Advertisement

Hot Shot: Jay-Z & Drake Hit Studio Together

Published: Saturday 18th May 2013 by Sam

There’s a lot of power in this picture.

Hip-Hop titans Jay-Z and Drake have re-teamed up to create new music. The pair’s latest studio outing is their first collaboration since  2010’s ‘Light Up’ – a cut from Drizzy’s debut album ‘Thank Me Later’.

Little is known about the motive of these fresh sessions (namely whether for Jay’s new album or Drake’s third LP ‘Nothing Was The Same’), however what is certain is that we can’t wait to hear what these two are cooking up.

{Source}

Your thoughts?

Comments 91

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. Markell May 18, 2013

    Is It Me Or Are You The S*** When You Work With Jay-Z Fugly Ass? This Means Drake Is Winning Like He Normally Does!!

    • HoneychildPlease May 19, 2013

      He has already worked with him though hunty! On jiggas blue print 3 …..Get your facts right huuuuunty!!!

    • ANNA233 May 19, 2013

      Wow… My friend Emily has just married to a handsome wealthy black man. They met through ~~~ MìxedŚìngle.Çoм ~ ~~Serious interracial dating is an ideal platform for afro romance for black & white singles. So, if you want to look for people with which you can date, you are at the right place.You can meet(lawyers,busy professionals, benefactors. models, celebrities, etc….)perhaps you can have a try.—————————

  2. Monstarebel May 18, 2013

    Jay z makes Drake look like the sexiest man in the world.

    • DOSSOME May 18, 2013

      LMAO…I thought you stopped being shady

      • SLAYRIAH CAREY (TOUR DE FORCE) May 18, 2013

        I liked when he was shady. especially on those Beyonce post. SMH. He just grew up over night.

    • Lovebird May 18, 2013

      B**** Drake is s***.

      • SLAYRIAH CAREY (TOUR DE FORCE) May 18, 2013

        Not in this world honey chile…..

      • Lovebird May 18, 2013

        Honey, I haven’t added him to my list yet (JARED, ELIJAH BLAKE, SHAYNE WARD, JASON DERULO).

        I might once he tones up that body.

  3. Britney Stan May 18, 2013

    Ugh how does beyonce wake up to that face every morning.

    • Rita is Queen May 18, 2013

      Looool she has low standards

  4. ShadeNOShade May 18, 2013

    OMG THIS IS GOING TO SLAYYYYYYY.
    THE BEST MALE RAPPERS ON ONE TRACK TOGETHER? HERE FOR IT.

    NOSHADE But Idk What Beyonce Sees In Jay-Z He Is UGLY As F***.
    But He Treats Bey Like A Queen So . . Yeah. Lol

  5. ShadeNOShade May 18, 2013

    Also Drake Has Been Looking Like EVERYTHING Lately Like. YASSSSSS.

    • Rita is Queen May 18, 2013

      Yaaaas guuuuurl he can get it

  6. Rita is Queen May 18, 2013

    Ok lets play a game gurls who would you rather F***??

    Jay z or Drake

    I say Drake!!!!

  7. DOSSOME May 18, 2013

    It seems it’ll be dope but i’ve never really been into Jay-Z since COLLISION COURSE & I don’t use Drake..All the best though

  8. HoneychildPlease May 18, 2013

    Da fck looks like grandfather and grandson lol

    • Rita is Queen May 18, 2013

      Leave Beyonces grandpa husband alone

    • Lovebird May 18, 2013

      LMAO

  9. HoneychildPlease May 18, 2013

    F*** drake so good, Mother f***** put me on his back,let them know it’s real boo…* Pops p**** for a real n*****

  10. HoneychildPlease May 18, 2013

    I see why beyonce can’t wait to hit the road and tour…WOuld you want to see that everyday?

    • Lovebird May 18, 2013

      TOTAL DEATH!!!!! HAHAHAHA

  11. Lovebird May 18, 2013

    Only here for Drake, he’s so cute. Anyway Bey honey, you better hold on to your man, I hear my baby Drake has got an ass no man can resist. You sure you want to live your man and Drake in the same room honey???

    Anyway love you Drake.

    • Cici slaaaaays May 18, 2013

      Lmao an ass no man can resist??? Lmao hilarious

  12. Cici slaaaaays May 18, 2013

    Laaaaawd jay z is one ugly mutha fucka tho s*** luckily he’s rich.

