn’t see stripped poles and and her ass all over the camera. You tried. Mariah doesn’t do that slutty crap like Bey.

  113. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    Stripper*

  114. SLAY_HIVE January 21, 2014

    Lol b**** how did i make this post about my fave?

    Did you not make this comment? “Beyonce Stans shouldn’t talk about relying on s** appeal and being overrated. Doesn’t make sense”

    I just corrected you! Your fave has been selling s** since 1997 according to you! kii 😉

    Girl i’ll leave you to your “pressed” fairy tale delusions of Beyonce’s album “struggling” while you cling to a single (that was out-peaked by DIL), to an album that was supposed to be released last summer. BYE

  115. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    We can have this conversation when a B***** can sell 100 million records in the United States alone.

  116. SLAY_HIVE January 21, 2014

    Beyonce has sold more albums than Rihanna with LESS albums and you know it. You’re too pressed to admit it tho..

    i enjoy laughing at your pressed comments 😉

  117. Rosie January 21, 2014

    Not the Moo stan calling anyone thirsty when it RUNS to every post with more than 40 comments to change the subject to Beyonce. That’s why none of the other Moo stans claim it.

    This Wendy Williams thing looks like a horse/man/something. I heard that she can’t get any A/B listers on their show. I see why. She trash talks everyone.

  118. SLAY_HIVE January 21, 2014

    *yawns* I’ve told you over and over that Beyonce debuted in 2003

    Mooriah in 1903, so of course her sales will be more! *yawns again* loool

  119. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    Is DIL even gold yet though? It stays selling at a slower rate than Body party tbh.

  120. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    @Rosie

    Why are you constantly mentioning me in your comments? I don’t care for you nor do I care for your fave so just ignore my comments when you see my username. Bye.

  121. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    I only made that comment because of that delusional my forehead trick. Beyonce is nothing without her body. End of story. & even though she’s always selling her body her music can’t sell.

  122. SLAY_HIVE January 21, 2014

    But the album is PLATINUM going on 2x PLATINUM soon. 😉

    It has already outpeaked Body Parts and Beautiful! #STAYPRESSED *blows kisses*

  123. Cathy HiFive January 21, 2014

    Just logged in w/ facebook TGJ and tbqh I think its too much info on me for you to receive. Too much you asking for. Just know its one of my split personalities info you getting.

    As for this post, I get to thinking Im in the wrong post. So many ppl r off point in here, giving chart list et al. of the last ppl that should be put in here.

    Anyway, Wendy shouldnt talk b/c she up there too. Only thing she been sitting it down. What should like “sit” is Wendy mouth going a mile a minute in ppl biz. She so much looking for attention that Im so sick n tired of her show. You sit Wendy, sit further down … sit on the floor! Im so tired of her I just had to say it.

  124. SLAY_HIVE January 21, 2014

    What does Mooriah have now?

    She can’t sell s** anymore, her body is the PITS! #DONE

    She can’t sing anymore! Her vocals have retired for good!

    Beyonce wins>>>>>>>

    You will remain upset>>>>>>>>>>

    Have a nice day tramp 😉 LMAOOOOO

  125. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    And when did I say Mariah was selling s** since 1997?? Don’t be putting words in my mouth. Mariah was never jumping up and down poles, shaking her ass, etc. she simply revamped her image. She was not selling s**. Keep trying

  126. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    “What does Mooriah have now?”

    Platinum, multi-platinum and diamond certificates in abundance. Over $500 million as of 2011. Endless amounts of awards and achievements. Your faves wig. A husband husband (way better looking than Jay for sure) and two wonderful kids.

    And can still sing. You tried. With vocal rest she’ll destroy Beyonce period.

  127. SLAY_HIVE January 21, 2014

    Clearly you’re in the early stages of amnesia kii let me remind you:

    “Mariah didn’t use the s** appeal thing till 7 years after her debut”

    Her debut was in 1990, right? 7 years later makes that…….1997????!

    I’m officially done! LOOOOOOOOOOOOOOOOL

  128. SLAY_HIVE January 21, 2014

    YAS honey cling to those ancient receipts, that’s all she has left!

    Atleast patti, aretha and other legends can still sing! ;)kii

  129. Vinny Bee January 21, 2014

    Yea cuz this time she desperately needs a seat….and fast

  130. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    @Slut_Hive

    You are so dumb. S** appeal does not mean she’s “selling s**” like you claimed. As I said, she revamped her image. But she was never slutty like Beyonce.

