Nicki Minaj Rocks NBA All Star Game *Updated*

Published: Sunday 26th Feb 2012 by Rashad

‘Starships’ performer Nicki Minaj was one of many lending her star power to the NBA All Star Game tonight.  With Mary J. Blige, Pitbull, and Ne-Yo also heading the hip hop heavy sporting event, Minaj brought her colorful personality to the set.  Moving the crowd with a medley of her hits including ‘Super Bass’, ‘Moment 4 Life’, and more, her performance, as ever, had people talking.

See it all after the jump:

Array



 

Your thoughts?

Posted under:

Comments 58

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. Nahjee February 26, 2012

    Nicki change wigs like 3 times hahaha

    She still is running the rap game tho

    Where is all the other female rappers at huh???? I’ll wait…

    Ya still don’t have a answer???? Ok

    So don’t come on here hating just pick up the phone and call your favorite female rappers and tell her to get off her lazy ass ok

  2. :l February 26, 2012

    were is the rest of it sam she lock it down but there is more.

  3. Dope or nope February 26, 2012

    @nahjee you tell em lmao!!!

    I love that performance much better then her wack ass Grammy which offended me

    She did her thing she did 4 songs you go nicki

    You are sooooooooooooooo dopeeeeeeee

  4. Phittedphilly February 26, 2012

  5. Meeeeeuuuuuu February 26, 2012

    ME SINGING THE NATIONAL ANTHEM

  6. Lover Girl February 26, 2012

    I DON’T CONSIDER WALKING AROUND HOLDING A MIC A PERFORMANCE BUT HEY SHE WAS THERE……KUDOS

  7. REAL TALK! February 26, 2012

    ……NO

  8. Meeeeeuuuuuu February 26, 2012

    WHAT WAS THAT NOTE AT THE END???

  9. TheTruth February 26, 2012

    Umm wtf was that?? This new era is NOT the business. HotAssMess.com!

  10. Aunt.dot February 26, 2012

    this website is so obsess with FIREMARSHALLBILL.. its so sickening.. delusional.

  11. likeCaesar February 26, 2012

    Terrible…

  12. 2012 February 26, 2012

    LOL Why are all the Lady Caca fans saying that this is horrible?

    Nicky Minaj is a better clown than Lady Caca ever will be!!!!

    LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ROTFLMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Lady Caca is officially an irrelevant newbie, already!!!!!!!!!

    Adele, Nick Clownaj, Katy Circusy and Rihanna are all more epic than Lady Copy-Paste Reductive.

    LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. Kim career DEAD ghostbuster February 26, 2012

    Nicki’s performance was on point…regardless of what anyone says she did her thing and the so called haterfans enjoyed it as much as her true fans did. And as much as yall hate to admit it, you’re all fans or other wise why did you click the link or watch her perform? THIS IS FOR THE CONFUSED FANS WHO DON’T EVEN KNOW THAT THEY ARE FANS OF—>THE QUEEN NICKI MINAJ…..btw did yall see her brass knuckles with QUEEN on it? hehehe….

  14. Diane February 26, 2012

    It doesn’t matter to me if Nicki is winning. The point is I don’t like her music. She can stay on Billboard but I’m still bored. Be honest, nothing she performed at the All-Star sounded like a classic.

  15. haterzstaypressed February 26, 2012

    I’ll tell u what was.. MONEY IN THE BANK!! GET IT NICKI!! Haterz can stay pressed! Have a seat while Nicki count her millions. Your hate is fueling her! She’s winning! HA!

  16. KAT DELUNA FAN February 26, 2012

    Lmao Nicki is even shitting on the other pop singers.She did it on the rappers now she is on the pop ones.She be killin them !!!!

    she is so smart !

  17. :l February 26, 2012

    i wanted her to perform Roman Reloaded too with Lil wayne but i guess that song is to much for live tv,but over all she did her thing i love the performance,but now i think about it nicki took over all of that muther f-cker keep doing you nicki.

  18. QueenSize February 26, 2012

    Wait a Damn minute kat Deluna Fan. She wins when it come to female rap because no one is competing with her. She is the only ” female rapper” that has had a official album out in years. The b**** is hip club kid pop. Ain’t nofuckingway.com you can put your lips to say nicki is shitting on pop singers. You out your f****** mind. Katy Perry? P!nk? Britney Spears? Gwen Stefani? Fergie? to name a few…read book b****.

  19. KATHIA February 26, 2012

    *Yawns and waits for Khia to pop up on stage and sing “My Neck, My Back”………

  20. RDK February 26, 2012

    QUEENSIZE you f-cking piece of gum at the bottom of the f-cking dumpster,lock you f-cking mouth and get da f-ck off this post…i can’t stand these annoying stinking fowl always bet CLUCKING on nicki minajs tip catching feelings and sh-t.

  21. KAT DELUNA FAN February 26, 2012

    Lmao Nicki is a popstar,she is acting and doing pop music.The reason why she is not addressing the pop singers is to divert them for her actions.We all know she has no competition in the hip hop categories,she is a sell out BUT she is smart to address ghosts competition instead of her real ones.She’ll get the pop singers stans on her side while pretending to be a hip-hop artists.The fans are blinded,and wont feel like betraying their faves 😉

    Nicki knows what she is doing,she is a genuis.

  22. Forever Queen Bey February 26, 2012

    Why do people equate money to winning? And furthermore, why do people brag about their favs money as if they’re going to break you off some? Nevermind, this performance being trash. Nevermind her lackluster music, just as long as she’s getting paid for it, right? But for how long?

  23. Maria February 26, 2012

    Why don’t y’all rename this site Nicki Minaj.com

  24. Kia February 26, 2012

    This is trash.Nicki sucks.

  25. :l February 26, 2012

    KAT DELUNA FAN now you are showing your true colors,with you underhand shades anyways,FOREVER QUEEN BEY so you are running on here with bays ava holding grammies and sh-t,did she pop u off some of the cred for them grammys,i would say the same to you why is people equate grammies to winning to winning,as far as i see it either way is winning.

  26. nikoyuki February 26, 2012

    did any one else clock her copy cat lady gaga in that outfit. she was trash and always will be, walking around really , do some dance moves or something bish. that wasn’t no where gaga , beyonce or rihanna, sorry ho’s

  27. nikoyuki February 26, 2012

    @KAT DELUNA FAN bish you is to much

  28. Mari (RIP Dwayne McDuffie + Amy Winehouse +Whitney Houston) February 26, 2012

    Hip Hop just died this morning . . . and she’s deaaad, she’s deaaaad

  29. army Of Queen Aaliyah February 26, 2012

    Lmfaoooo So When Has Playing The Music In The Background And Struggling To Sing / Rap Become A Performance ?! Chileeee Wasn’t Even Dancing She Could Of At lease Danced If She Wasn’t Going Actually Perform

  30. Black Butterfly February 26, 2012

    That performance was no good, Nicki didn’t even try. I don’t believe that Nicki Minaj is smart she’s just trying to please everyone. Her only goal is to sell records to beat Lil Kim’s track record and she will do anything to get it done. She gets attention with her theatrics so the media is using her for ratings. Will the real female rappers please stand up!!!!!!

  31. nikoyuki February 26, 2012

    were the wig changes really needed. come on man this girl sucks balls. she is so dumb. why

  32. carmen February 27, 2012

    @queensize, what are you talking about? Plenty of females rappers trying to get in, problem is they trying to listen to the dumb haters who don’t gt a clue and stay true to the hip hop sound, and maybe that’s why Nicki has no competition. Staying true to hip hop can have you locked in the box and never getting recognized as a female. It’s good Nicki can go outside the box and reach many audiences.

    What happened to keys by the way?

  33. @xceptnothin February 27, 2012

    SHE SUCKS!!!

    SHE’S NOT A RAPPER!!!

    SHE IS A CLOWN, A CLONE AND A KLEPTOMANIAC (SHE STOLE KIM’S STYLE)

    GIVE IT UP AND HER FANS SIT DOWN!!!!

    *PLAYS “IF YOU LOVE ME” BY LIL KIM

  34. Aishaaguilerakeys February 27, 2012

    That was a good performance.

  35. Napaul February 27, 2012

    That was time I can never get back. She stay stealing from people. She must have been on Youtube watching drag queen performances of switching her wig during the performance. LMAO. Mind you out of all the songs leaked so far, I only like Roman Reloaded. I know some of you think this is new and creative but she really has no take of stage presence. She is like a studio artist. I love the humble Nicki, but this chick is out of control. Just because they are booking you now doesn’t meaning security. When that album drop, she might will have a nice first week sales, but trust me when I say this, this album is going to come and go like Drakes. Sorry, just saying. Grade for performance- C. Music as far as performance- C. She is gonna have to step it up. When you have kids that think regular s*** is extraordinary, you don’t up your game. Keep working, because your current grade is still a C. Just stating the truth!

  36. Jordan February 27, 2012

    I laughed a few times watching this lol

    I just am astonished by how much things have changed in her career.

  37. nickiminaj February 27, 2012

    WHY YALL HATE ON HER SHE DOIN IT BIG YALL JUST MAD CAUSE SHES NOT GOIN ANYWHERE #TEAMMINAJ ALL DAY HATERS

  38. QueenSize February 27, 2012

    @RDK I see you wanna bumble with the Queen huh? Catching feelings? B**** please. I state facts. I don’t get all emotional like you trying to defend Nicki Minaj’s honor. That b**** won’t give you a dollar let alone an autograph. Stay pressed sweetie. I know my comments gut punch that ass every time. Lol. @ Carmen I know there are other females on the come up but no one has an album out currently backed by a legit record label except Nicki Minaj. The label and team is making sure the machine is rolling which iS great and expected of them. At the end of the day, there is still no other femcee to take some of nicki’s shine and time.

  39. QueenSize February 27, 2012

    Nicki does great karaokee. Rotfl.

  40. Kayla February 27, 2012

    Beyonce performance= neck breaking, back aching dance moves while flipping your hair

    Rihanna performance= horrible singing while grabbing and f****** yourself in stage

    Gaga performance= some weird 20 minute intro before the 3 minute song…

    Nicki performance= you never know, keeps you in suspense…usually a crazy outfit, “in season wig” and a few dance moves here and there…average for someone w/her status

    #StupidHoes
    #BiteMeAppleSign

  41. nicoyuki February 27, 2012

    That s*** was beyond horrible. Ho Aint got no rhythm and stage presence and always looks dumbfounded. Someone give this ho dance lessons or something damn. B**** killed her self with another horrible performance. Book all these shows and blow it.

  42. COOKIE -DIVAS- TONI BRAXTON, RIHANNA February 27, 2012

    I like Nicki but this was WACK. The grammy’s performance was better.

  43. MUSICISME February 27, 2012

    She walked up and down the stage in 3 different wigs… She has NO stage presence… Her songs are lack lustre, and this site has the cheek to go in on other performers, but this trick always gets let off, she has NO talent… SMH

  44. jill February 27, 2012

    @kat Deluna Fan

    you’re delusional this b**** has NO stage presence at ALL. She’s doing better then pop singers? LOL wrong again, this piece of trash is Not even on Ciara’s level or rihanna’s.
    You’re a bandwagon fan, whoever is hot at the moment that’s who you roll with…….

    @Queensize Iggy is signed to Interscope and T.I. is producing her album. I’m pretty sure ALL of the white and most black people will take her with open arms because Nicki is trash. That s*** was blah and horrible all rolled up in one. Her album is going to flop!!!!!! People is getting tired of her.

  45. jill February 27, 2012

  46. maria February 27, 2012

    REAL female RAP

  47. maria February 27, 2012

    Once again nicki minaj copied from KIm, that turn me on video.
    Lil Kim from 2000.

  48. Brianna February 27, 2012

    Brianna is signed to Universal now. I believe there trying to find the next it girl because everyone is tired of fire marshall bill LOL thats’ obsessed with Lil KIm

  49. Mel February 27, 2012

    Nicki just wants to out do Kim that’s all. She doesn’t even want to be a rapper, she wants to act. The only way in was to act bisexual, lie about her age and take down kim. It’s ALL lil wayne and birdman fault. They just want to out do every rapper in the game BUT that’s not going to happen. AS soon as she signed with YM she did a 180 who does that?

    Lil wayne signed Limp Bizkit, Christina M., maybe Ashanti, Busta, Bow wow I find that funny. The hasbeens club LOL. I feel so sorry for shanell her sister is from Danity Kane.

  50. Ja’mila Dior February 27, 2012

    Nicki Slayed and looked beautiful. I also noticed how one of the wigs all most came off but she caught it.

  51. BitchIcantevenspellwelfare February 27, 2012

    Uh….well…..she……

    Oh nevermind.

  52. itsme February 27, 2012

    WTF was that!…LOOOL…this is a joke right…LOOOOL

    This is like a performance from a mentality disable child at the Special Olympics…This has to be the halftime for Special Olympics 2012…LOL

  53. RHI RHI IS QUEEN February 27, 2012

    YESS NICKI KILLED IT.. HOT PERFORMANCE

  54. WTF? February 27, 2012

    BOOOOOOOOOOOOOOOOORING…….NO STAGE PRESENCE WHATS SO EVER …THIS CHICK IS WACK************

Recommended Posts
.. **