  13. Lovebird May 18, 2013

    I wonder why money cannot make Jay Z look remotely appealing. I mean money made 50 cent look like a s*** beast, why can it not do the same for Jay Z’s ugly ass.

  14. Cassie Lover May 18, 2013

    I wanna know what attracted Beyonce to jay z

    • RiRi Bad May 18, 2013

      $$$$$$$

    • SLAYRIAH CAREY (TOUR DE FORCE) May 18, 2013

      12 inch penis??

    • Drew May 19, 2013

      Love

  15. RiRi Bad May 18, 2013

    Yeaa this gon be fyah…. I want a n***** in Paris part 2 tho.

  16. SLAYRIAH CAREY (TOUR DE FORCE) May 18, 2013

    I don’t know why but I just find this pic so funny. lol

  17. BEYSUS OVER JESUS May 18, 2013

    THAT UGLY MAN IS WORTH A BILLION DOLLARS. THAT UGLY MAN OWNS Y’ALL’S FAV, THAT UGLY MAN IS A FAMILY MAN, THAT UGLY MAN BEEN WITH WORLD’S MOST BEAUTIFUL WOMAN FOR OVER A DECADE. THAT UGLY MAN IS WINNING.

    • HoneychildPlease May 18, 2013

      Hunty him and beyfraud are worth a billion dollars as a couple stop the fronting durrrrling smh..

    • MING May 18, 2013

      THIS DOPE DEALER can afford to buy his b****

      a NOSE JOB, BOTOX, FAT INJECTIONS, PADS, TAPE GLUE, HORSE HAIR , CAPPED TEETH and all off off drug sales. yeah we are real impressed.

  18. HoneychildPlease May 18, 2013

    @BEYSUS OVER JESUS

    First of all your ass would not be saying that if he wasn’t married to beyfraud! Second the both of them are worth a billion dollars as a couple so get your facts straight!

    • MING May 18, 2013

      WOW,

      i wonder how much poison did crack dealer jayz sell to his own community in his quest for these billions
      was money really worth it??.

  19. Music Soul Harmony May 18, 2013

    Lol horrible pic of jigga.

    Of course he may not be attractive to y’all but everyone sees attractiveness differently.
    Y do y’all care who beyonce likes? They obviously in love.
    I dont think he’s cute but when he was younger he looked somewhat ok.
    But he’s definitely no looker. But hey, he’s rich. He probably don’t give a flying f*** what lessors think.
    And btw, 50 cent isn’t cute. He’s just buff and in shape with jewelry which gives that illusion.

    • MyPenIzFresh May 19, 2013

      exactly.

      Most of these men on here just chase that ultra masculine look that 50 has. Jay’s not cute to them because he’s not the ‘thug’ they will NEVER have. smh

      How about power, respect, status?? Jay brings something to the table any woman or man should aspire to have in a partner. Not gold chains and bullet holes… one day when the era of ‘ratchet’ is over.. they will feel silly.

  20. BEYSUS OVER JESUS May 18, 2013

    @HoneyChildPlease B**** Rih is the fraud hunty, Chris saw her fraudulent ways and left her drugged ass, Jay-Z has a wife, daughter, and loving family. Something that Rihanna wishes she has, and death @someone say he’s a drug dealer. let’s keep it cute he’s an ex drug dealer but now he is a African American business owner. He made it out. Also how can you talk about drugs when Rihanna… NVM

  21. Ratedxxx(tic toc) May 19, 2013

    jay z is known to have a monster….so I see why beyonce wants his a**.

    .I would rather have an ugly dude with a monster, than a good looking dude with a pinky ..

    I am here for drake…..lord knows his slow looking ass is s*** as f***….

    never been a fan of jay z’s rapping…Eminem murders him..and I’m not even a fan of Eminem.

    • Mdna May 19, 2013

      B**** bye like their aren’t any cute guys with big d**** shut that s*** up

    • GO CICI GO CICI GO May 19, 2013

      Dirty burning homo

  22. Ratedxxx(tic toc) May 19, 2013

    what the f*** does rihanna have to do with this post?

    I swear you beyonce stans stays in her p**** deeper than her own tampons….

    so what people don’t like beyonce..GET THE F*** OVER IT…

    its the same basic b****** on here always on rihannas d***….

    rolls eyes…

  23. BEYSUS OVER JESUS May 19, 2013

    ^^^ UMMM THE NAVY BROUGHT THE QUEEN INTO THIS SO SIT.

