Whitney & Ray J Spotted Yet Again

Published: Monday 28th Jul 2008 by Sam
Whitney & Ray J Spotted Yet Again Whitney Houston and Ray J were snapped getting pretty ‘close’ when leaving the Villa Lounge in Los Angeles, California this past weekend. This has, is and will continue to be the random-est of pairings IMO. Each to their own, I guess…

Whitney & Ray J Spotted Yet Again Whitney & Ray J Spotted Yet Again Whitney & Ray J Spotted Yet Again

What do you think of the pics?

Posted under:

Comments 12

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. Anonymous July 28, 2008

    Nasty..
    Boby won’t like it :p

  2. Bridgette’s wish list July 28, 2008

    I don’t care what anybody says, you gotta give Ms Whitney her props. She is lookin’ pretty good these days!

  3. Anonymous July 28, 2008

    Bridg. I Disagree… she looks a mess.. and Ray J was the best she could get? please “what else is on”

  4. daz July 28, 2008

    she looks like s*** ray do not fall 4 her

  5. Miranda Priestly @ Runaway Mag July 28, 2008

    LMAO, OMG these commentz are hilarious… I was expecting some talk about her cougar-ish behavior but this is cracking me up. LOL, she and ALL OF YOU ^^^ need Jesus, AGAIN! lol

  6. janfan_48 July 29, 2008

    I just don’t get it. Just like I don’t Mariah and Nick Cannon. lol

  7. Anonymous July 29, 2008

    I MEAN I JUST THINK THAT IS REALLY SICK, WHITNEY IS OLD AS DIRT, AND RAY J IS NOTHING BUT A PUBLICITY W****, WHAT THE HELL DO THESE TWO SEE IN EACH OTHER? SHE’S PROBABLY OLD AS HIS MOM!

  8. Anonymous July 29, 2008

    I HATE RAY J. HE IS THE WORSE. HIS PIPE GAME IS WEEK. HIS SONGS ARE WACK. HE IS FAKE. HE TRIES TO HARD. IF HE WAS HUMBLE AND PERSONABLE. HE WOULD BE A TEN. BUT HIS ARROGENCE MAKES HIM 3..AT BEST. WHITNEY HAS A THING FOR EGOTISICAL RETARDS….

  9. Anonymous July 29, 2008

    RI-DAMN-DICULOUS…RAY J IS CORNY & FAKE, HE IS NOT THE HARD CAT HE TRIES TO BE…HIS PIPE GAME WAS HELLA WEAK IN THAT P***…HE IS NOT THE TEA…WHITNEY LOVES HER SOME SORRY RETARDS…DAMN

  10. Anonymous July 29, 2008

    Why o why Whitney? Ray J is cool and all, but I think you can do alot better..

  11. Anonymous July 30, 2008

    I thought Whitney wanted to be taken seriously again. Sorry, boo boo, but being with Ray J just makes you a laughing stock. He has even less street cred than Bobby.

  12. Pat August 1, 2008

    Whitney looks like she is using again. Look at her skin – just nasty and pock-marked. Ray J? Please. Move away from that broke man-w****. Both of them look like they’d make a nice STD soup.

Recommended Posts
.. **