Advertisement

To Our Readers

Here at That Grape Juice we are committed to providing you the smoothest visitor experience. As such, we've been carrying out essential upgrades. There shall be no further disturbances to your visits. Thanks!

Music

Preview: Oprah’s Next Chapter With…Beyonce

 Preview: Oprahs Next Chapter With...Beyonce

Beyonce‘s heading to OWN!

That’s right, in ensuring her forthcoming album is afforded all the promotion it needs, the 17 time Grammy winner has opened up like never before with Oprah’s Next Chapter.

Peep the teaser below!!

Your thoughts? 

Dont Forget To Share

111 Comments

  1. |
    February 10, 2013 at 9:22 pm
    Monsta☈ebel says:
    Vote

    LOL IT WAS JUST A MATTER OF TIME UNTIL SHE JUMPED HER ASS ON OPRAHS NEXT CHAPTER….

    • |
      February 10, 2013 at 9:29 pm
      RICHANDBLACK11 says:
      Vote

      What’s wrong with that tho. I mean she is BEYONCE BOO.

      • |
        February 10, 2013 at 11:08 pm
        mob: django on the run with a blade and gun says:
        Vote

        No shade but is there any word on when she will be releasing her 1st single? I’m just cuious. I’m going to need her to slay with her 1st cut!

    • |
      February 10, 2013 at 9:41 pm
      @PEGGHYLS5 on instagram says:
      Vote

      Oprah begged her for it

    • |
      February 10, 2013 at 9:47 pm
      Queen Beautiful Rih says:
      Vote

      All she gonna do is lie her ass off

      • |
        February 10, 2013 at 9:49 pm
        Monsta☈ebel says:
        Vote

        Lol exactly grrrrl. & she’ll shed some fake ass tears…

      • |
        February 10, 2013 at 10:13 pm
        Aquarius says:
        Vote

        Well don’t watch it then simple.

    • |
      February 10, 2013 at 11:14 pm
      ERIN says:
      Vote

      OPRAH WANTED BEYONCE FROM THE START.

      • |
        February 11, 2013 at 12:23 am
        Kiss Kiss says:
        Vote

        Beyounce DUMB ass look and smile like she smokes twenty (20) packs of cigarettes a day…Never had I hated a soul…. Oh..kiss kiss!

      • |
        February 11, 2013 at 1:00 am
        PSA (FAF) says:
        Vote

        same think Rihanna did…….oop.

  2. |
    February 10, 2013 at 9:23 pm
    You Wanna Bey Me says:
    Vote

    Yasssss can’t wait!

    • |
      February 10, 2013 at 9:52 pm
      truth(i will draaag the f*** outta icki and her stans) says:
      Vote

      Me either!!

      • |
        February 11, 2013 at 12:10 am
        Kiss Kiss says:
        Vote

        b**** please you isn’t going to do s***!

        Beyonce dumb ass couldn’t even say excellence…she said his excellenT…lmao for real! @grammies
        Her next CD should be titled fro blond for real…kiss kiss

        b**** going to be talking ebonics on Oprah kiss ass!

        Beyonce cd already flopped!..tho

        To her stans shut your special EDs up !

      • |
        February 11, 2013 at 3:48 am
        You Wanna Bey Me says:
        Vote

        @KissKiss Wait wait WAIT! Lol. And this is coming from someone who JUST wrote “b**** Please you ISN’T going to do s***”? b**** get your mind right before u come at others. K?

  3. |
    February 10, 2013 at 9:24 pm
    HOTSTUFF says:
    Vote

    lol lets see if she will beat rihanna’s views after failling to do so with madonna for the super bowl #DEAL

    • |
      February 10, 2013 at 9:41 pm
      @PEGGHYLS5 on instagram says:
      Vote

      She didn’t fail to beat anyone s views she did something which ur big forehead will never do she s the second most watch performance on Super Bowl history now stfu

  4. |
    February 10, 2013 at 9:24 pm
    The Truth Will Set You Free says:
    Vote

    Beyonce is coming for these wigs. lol SNATCHED

  5. |
    February 10, 2013 at 9:26 pm
    My Forehead Tho says:
    Vote

    That’s right Bey

    She has no excuse for not slaying this era…

  6. |
    February 10, 2013 at 9:26 pm
    RICHANDBLACK11 says:
    Vote

    yass hopefully we will get to see Blue Ivy baby….. 2013 is your Year Beyonce.

