Kelly Rowland Hints At New Tour Ahead Of New Album

Published: Sunday 22nd Dec 2013 by David
kelly-rowland-that-grape-juice-she-is-diva-2-1

Is a fresh Kelly Rowland tour on the horizon?

Well, if remarks made by the ‘Simply Deep’ songbird hours ago are anything to go by, her fans may be pleased to learn that the answer is simply…yes.

For, after joining ‘X Factor USA’ heartthrob Carlito Olivero on the show’s post-finale press run, the entertainer gave fans ample reason to expect a new show by way of an offer she made him during an interview with ‘Hollywire TV.’

Press play below!

Your thoughts?

Posted under:

Comments 58

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. Molly December 22, 2013

    Lmao she really reminds me of a wet horse in that pic sorry not sorry…

  2. LoveLivesInStrangePlaces December 22, 2013

    Kelly works hard and plans a tour. Ciara promotes for one week and becomes Future’s 200th baby mama.

  3. KerimelKisses December 22, 2013

    Still kii at the time she tried to upstage Keri on stage.

  4. Molly December 22, 2013

    B**** Kelly is the most laziest artist out there that b**** promotes for a day and that’s it and death at this horse releasing a new album now that Queen Ciara is.

  5. Molly December 22, 2013

    @Keri its sad Keri outshined Kelly during that tribute, Kelly is truly pathetic.

  6. KissesForKelly December 22, 2013

    Such a hard working women imo. She tours all the time and can sell out shows unlike Ciara- Queen of BabyMuthas.

  7. BEYHIVE_MINAJ December 22, 2013

    Yasss Kelly,promote.

  8. Slayshanti Douglas December 22, 2013

    I have the Ciara tour dates.

    January 1st. Future’s bedroom.
    January 2nd. Future’s kitchen.
    January 3rd. Future’s bathroom.
    January 4th. Beyonce’s closet
    January 5th. Cancelled due to Future not being able to afford tickets due to late child support payments.

  9. TurntUp4Cici December 22, 2013

    Maybe Ciara will let Kelly open up for her.

  10. SoGone4Monica December 22, 2013

    I don’t think Ciara fans should be laughing at Kelly when Kelly actually has a tour.

  11. HOTSTUFF December 22, 2013

    LOL babe have a seat at 106 & park …

  12. Molly December 22, 2013

    Girl and what is Monica doing besides not taking her birth control?

  13. BrandNuStar December 22, 2013

    Promote your albums first Kelly.

  14. Molly December 22, 2013

    B**** were still waiting for Ashanti album to get released in every dollar store in the states

  15. SoGone4Monica December 22, 2013

    You want to talk about birth control and stan for FutuAra? Get a clue b****.

  16. Super Cisus December 22, 2013

    Now we have a monica stan trying to drag? I know that’s ci friend but that ghetto baby making machine will never see a chart again kii. Death at these delusional Lazyland stans saying this bum horse b**** is a hard worker. She the laziest b**** I have ever seen in my life

  17. JanetXone December 22, 2013

    I have now decided that Ciara is nothing more than a glorified dancer and ONLY slayed back in the day because of the people around her. This is a fact so don’t both arguing with me.

  18. Tisha December 22, 2013

    She really needs to stop pretending she’s about that music career, she had a chance to have her career and shine and instead she wasted every opportunity. All she’s done is become a joke by Simon Cowell firing her, re-hiring her, and still saying she’s not his dream team of judges.

  19. Super Cisus December 22, 2013

    Why did Janet only slay back in the day because MJ was her brother? Janet is queen but b**** don’t come for my fave because I will drag any b**** and any ho it’s nothing f**

  20. Molly December 22, 2013

    Lol and whats Janet then? cause Ciara has stronger vocals then Janet and thats a fact.

  21. TIsForTamar December 22, 2013

    Check Monica’s last first week sales and then look at Ciara’s boo.
    Check Tamar’s last first week sales and then look at Ciara’s boo.
    Check Kelly’s last first week sales and…shall I go on. Everybody outsells her and it’s a damn shame.

  22. Molly December 22, 2013

    This Monica stan is pathetic always bandwagoning on other artist post, because this site rarely post about that walking s**** bank.