    • Mdna May 19, 2013

      Uhm that’s his wife so whats the big deal? and its true what they saying he’s ugly as s*** and we dont see how beyonce can wake up to that monster everyday.

      • Brandys Starr May 19, 2013

        You shouldnt be so concerned. Shes got her family. You should focus on yours.

  24. Ratedxxx(tic toc) May 19, 2013

    dead at people thinking they are worth a billion ..ahahahahahahahaha

    that was funny…..

    so people can’t say jay z is ugly? what the f***…..

    ahahahahaha

    thats funny….

  25. Ratedxxx(tic toc) May 19, 2013

    so what if the rihanna stans brought up beyonce..so you have to stoop to their level? it shows how very insecure you stans are….

    in your world beyonce is better than rihanna..so who gives a f*** what other people got to say?….

    people not liking beyonce, is it going to affect her millions? NO

    billions..ahahahahahahahaha..ok..ahahahahaahah

    • MyPenIzFresh May 19, 2013

      There’s no need to bring Beyonce or Rihanna up, I don’t see either one of them in this pic… it’s not Rihanna’s fault her fans are so pathetic.

  26. NΛVI May 19, 2013

    I just don’t know how Beyonce does it, God bless her little soul.

    • Kim Kardashian Stan May 19, 2013

      looooool

  27. Mdna May 19, 2013

    Im with the navy on this one i really dont even see how beyonce gave him the time of day tbh he’s so f****** ugly that if he was to sneak up on you you’d literally s*** in ur pants & probably have a heart attack at the same time. Beyonce you one BRAVE woman.

    • Kim Kardashian Stan May 19, 2013

      kiiiiii

  28. Ratedxxx(tic toc) May 19, 2013

    Hell I would do him…s***…lol…just got to be in the dark though…

    • HoneychildPlease May 19, 2013

      Fcking idiot lol

  29. Chris Brown May 19, 2013

    Lol I slapped Rihanna a couple of times, AND went out with Ketchup Tran and LEFT her ass! Pathetic p**** popping nymphomaniac. #catchupheaux

    • RiRi bad May 19, 2013

      Thats cute

    • RiRi bad May 19, 2013

      beysus its ok gurl

    • makaela May 19, 2013

      Rihanna left chris get your facts right she dont Give à f*** so throwing shade at her is wasting time u punk ass go on kkkkacky kacky page and rihanna the f*** alone

  30. Ratedxxx(tic toc) May 19, 2013

    all jokes aside…he is not that ugly..i’ve seen worst..

    it does help with the fact that the dude is packing…

    all b******* aside…I think jayz treats beybey like a queen..so his looks probably doesnt mean s***…

    damn i just said something nice about the carters…..

  31. GO CICI GO CICI GO May 19, 2013

    BOTH OF THESE MONKEYS IS UGLY

  32. My Forehead Tho May 19, 2013

    Jay Z’s is an alpha male and that alone makes him very attractive. Not only that but he’s intelligent, funny, has swag and confident.

    Looks deteriorate but ^^ (that) doesn’t.

    You b****** could learn from Bey…

    • Rita is Queen May 19, 2013

      LMAO you sound stupid

    • Jose May 19, 2013

      So your basically saying without money & success then jay z would only be consider a ugly monkey im confused ????????

  33. Jose May 19, 2013

    Why is Gran Daddy jayz still rapping retire old man & go play Barbies with blu

  34. Jose May 19, 2013

    I wanna eat drakes ass i wonder if its smooth or hairy hmmmmmmmmmmm.

  35. The real xoxo May 19, 2013

    Drake is mediocre – some wordplay here and there but that’s about it.
    Only the tgj stans judge rappers by looks.

  36. . : : h 2 o : : . May 19, 2013

    I LOVE JAY-Z.

  37. BeyoncemadeYOUhot May 19, 2013

    jay-z should stop rapping. He is way too old to dress like a 20 year old too. It’s embarrassing. Beyonce made you hot, you had your seconds of fame thanks to Beyonce and now go and do something else.

    • Brandys Starr May 19, 2013

      Jay Z is a music moguel hes already doing lots of stuff other than just rapping.

