Nicki Minaj Talks About Favourite Songs On ‘Pink Friday’

Published: Thursday 4th Nov 2010 by Trent

Nicki Minaj made a promotional appearance on KMEL 106.1 recently. The rapper spoke about a wide range of topics including the possibility of a full US tour, her favourite songs on her upcoming ‘Pink Friday’ album and much more. Check out the footage below via YouHeardThatNew:

Thoughts?

Posted under:

Comments 22

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. KAT DELUNA FAN November 5, 2010

    @Dead at the interviewer callin Nicki “I am the Bestest” Minaj Humble 😀
    I cant 😀 😀 😀

  2. twitter.com/edisonmorales November 5, 2010

    Who is Kat Deluna?

  3. liljokerrr November 5, 2010

    i like nicki minaj, ill be hearing the album shes definately bringing something NEW And FRESH To the table so props to her!

  4. Team Minaj California November 5, 2010

    OMG, THis is the radio station in the Bay Area, how come I didn’t know she was comming out here, I most def woulda been standing outside waiting for her to sing my boobs. When did she do this interview. UGH, I am irritated right now.

  5. HaYYYYYYYYY November 5, 2010

    i wanna see her so bad
    ima guy so i dont ahve boobs but ill get her to sign my face or somethin
    lol
    i love her soo much tho
    i wanna meet her

    @Team Minaj California
    i feel you

  6. KAT DELUNA FAN November 5, 2010

    @2nd
    Have you ever heard of Google?

  7. Jeremy Danté November 5, 2010

    love nicki.
    can’t wait for the album; glad she came out to the bay.
    – but she didnt sign no boobs.

  8. WakeUpSix November 5, 2010

    Clearly no one is checking for this post….NEXT!!!!

  9. fdgf November 5, 2010

    WOWOWO!!! I strongly suggest you a great s ite

    🙂 🙂 — Bla c kw h it eF lirts. C” 0- M — 🙂 🙂

    —Meet rich guys,—hot babies—Hollywood celebrities, who are searching for their special someone. a place to make your life better and open opportunities for you to meet the attractive sin gles. Maybe you wanna check it out or tell your friends !!!

  10. Blair November 5, 2010

    yo she held herself very well here….very mature, honest, and humble…i like that

  11. FUTURESTARdelux November 5, 2010

    I NEED A QUEEN B****, SUPREME B**** AND I AINT GETTIN THAT HERE SORRY…

  12. Traci Summers November 5, 2010

    nicki is just the it girl now.. WATCH this time next year shell VANISH

  13. Soulful Roses November 5, 2010

    She contradicts herself way to much in her interviews. No honesty what so ever. But she’s extremely pretty though…

  14. Star November 5, 2010

    LMAO! Even her fans are pissssssed they bought that s*** on itunes haha. Yea it was pretty much that bad

  15. S*** November 5, 2010

    @FUTURESTARdelux

    Then maybe you should think about joining the #BEYHIVE…

    Just saying. Shes very Pretty & I like her Accent, Just hoping she isnt 100% FAKE.

  16. aries_BLU November 5, 2010

    Lol I haven’t watched this, and I apparently wasn’t listening to this because I am from the Bay Area and listen to KMEL all the time. Cool.

  17. Justice198 November 5, 2010

    Kat Deluna (for the person who asked) was a popular pop singer back in 08′. She had the real big hit “Whine Up” featuring Elephant Man. Unfortunately for her, her record label didn’t release a follow up single and the album until almost a year later.

  18. *3 November 5, 2010

    call me crazy but she is a younger, crazier sister of ALICIA KEYS to me!!!!! 😉 something bout the way she prounance things, the way she says them, sth bout her eyes, tone to her voice just something SCREAMS alicia keys to me

  19. HaYYYYYYYYY November 5, 2010

    @*3
    maybe its cuz theyre both from new york
    lol

  20. THEiVY November 5, 2010

    please dont buy pink friday donate your money to charity instead better yet just save it for gas or something… i have heard and i was crying from the laughter.

  21. antertain November 6, 2010

    She speaks well generally.
    I’m glad that she says she feels like an underground artist, because thats EXACTLY what she is until the album drops.

    There’s no way you can cool ypurself mainstream properly until the album is out and selling well.

    I wish her luck cus Kanye is big competition (ask 50Cent!!!)

  22. FFleraYletnay April 30, 2011

    Приветствую всех

    Если у Вас нет девушки, Вы утомляетесь на предприятии или от отсутствия личной жизни, ждете девочки москвы и хотите отдохнуть по-взрослому, тогда в разрешении этой проблемы Вам поспособствуют лучшие транссексуалы москвы
    – быстрее отпправляйтесь на наш сайт, оценивайте секс досуг и получайте незабываемые впечатления, которых Вам ранее не хватало!русдосуг

    С уважением ваш друг Игорь

Recommended Posts
.. **