Randomness: A Must See

Published: Friday 17th Oct 2008 by Sam

Yes, this is not your typical TGJ post, but I really couldn’t resist. This hilarious clip has been making the rounds on the net for a week or so. I am still in hysterics over this one – I won’t spoil it. Drop your views in the comments section!

Your thoughts?

Posted under:

Comments 26

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. Anonymous October 17, 2008

    awwwwwww poor scarlet LMAO HAHAHAHAHAHAHAHHA im in tears

    why would this dummy put this up for everyone to see hahhha

    also too, what exactly did she think would happen

  2. Anonymous October 17, 2008

    LMFAO GOOD FOR HER

  3. YES-IMA-B**** October 17, 2008

    OMG I FEEL SO SORRY FOR THE TABLE YOU COULD HEAR IT CREAKING FOR HELP

  4. Anonymous October 17, 2008

    She had to have know that was an accident waiting to happen. It did and she did not think it would hurt. I hurt with laughter. Man, what some people won’t do.

  5. Guadalupe October 17, 2008

    AWWWWWW i kept waiting all the way till the 4:43 mark hoping for a happy ending. I was just waiting for her to say im ok and bust into Beyonce Put a ring on it dance but it never happened!!

    YES-IMA-B**** your horrible but so f****** funny! Actually i think the table had a better voice!! Aw now ima b****! Poor thing!

  6. Anonymous October 17, 2008

    nal yall, she gotta voice. she can sing,but that table. OMG, she should have stayed on the floor!

  7. Anonymous October 17, 2008

    SHES LUCKY SHES FAT!!

  8. sean October 17, 2008

    AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

  9. