Advertisement

Behind The Scenes: Nelly’s ‘Just A Dream’ Video

Published: Friday 27th Aug 2010 by Trent

Nelly gave Carbonated TV a special behind the scenes glimpse of the video for his new single, ‘Just A Dream’. The rapper also shared his views on the current state of the music industry, his upcoming album, ‘Nelly 5.0’, and much more. Check out the footage below:

Thoughts?

Posted under:

Comments 19

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. T August 27, 2010

    ok Nelly. Back to the old sound, i kind alike it. I’m going check for this!!

  2. NAS ( B Rockah Stan 4eva) August 27, 2010

    Hey Nelly bro, do you wanna wrestle with me (wink wink)??????……lol!

  3. NAS ( B Rockah Stan 4eva) August 27, 2010

    I’ll deal with Ashanti later!

  4. thekiddz August 27, 2010

    Nelly makes me think bad and NASTY thoughts. And am I the only one who misses the bandage on his face?

  5. FUTURESTARdelux August 27, 2010

    “JUST A (WET) DREAM” HAHA ^_~ LUSH.

  6. Nothing But My Opinion August 27, 2010

    Mmmmm.

  7. Kathy August 27, 2010

    That’s nice the proceeds from his radio show goes to charity. I liked this interview. LOL @ The Katy Perry chick won’t stop. Haha.

  8. kelly fan4ever August 27, 2010

    omg i am in love lol

  9. Lia August 27, 2010

    Love Nelly!!!! Wish him the best time around, love his new song.

  10. Richard August 27, 2010

    I’m not a big Nelly fan, but I’ve got to say, I absolutely love his single. One of his best ever. Great track.

  11. ~Team Weezy~ August 27, 2010

    OH LAWD that picture! *faints* Nelly is just beyond YUMMY! OMG!!! I so LOVE him! <3 Nelly, Nelly, NELLY! DAAAAAAMMMMNNNNNN!!!!!! *faints again*

  12. Joan August 27, 2010

    Good Evening
    I like it,. now if you are not a fan of Nelly or any other rapper or RB why even be on here. go on someone that you like. shouldn’t that what a person should do. why complaint. Nelly is back.

  13. Dave August 28, 2010

    LAWD……….. he makes me think nasty thoughts too. If I could have his babies… lmao. I love the single thou, I might pick up his album. I had, “Suit”, & I was gonna get “Brass Knuckles”, but I opted against it (because it flopped, bad me…) *smh*

  14. Ghetto Fab August 28, 2010

    A b**** just about fainted looking at that picture. Nelly could get the business for real!

  15. Brina August 28, 2010

    Good Interview n I love the song. Can’t wait for the video:)

  16. FUCKMENELLY September 7, 2010

    I WANT NELLY TO F*** ME!

  17. IluvU November 5, 2010

    Nelly u too good looking for your age….i wanna eat u boooo!!!

  18. sila December 13, 2010

    i love you nelly this song is so true it go’s out to the one i love but im so reallt dreaming x lol <3 me love <3 outa !

  19. shania smith May 30, 2011

    OMFG. nellly you sexymonkey(; i loveyou ! 😀 mysexyman

Recommended Posts
eXTReMe Tracker
..