  131. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    And you have no right to come for Mariah’s vocals. Your fave wouldn’t be the singer she is today if it wasn’t for queen mariah. Beyonce said it herself that she grew up studying Mariah’s voice, especially those vocal runs. You tried.

  132. Stephy Tha Lambily January 21, 2014

    @SlayHive…

    Why do you fall for Slayriah’s trap every fuckingg time?

    You guys say the same thing every argument.

    “Mariah Carey Cant Sing”

    “Beyonce Sales Are Horrible”

    LOL

  133. Suicide Blonde January 21, 2014

    A new era is coming, hate is in the air, i can feel it.

  134. SLAY_HIVE January 21, 2014

    @Stephy

    It’s not a trap. She is just super pressed and bitter by Beyonce and the Hive, and i like to p*** her off 😉

  135. The Brooklyn Bombshell January 21, 2014

    Wendy Williams burst into tears in the middle of coming for Madonna’s neck. I love Wendy but everytime I read about this I start crying with laughter. lmfao.

  136. Stephy Tha Lambily January 21, 2014

    Suicide Blonde, I love you daddy!!!!

  137. My Forehead Tho January 21, 2014

    Not a Mariah stan coming for me like it’s miserable built fave hasn’t squeezed her extra wide ass in custumed made baby gap clothes and walked around half naked in 80% of her videos for past 15 years.

    That “she’s not selling s**, she’s tried to reinvent herself” doesn’t make sense, unless you agree that Miley is doing the same.

    And at least when Beyonce sells s** she can top “The sexiest…” polls, when has Mariah?

  138. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    And at least when Beyonce sells s** she can top “The sexiest…” polls, when has Mariah?

    Is that really what you are trying to brag about?? Mariah tops sales list babe. I couldn’t care less about Mariah not topping irrelevant polls like that. Her 54 million in US album sales alone destroy Beyonce.

    Mariah was never doing what Miley is doing now. Mariah never wore anything in stage like what Miley wore at the VMAs. She was never hanging her tongue out all the time and swinging on wrecking balls. Lol @ the reach

  139. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    On stage*
    Lists*

  140. Kyle January 21, 2014

    DEAAATH!!! ^

  141. SLAYRIAH CAREY (BAD GAL MIMI) January 21, 2014

    As I said, mariah never wore anything like Miley did at the VMAs. And the partition video is the sluttier than anything Mariah, Rihanna, Miley and others have ever done. Bye. Go buy your fave’s flop albums and stop worrying about the best selling female of Soundscan.

  142. Kyle January 21, 2014

    How is Partition sluttier than Pour It Up? At least she is dancing for her man. Sit down trick.

  143. Kyle January 21, 2014

    And why are the same people always bantering about BEYONCE in posts that have nothing to fo with her.

  144. FutureCIARA January 21, 2014

    Im glad Wendy read Madonna her rights, With that bull s*** ass apology she gave.

    She had no room posting a caption like that! B**** thought because she was Madge she could get away with it.

    If this act is followed by an album, I hope it FLOPS drastically!!!!

  145. Theman January 22, 2014

    Certain artists pull class off better than others.. MC is very girly so she doesn’t come off as tacky as others. Speaking of receipts “TEOM” outsold Beyonce’s biggest selling album by a full million copies.. MC was very very established by then.. Her twelfth album sold around about as much as Bey’s fourth album. MC also scored a huge number single, something Beyonce didn’t do with her “Four”.. Mind u MC had been out as a soloist way before Beyonce. Beyonce was the “It” girl, she was literally every damn where and couldn’t muster up huge sales.. Laughable.. Speaking of MC’s body she has beautiful legs, she be the way she wants. Y’all ain’t tripping off off Beyonce walking around looking like the damn riddler.. She out here wearing all of these damn shapes and patterns, looking like a hand me down “Blossom”..

  146. Naomi January 22, 2014

    Mariah stans are so annoying

  147. BEYONCÉ January 22, 2014

    @THEMAN you’re right, Mariah comes across as CHEAP and TACKY. Stfu.

  148. Theman January 22, 2014

    Lol surely u know that Mariah wasn’t the one that was being spoken about. Lol Beyonce fans are the most annoying ever..

Recommended Posts
eXTReMe Tracker
..