    • |
      February 10, 2013 at 9:31 pm
      beyonce n rita whora flop together. says:
      Vote

      you do not sound convinced at all. Give it up, it is over for bey0once. Even with her TV commercials in the UK, she still is a non factor in the UK and has been murked by rih. RIH is the best dress and her CB are the talk of the night. No one even knows or cares that beyonce ( in her bland old lady pantsuit) is basic.

      • |
        February 10, 2013 at 9:39 pm
        @PEGGHYLS5 on instagram says:
        Vote

        b**** all shows in London are sold out with that O2 priority I have to wait to buy Birmingham or Sheffield now STFU AND GO CHECK HOW SHE SLAY THE UK CHART TODAY

  7. |
    February 10, 2013 at 9:27 pm
    Monsta☈ebel says:
    Vote

    She wont beat Rihannas rating unless she plans on admitting she faked her pregnancy…..

    • |
      February 10, 2013 at 9:33 pm
      RICHANDBLACK11 says:
      Vote

      Stop that , why does it have to be who’s going to have the highest rating ….just stop sis

    • |
      February 10, 2013 at 9:38 pm
      @PEGGHYLS5 on instagram says:
      Vote

      When Rihoe play Super Bowl? Or have 17 Grammies

      • |
        February 10, 2013 at 9:51 pm
        Queen Beautiful Rih says:
        Vote

        WHen will bey have 35 top 40 hits or 12 number ones or sell over 100 million worldwide? Or have a stadium tour that soldout worldwide?

    • |
      February 10, 2013 at 9:49 pm
      Queen Beautiful Rih says:
      Vote

      YOU BETTA READ!!!

      • |
        February 11, 2013 at 1:01 am
        PSA (FAF) says:
        Vote

        100mil on what? Rihanna ain’t sold 100Mil albums ANYWHERE!

  8. |
    February 10, 2013 at 9:28 pm
    Southern State of Mind says:
    Vote

    Oprah has the ability to make the most guarded people spill things about their lives, so I’m tuning in!

    • |
      February 10, 2013 at 9:33 pm
      RICHANDBLACK11 says:
      Vote

      yes she does hopefully Bey shows Blue IvY

  9. |
    February 10, 2013 at 9:29 pm
    King B>Rihanna says:
    Vote

    Yes!King B!If you don’t like her this year is just not your year.

  10. |
    February 10, 2013 at 9:32 pm
    R.I.P MICHAEL says:
    Vote

    *FAINTS* *DEAD*

  11. |
    February 10, 2013 at 9:33 pm
    Yess Maam says:
    Vote

    I had a feeling this was coming! Why the f*** does everything have to be a big competition. Rihanna has a wayyyyyyyyy more controversial life than Beyoncé so if she doesn’t match up to rating its because of that. Grow up kids.

    • |
      February 10, 2013 at 9:37 pm
      @PEGGHYLS5 on instagram says:
      Vote

      Beyonce had 110million viewers on Super Bowl half when their big forehead Rihoe have that many viewers?

      • |
        February 10, 2013 at 10:07 pm
        Queen Beautiful Rih says:
        Vote

        Try 90 million but you tried it tho

    • |
      February 10, 2013 at 9:37 pm
      Loyalty says:
      Vote

      Exactly!

  12. |
    February 10, 2013 at 9:35 pm
    Loyalty says:
    Vote

    You people are so childish talking about ratings already. So if she doesn’t match Rihannas figures its sooo detrimental and reflect EVERYTHING. Man please sit down with that stupidity.