  23. Super Cisus December 22, 2013

    Omg Molly sis like where the f*** are all these lessor stans coming from all of a sudden? Now a random F****** Tamuppet stan is trying to drag I can’t kiiiiii

  24. SoGone4Monica December 22, 2013

    Ciara’s career is over, she needs to get married to Baby Maker Future and settle down in Atlanta with the rest of his baby moms.

  25. Molly December 22, 2013

    Give stop its a known fact Vince buys majority of Tamars wack ass albums.

  26. Super Cisus December 22, 2013

    Holla at me when Tamuppet can execute her dated flop songs live kii

  27. Loco4Aiko December 22, 2013

    Yall need to stop dissing Ciara and her baby daddy.

  28. Molly December 22, 2013

    @Cisus will be waiting for decades for that to happen lol

  29. Super Cisus December 22, 2013

    @Molly kii she aint nothing but a ghetto low budget Beyonce tribute act. I think Vince abuses her too

  30. TJ December 22, 2013

    @MOLLY shut the f*** up and your s*** you lowlife.

  31. BEYHIVE_MINAJ December 22, 2013

    For tammupet to brag so much about those sales that Vince bought,she always seems pressed by K Michelle

  32. Molly December 22, 2013

    @Cisus girl i can believe, btw i can’t wait for Tamar to not win any Grammys next year Lmao

  33. Molly December 22, 2013

    @TJ awwww did i strike a nerve daddy? kiii

  34. Maya December 22, 2013

    I wish she would just stop making music and focus on X-Factor.

  35. Kemar (@S_C_Jr on Twitter) December 22, 2013

    I love Kelly a lot but I’ll believe it when I see it.

  36. thetruth December 22, 2013

    I really wish these Ciara fans would stop attacking Kelly for know reason! Yall just mad cuz Ciara doesn’t have the fanbase to tour and perform sold out concerts like Kelly does! I wish Ciara nothing but the best tho & im not even a fan! #Rowlandstone

  37. Hivy December 22, 2013

    KIIIII!! At the fact that two flop stanbases going at eachother. LMMMMMAAAAO

  38. The Truth December 22, 2013

    I got let me just get you b***** in check:

    1. Kelly is a lazy b**** for not making more videos and for not promoting ”Talk A Good Game”, Yes the album is a great R&B album and she has grown, but after ”Kisses Down Low” & ”Dirty Laundry” she gave up…. She didn’t even promote it on X-Factor… Now she is talking about going back on the studio and on tour?? B**** NO

    2. Ciara should just stop being so god damn stupid…. She released a flawless track ”Body Party”, then she goes and releases a good video for ”I’m Out”. Then came the good promo with all these short videos… what does this stupid ho do?….. She just goes and releases no new video and now is talking about a new album and this is just the beginning… B**** needs to finish what she started first….

    3. Get Janet out of your stupid argument…. What Janet has achieved will Kelly or Ciara never reach…. So her voice is not like Ciara’s… Well guess what she is a Icon you will deal b******…

    Get your s*** together before you go shitting on other ones faves….

  39. BASIC B****** December 22, 2013

    She is so basic that she got engage to a guy who gonna use her .. a random guy with no networth flopland

  40. Kisses Down Low December 22, 2013

    Do you Kellz. The flop Squad just mad because she is way more famous than their fave.

  41. Queen of R&B December 22, 2013

    Hey hey Ciara Fan guess what Kelly Rowland has more Grammys then her more awards over all and has a star on the hall walk of fame and what does Ciara have ????? No I’ll wait

  42. FutureCIARA December 22, 2013

    Nobody will go to this tour!! Point Blank And The Period.

    She doesn’t have anything to offer LIVE when she isn’t apart of DC.

    She cant dance, And her voice is just OK live. Nothing to keep the crowd awake for an hour or two.

    Im sorry Kelly, I kinda like you but its no shade when it comes to a live tour. Please have several!

  43. Queen of R&B December 22, 2013

    And She sold more albums then Ciara come one people this is the stuff that means something not how many people like her

  44. Queen of R&B December 22, 2013

    And kelly sold more albums then Ciara ha ! Come on people this is the stuff that means something not how many people like Kelly or not

  45. Navy Commander December 22, 2013

    Lol the z squad popping off like Ciara album just went diamond or something. Oh it’s still not gold? Please have several seats z squad and go mail in donations for future’s child support.

  46. Navy Commander December 22, 2013

    Fact: Kelly is vocally stronger than Ciara.

