Raven-Symone To Leave ‘The View’?

Published: Wednesday 4th May 2016 by David
raven-symone-that-grape-juice-2016-101010

Raven-Symone’s run on the informative show ‘The View‘ has been polarising to say the least.

Praised for offering a fresh perspective to its conversations while criticised by those who have noticed how little she knows/offers about/to political debates, Symone has now learned that her time on the show may be coming to an end.

Full story below…

‘The Wrap’ reports:

Whoopi has told those close to her she will exit the show,” said one daytime TV veteran, who spoke with TheWrap on the condition of anonymity.

Whether she really means it or could be persuaded to stay remains to be seen. Goldberg, 60, is in talks with ABC about extending her contract, which is up at the end of this season. Making noise about leaving is a time-honored tactic used to increase bargaining leverage.

The network bosses seem open to an agreement. “We want her back and are trying to make that happen,” said a source close to the show.

But change of one sort or another is likely coming to “The View” soon. Raven-Symone, who joined the panel last year, probably won’t be returning, one insider said.

Whoopi joined the series in 2007 to replace Rosie O’Donnell while Symone arrived in 2015.

If they are part ways with the successful show they’d follow in the footsteps of Rosie Perez, Elisabeth Hasselbeck, Nicolle Wallace and Star Jones.

Your thoughts?

Posted under:

Comments 19

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. #formulation 🐸☕ May 4, 2016

    This is the future even I could see #thatssoraven

    • Sterling Infinity May 4, 2016

      😙😙

    • What Now May 5, 2016

      SCREAMING

  2. Jackson 5 Nostrils (Tyler) May 4, 2016

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    • #JACKIE May 4, 2016

      I wish your ugly ass would leave Earth.

      • Beysus May 4, 2016

        Damn you on a heavy flow this month eh?!

      • Jackson 5 Nostrils (Tyler) May 4, 2016

        I wish God gave you the opportunity to say that to my face. Just so I could put my foot up yo stanky ass 😂

  3. BEYSTAN_ SINCE 1997 May 4, 2016

    Great and take watermelondrea with you!

  4. Gee May 4, 2016

    To be honest The View has seen its best years many moons ago. With all these view type shows nowadays I think after 20 seasons it’s ok if they decided to cancel the show altogether. But if not I would not mind a Raven Symone exit.

  5. Damn May 4, 2016

    I said it many years ago. When you ocom they will remind you that you are black

  6. 🍟🍧🍩Chile, take this “Itty Bitty Piggy” to the market and make sure you hold her hand while crossing the street!👟👗🎒 May 4, 2016

    Her episode of “black-ish” was kind of cute. Just a little cute. At least she can still act.

  7. Music103 May 4, 2016

    She isn’t bad to have on the show TBH. She is great for controversy and social media articles and posts. Plus she is young, and adds a youthful perspective to the conversation. Not everything is about politics, not to mention come November politics season for the most part is over. I honestly would keep the whole panel MINUS Michelle Collins, and replace her with Sunny Hostin (a smart lawyer who is now at ABC).

    I would NOT be mad to see Whoopi leave. She is SO disinterested with being there. Let Joy be the moderator full time and call it a day. I enjoy Candace, Joy, Raven, Paula, and Sunny. Not Miss bored, don’t wanna be there-Whoopi!

  8. 🍟🍧🍩Chile, take this “Itty Bitty Piggy” to the market and make sure you hold her hand while crossing the street!👟👗🎒 May 4, 2016

    “Every promise don’t work out that way.” 🍋🍹🐝

  9. No favs, just here for the music May 4, 2016

    This is one of those things that seem too good to be true lol. Don’t f*** with my emotions, is this b**** gonna take a leave or nah? She’s so ignorant.

  10. Stephon Jackson May 4, 2016

    I stopped watching this s*** back in High School lol. Raven is so unlikable now. But, she don’t care. She’s living ha truth. Gotta respect that. No mo’ ass kissin’ for ha.
    #CancelIt

  11. Hmm… $17.99>>>>$0.00be May 4, 2016

    Oh happy dayyyy. Oh happy dayyy. When Jesus washed. My sins away, yeah. HE TAUGHT ME HOOWWWWWW!!!!!!!!!!!

  12. ka May 4, 2016

    Man people wanted Raven off that show from like yester-year when they started a potion to get her off the show. Sometimes you just wish she was still cute Olivia on Cosby show when she says something slick, I guess ratings were going down and have to make a change and Raven was the easiest pick.

  13. zeroing ivy bloper tran anti girl lemond time May 4, 2016

    Don’t nobody like her on the show cause she say dumb stuff

  14. Mary May 5, 2016

    Raven is a plus to the show. Needs a young person opinion. She is a smart young lady. Stop hating on Rave, Whoopi is old school and is my favorite!!!!

Recommended Posts
.. **