  13. |
    February 10, 2013 at 9:35 pm
    @PEGGHYLS5 on instagram says:
    Vote

    Oh LORD 2013 BELONG TO BEYONCE

  14. |
    February 10, 2013 at 9:36 pm
    Loyalty says:
    Vote

    Im glad shes doing this. She has a lot to set the record straight on. Never underestimate the power of Oprah and how she gets to people, Beyoncé is familiar with her too so this should be interesting.

    • |
      February 10, 2013 at 9:43 pm
      beyonce n rita whora flop together. says:
      Vote

      I doubt the general public give a s*** s*** beyonce or oprah anymore. RIH has stolen her crown.

    • |
      February 10, 2013 at 10:08 pm
      Queen Beautiful Rih says:
      Vote

      She will lie!!!

  15. |
    February 10, 2013 at 9:38 pm
    You Wanna Bey Me says:
    Vote

    Must everything be a competition? Y’all really need help lol, Rihanna had high ratings JUST because of the drama with chris not because she “Rihanna”

    • |
      February 10, 2013 at 10:03 pm
      quetta says:
      Vote

      READ!!!!

  16. |
    February 10, 2013 at 9:38 pm
    HoneychildPlease says:
    Vote

    LMFAOOoooo i knew this s*** was coming……This will be a f***** up year for beyonce if that album flops after all this promotion….X Factor has a chair waiting for you dear

    • |
      February 10, 2013 at 9:45 pm
      Monsta☈ebel says:
      Vote

      b**** i knew it was coming to lol…….. beyonce pulling out all the shots for this era she’s already bout to be overexposed smh if she doesn’t sell atleast 600k first week that s*** will be the ultimate flop she’s bout to have all this promo hell she better sell a million first week

      • |
        February 10, 2013 at 9:48 pm
        HoneychildPlease says:
        Vote

        Lol that’s what i’m saying love f*** 300 thousand i’m looking for Tyler Swift numbers with all this promotion. She just setting herself up, and i’m enjoying this ride!

      • |
        February 10, 2013 at 9:50 pm
        Monsta☈ebel says:
        Vote

        Lmao b**** okaaaaaay!!!! I can’t wait to see this disaster unfold…

      • |
        February 11, 2013 at 12:36 am
        Kiss Kiss says:
        Vote

        Ok….

  17. |
    February 10, 2013 at 9:39 pm
    BeyFRAUD Armstrong (Beyonce's Weave) says:
    Vote

    I am getting Lance Armstrong tease from this, Oprah better burn her stan card and ask the difficult questions like she did with Toni Braxton. I cannot wait for Oprah to expose the fraud, if at all she does so.

    We all know Oprah is a huge Beyonce stan, so we shall see if she lets emotion triumph over professionalism. Oprah, we’ll be watching.

  18. |
    February 10, 2013 at 9:39 pm
    Kyle says:
    Vote

    I cannot wait! Oprah said shes been trying to get Beyoncé for a long time!

  19. |
    February 10, 2013 at 9:40 pm
    HoneychildPlease says:
    Vote

    RIhanna just got a standing ovation!!!! yes she did it she did it!!!

    • |
      February 10, 2013 at 9:44 pm
      Danny B says:
      Vote

      Wow I think hell done froze over.

    • |
      February 10, 2013 at 9:49 pm
      You Wanna Bey Me says:
      Vote

      It was about av3/4 standing ovation, everyone wasn’t up hun, and it’s about time, nothing new over here,

      • |
        February 10, 2013 at 9:56 pm
        HoneychildPlease says:
        Vote

        Shut that hating ass mouth boo. it was a full on standing ovation so deal

      • |
        February 10, 2013 at 10:02 pm
        You Wanna Bey Me says:
        Vote

        Watch it again boo, I know u DVR it. It def wasn’t full on, lol. I’m never a hater, Bey gets S.O’s left and right. Lol…. Her Saturday night live was WAYYYYYY better

  20. |
    February 10, 2013 at 9:42 pm
    Xxx says:
    Vote

    I bet Beyonces gonna cry at some point. Shes such a cornball.