  47. Keri Krew Kween December 23, 2013

    Not the C-error group trying to drag Janet when she is who that man h** tries so hard to be. Ci-errors weak vocals are nothing to brag about. Who cares that she has a stronger voice? Her voice is on songs that no one buys or remembers. Janet is a legend. The end. Horse and Baby Mama #47 could never!

  48. anonymous December 23, 2013

    @Molly B**** Queen and Ciara should not be in the same sentence. queen of what??? She’s a flop too, not that Kelly isnt, but nowdays Ciara gets the same album sales as Kelly. She hasnt had a hit album since 2007. That was almost 7 years ago. She’s old news now. If she was all that then why is she not as successful as Beyonce and Rihanna? she will never be on their level.

  49. mk December 23, 2013

    U r a farm girl aren’t u? U always be talking abt horses, pls don’t bore us ain’t nobody got time for that.

  50. anonymous December 23, 2013

    Kelly Lazyland releasing another flop album I see. why even bother if you’re not going to promote. either do that or retire.

  51. anonymous December 23, 2013

    b**** how is Tamar songs a flop when her first single went platinum and her second went gold. better than that shitty ass album flopera put out. yall hoodrat h*** stay mad that Ciara cent get a hit these days other then body party and then yall like to come for everybody elses favorite and Molly b**** watch when tamar go home with them grammys yo dumbass gonna be looking dumb as f***. Tamar will win at least one for sure. it aint like she got much competition in her categories. by the way the only grammy ciara won was for a music video LMFAO. everybody know that B**** cant sing. never could never will. She rather be Future’s 500th baby mamma. LOL

  52. anonymous December 23, 2013

    @TISFORTAMAR You’re right. Everybody outsells Flopera. even TGT and R Kelly ass outsold Ciara. Kelly rowland, Tamar, Fantasia, Monica, Keyshia cole, even K Michelle hoodrat ass outsold Ci-error LOL. Ciara will always be a flop h**. This b**** aint never gonna be on Beyonce and Rihanna’s level. her stans are dullusional and probably dont even buy her albums themselves.

  53. Cleopatra Thee African Goddess December 23, 2013

    Kelly Rowland > C-error

  54. alessandro December 23, 2013

    i dont know what your problem with kelly is,
    i love these two girls, kelly and ciara, unfortunately both of them lack better promo and team to be more successfull.

  55. Quan December 23, 2013

    @Molly please stop shading other artist, especially when you stan for someone not even on their level! Period.

  56. LOLz at kelly rowlnd December 24, 2013

    How is it even possible that kelly rowland still has any fans left? How is it even possible for any of those fans to have hope in her as an artist and her music? LOLz She is a flop & her music career is damn near nonexistent. It goes to show how untalented she is. If it weren’t for her being in Destiny’s Child, she wouldn’t have the very fame she has. Thanx to Beyonce and Matthew for putting her on. kely rowland really is lazy as everyone claims and should just throw in the towel already. I’m sure Beyonce would offer her another good position, but at something she’s atleast good at this time around. She sucked in Destiny’s Child. Latavia shouldve not left and been given kelly’s spot.I’m so over kelly rowland. She can stay in Beyonce’s shadow for all I care, she does a fine job at that.I recommend you ladies not hoold your breathe on actual good music on her new album. It too will flop. smh

  57. LOLz at kelly rowlnd December 24, 2013

    LMFAO AGREED!

  58. Kallen December 29, 2013

    Kelly has a lot of making up to do for her fans in 2014! She better release an all pop album since she got a whole new fan base from Xfactor! LMAO why is Ciara’s fans trying to attack Kelly! Besides Rihanna and Beyonce name another BLACK female performer…yeah Kelly is the only one who comes to mind because it’s defiantly not Ciara and Sevyn is still to young! It’s funny how Kelly released only two videos, cancelled her U.S. Tour because she was doing Xfactor,cancelled her BET Awards performance and managed to sell 65,000 albums and her original,deluxe,and extended version of her album all reached the top five on the ITunes Charts with 97,000 dowloads the first week! Opposed to Ciara, who released a R&B banger,Body Party, another video,and a official radio remix with Future, she did a BET performance,got nominated at two award shows,didn’t do no tours and she only sold 57,000 albums! Lmao that should tell her some!

Recommended Posts
.. **