  38. Brandys Starr May 19, 2013

    People are so immature. Clearly Beyonce has more depth to her than just going for looks. Jay Z is a funny charismatic smart guy and I am sure he treats Bey like his queen! Thats what makes their relationship all the more special.

  39. Brandys Starr May 19, 2013

    At least Beyonces with a MAN who respects and loves her and not a pretty boy thats ready to whoop her ass and play around at any opportunity.

  40. Jada May 19, 2013

    Some shallow ass kids and queens on here smh.

  41. POP ROYALTY (Bohemian Grove) May 19, 2013

    poor beyonce! 😥

    that’s all.

    • LaLa May 19, 2013

      Beyoncé is ANYTHING but poor boo.

    • LaLa May 19, 2013

      Take your pity to someone who actually needs it!

  42. MyPenIzFresh May 19, 2013

    smh, everyone is focused on how ‘attractive’ Jay is. Bet if Jay approached most of you on here, you’d be on your knees quicker than you can say ‘chile please’ smh..

  43. MyPenIzFresh May 19, 2013

    Drake is really making moves to become the #1 guy in Hip-Hop. I hope this is more to discuss Drake’s move to Roc Nation.. Which would be a smart move by all involved. Drake needs a little more substance and seriousness behind his push. Jay sees where he is going, and I think he wants to be part of that.

    Seems like Jay has chosen his side in this Drake/Chris Brown war…

  44. Music Soul Harmony May 19, 2013

    Rated Xxx: shut ur hypocrite ass up. U always bringing beyonce up like you did
    on lady gaga’s post. And jay and bey combined are worth a billion.
    Stay mad, baboon.

  45. ANNA233 May 19, 2013

    Wow… My friend Emily has just married to a handsome wealthy black man. They met through ~~~ ~~InterràcìalFìshes.Çoм ~~ ~ ~~Serious interracial dating is an ideal platform for afro romance for black & white singles. So, if you want to look for people with which you can date, you are at the right place.You can meet(lawyers,busy professionals, benefactors. models, celebrities, etc….)perhaps you can have a try.

    You never know who is out there just waiting for you to make their dream lovelife a reality.Has nothing to do with age\color, You can find the man or girl of your dreams. With a brave heart to love. Love and be loved, Let’s love!

  46. The Truth May 19, 2013

    I do NOT approve. Why Jay?? The wackest song of your career!!

  47. KEY May 19, 2013

    I mean, yeah Jay-Z look like a camel, but it seems like they’re doing really well and they treat each other well.

    it also helps that he hasn’t black both of her eyes. Real men don’t treat women like punching bags.

    hell, every real man has flaws. See, he’s rich and ugly.

    Looks don’t mean everything.

  48. KEY May 19, 2013

    That pic has me scared for blue though. She got his lips and nose. Oh god.

    • Heauxsitdown May 19, 2013

      STFU! You sound stupid. Blue is gorgeous.

    • Drew May 19, 2013

      Why bring the cute baby into it? Smdh

    • KEY May 19, 2013

      Blue is adorable 🙂

      I was kidding. It wasn’t that serious. It’s not like her life depends on whether she’s ugly or pretty.

  49. Drew May 19, 2013

    I remember when Drake was supporting Jay Z on tour. First time I saw Drake

  50. Drew May 19, 2013

    You mofos better learn Jay Z will always be higher than the likes on Drake in that hierarchy.

  51. MRTOOINCREDIBLE May 19, 2013

    You know Ms. Breezy is shittin’ her pants now.

  52. S*** Back May 19, 2013

    Jay-z is a handsome man, most of you bloggers only see him in photos and judge him based on that. He was famous before Bey p**** poppin ass came around. Be proud of this black mans success.

Recommended Posts
2
24th Jun
Just one week remains until JAY-Z unleashes his 13th studio album ‘4:44.’ Beyond its arrival date, much of the project (rumored to be produced entirely by NO I.D) has been shroud in secrecy. However, that will all be ending on the eve of its release. For, Jigga – who is reported to have… Read More
3
24th Jun
PARTYNEXTDOOR and Drake have reunited for a musical cause. The name of their latest bop? ‘Freak in You’, a remix to PARTY‘s cut of the same name. Young and in control, even when they stoop low. I see anything is anything and everything’s a go. Listen below… As for the original? That… Read More
You may also be interested in...
eXTReMe Tracker
..