    • |
      February 10, 2013 at 9:46 pm
      Monsta☈ebel says:
      Vote

      They’ll be fake tears

      • |
        February 10, 2013 at 9:50 pm
        Xxx says:
        Vote

        Oh shut it! I see you read what people said about you being nice not a good look.

      • |
        February 10, 2013 at 9:51 pm
        You Wanna Bey Me says:
        Vote

        Just like Rihanna’s was… Then went crawling bavk

  21. |
    February 10, 2013 at 9:43 pm
    21st CENTURY SLAYER says:
    Vote

    OMG I cannot wait. I love me some Oprah and how she does interview as well.

  22. |
    February 10, 2013 at 9:44 pm
    Danny B says:
    Vote

    I WILL BE WATCHING.

  23. |
    February 10, 2013 at 9:47 pm
    Why so Jelly? says:
    Vote

    The main reasons people tuned into Rihanna was because the whole Chris Brown thing. No shade.

    • |
      February 10, 2013 at 9:50 pm
      HoneychildPlease says:
      Vote

      The main reason people will be tuning into flop is because of baby gate…no shade so your point is??

      • |
        February 10, 2013 at 9:52 pm
        Why so Jelly says:
        Vote

        No boo. People already have the tea on that. Majority think its stupid besides the internet trolls.

      • |
        February 10, 2013 at 9:52 pm
        Why so Jelly says:
        Vote

        Im sure she will briefly talk about and laugh it off nonetheless.

    • |
      February 10, 2013 at 9:52 pm
      Monsta☈ebel says:
      Vote

      But guess what they still tuned in…..lol beyonce life ain’t interesting shes a boring b**** no one will care to watch her interview

      • |
        February 10, 2013 at 9:55 pm
        Why so Jelly says:
        Vote

        Shallow. So just cos she has a near normal life its boring. Sorry but this is whats wrong with celeb culture you gotta have been beat black and blue to have an interesting life. But yes, people are drawn to controversy, but it has nothing to do with star power.

      • |
        February 10, 2013 at 9:58 pm
        Xxx says:
        Vote

        @Monstarebel hunny, I don’t know how old you are, but you sound hella young and immature.

      • |
        February 10, 2013 at 10:11 pm
        Monsta☈ebel says:
        Vote

        Ask me if i give a f*** tho?

      • |
        February 10, 2013 at 10:18 pm
        Xxx says:
        Vote

        Clearly since you done took the time to reply.

  24. |
    February 10, 2013 at 9:50 pm
    dboy6 says:
    Vote

    cant wait to watch…oprah ur next interview should be with the human barbie and ken doll tht would really be something to see

  25. |
    February 10, 2013 at 9:52 pm
    HoneychildPlease says:
    Vote

    and biggest performance of the YEAR? *checks calendar month* bish plz!!!! over hype, and over exposed!!

  26. |
    February 10, 2013 at 9:54 pm
    truth(i will draaag the f*** outta icki and her stans) says:
    Vote

    Caint wait!!

  27. |
    February 10, 2013 at 9:56 pm
    You Wanna Bey Me says:
    Vote

    Bey done sat down with Oprah Soooooo many times, stop reaching!!! This ain’t nothing new.

  28. |
    February 10, 2013 at 9:59 pm
    Naomi says:
    Vote

    YES. Oprah you finally succeeded in getting her!

  29. |
    February 10, 2013 at 10:02 pm
    Carmen (JJ Fan) says:
    Vote

    This will be great. I find Beyoncé very intriguing. Hopefully Oprah can get her to really open up like shes never done before.

  30. |
    February 10, 2013 at 10:04 pm
    21st CENTURY SLAYER says:
    Vote

    Yall are so funny with calling Beyonce bored but yet you will have all the scoop because you will tune into her interview with Oprah. I just cant.

    • |
      February 10, 2013 at 10:05 pm
      Xxx says:
      Vote

      Okay!

    • |
      February 10, 2013 at 10:10 pm
      HoneychildPlease says:
      Vote

      When you have this bish being pushed constantly in your face and down your throat all the time that s*** happens…Over exposed

      • |
        February 10, 2013 at 10:12 pm
        Aquarius says:
        Vote

        Girl bye aint nobody forcing you to watch.

  31. |
    February 10, 2013 at 10:06 pm
    quetta says:
    Vote

    The only reason rih got so much ratings was because of chris brown. Not because of her name. Anywho, I don’t give a damn about the ratings..I’m just ready to see my fav. #17grammysbitch

    • |
      February 11, 2013 at 9:43 am
      ℙᏫℙ ℝᏫᎩAℒᎿᎩ says:
      Vote

      exactly , rihanna didn’t bring ratings to her own SHOW……..

  32. |
    February 10, 2013 at 10:09 pm
    Aquarius says:
    Vote

    17 Grammys…. Any Questions? Now Bey can boast Grammys for every single one of her albums. You know NEXT YEAR she will run s***! Cant wait for this Oprah interview. You haters BYE. You know you will still be seated with the popcorn regardless.

  33. |
    February 10, 2013 at 10:10 pm
    . : : W A T E R S P O R T S : : . says:
    Vote

    Aaaaannndd SEVENTEEN GRAMMYS!!!!!!!!!!!!!

  34. |
    February 10, 2013 at 10:12 pm
    THE GREAT LACEFRONCE. says:
    Vote

    She wants to do revealing tell-all interviews now that she flopped with 4closure

  35. |
    February 10, 2013 at 10:16 pm
    Miss M says:
    Vote

    Ugh haters are like them mosquitos that buzz around you on a hot day. Always hovering around, thirsty for tea and needing to be swatted. Beyonces boring, fake ass will still have your eyes glued to the screen though! Oh and congrats on the Grammy Bey.

  36. |
    February 10, 2013 at 10:17 pm
    HoneychildPlease says:
    Vote

    Your girl beyonce is scared, and it’s showing too! Smh 2013 the year bishes made music a hobbie

    • |
      February 10, 2013 at 11:04 pm
      mob: django on the run with a blade and gun says:
      Vote

      LOL I almost jumped out the window when ol’ girl said that!! I guess when you sold 300 CDs you have to something rt?

  37. |
    February 10, 2013 at 10:17 pm
    21st CENTURY SLAYER says:
    Vote

    Beyonce will have alot of ratings. It doesnt matter because she does what she does for her fans.

  38. |
    February 10, 2013 at 10:20 pm
    You Wanna Bey Me says:
    Vote

    Bey done sat down with Oprah Soooooo many times, stop reaching!!! This ain’t nothing new.

  39. |
    February 10, 2013 at 10:22 pm
    Lydia says:
    Vote

    I love hearing about Beyonces life. Just nice hearing her talk about motherhood, her being in a happy place with Jay and all that stuff is interesting enough for me. Although of course she will talk about other things, I don’t need tears tantrums and controversy to be interested in celebrities.

    • |
      February 10, 2013 at 11:01 pm
      mob: django on the run with a blade and gun says:
      Vote

      Oprah is a SNAKE! she will try to ease something out of Bey but she knows how to keep it cute with interviewers.

  40. |
    February 10, 2013 at 10:22 pm
    DIGGER BEY says:
    Vote

    I luv how KING B stay having nappy headed miserable no life hoes @ Honey Child pressed so much lmao. Gurl u always say we have your name n our mouth but u stay having KING B name n your raddegy mouth. Cause we didn’t know of ur tired dead ass till u started comin n KING B’S posts. It seems like to me, u are the most pressed h** that visits TGJ. Now stay pressed posseum face h**. #2013…….THE YEAR OF BEYONCE

  41. |
    February 10, 2013 at 10:36 pm
    CHUDDS says:
    Vote

    Hopefully Auntie O will finally get Bey to loosen up a little….

  42. |
    February 10, 2013 at 10:37 pm
    You Wanna Bey Me says:
    Vote

    Come ON! baby, it’s YOooOOOOOOoO!
    Come ON! baby, it’s YOooOOOOOOoOooO!!
    Come ON! baby, it’s YOooOOOOOOoO!

    • |
      February 10, 2013 at 10:42 pm
      Lydia says:
      Vote

      Love On Top was a great song. Very deserving.

      • |
        February 10, 2013 at 10:50 pm
        You Wanna Bey Me says:
        Vote

        Yes it was. :D

  43. |
    February 10, 2013 at 10:47 pm
    jay says:
    Vote

    I rather see Britney Spears on Oprah’s Next Chapter. Brit has an interesting story to tell. BRITNEY SPEARS FOR OPRAH’S NEXT CHAPTER!

  44. |
    February 10, 2013 at 10:56 pm
    mob: django on the run with a blade and gun says:
    Vote

    OMG No…….Beyonce is really SLUMMING! She had better hury and do that interview before they turn the lights out at the money sucking sink hole called OWN! lol :-)

  45. |
    February 10, 2013 at 11:10 pm
    Cream says:
    Vote

    Omg!!!!! When is this s***!!!! I’m ready for this what b**** you know have 17 Grammys???? Stay f****** pressed

  46. |
    February 11, 2013 at 12:01 am
    King B>Rihanna says:
    Vote

    The Navy always saying stop hating on Rihanna, well b**** stop hating on Beyonce and then we can work something Damn one-sided fickle bandwagon dumb b****** different day.

  47. |
    February 11, 2013 at 12:01 am
    IDK says:
    Vote

    O yea, this about to be good. Oprah aint no h** wit the questions! Might be a 2 part. Ask Lance Armstrong smh. I will be tuned in. And if I can’t which is more than likely. I Know it will be on here. lol. or youtube.

  48. |
    February 11, 2013 at 1:12 am
    Kate Middleton says:
    Vote

    what will she be opening about?

    why she flopped, why she faked her pregnancy, and why she is still rocking that blonde wig since 2003?

    she will most deff be telling lies and having crocodile tears flowing.

    • |
      February 11, 2013 at 7:16 am
      Omari says:
      Vote

      Why do you care b****?

    • |
      February 11, 2013 at 9:30 am
      SlayDeleAdkins says:
      Vote

      WOW! For a hater u seem intrigued!! LOOOL!!

  49. |
    February 11, 2013 at 2:03 am
    CiCi Slaaaaaaaaaaaays!! says:
    Vote

    LOL NO ONES GUNA WATCH SORRY OPRAH GET A QUEEN LIKE CIARA IF YOU WANT REAL RATINGS

    • |
      February 11, 2013 at 4:46 am
      SlayDeleAdkins says:
      Vote

      Are u really being foreal??? LOOOOOOL!! DEAD!!

      BEYONCE>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Ciara “She Male” Harris. #PoorDat

  50. |
    February 11, 2013 at 8:40 am
    Arie says:
    Vote

    Beyonce will get good ratings but as usual you will not get anything out of her. Oprah is a fan so she will not rock the boat. This interview is gonna be about how Blue Ivy changed her life, being married and she might use this as a platform to show Blue Ivy’s face. They are fresh out of ideas on how to handle this era, it is only Beyonce’s fans now that are driving her career. That Destiny’s child reunion was a sign that her star is fading America might not see it but the rest of the world can see it and more importantly the Suites at Columbia records can see it.

    • |
      February 11, 2013 at 9:40 am
      ℙᏫℙ ℝᏫᎩAℒᎿᎩ says:
      Vote

      8O

  51. Vote

    [...] Spotted @ThatGrapeJuice [...]

  52. |
    February 11, 2013 at 3:01 pm
    Jessi says:
    Vote

    Can’t wait… I’ll definitely be tuning in(:

  53. Vote

    [...] in hat below) and Oprah Winfrey. The latter was there to shoot an Oprah’s Next Chapter episode with the star – which also airs on Sunday at 8pm on [...]

Leave a Reply



eXTReMe Tracker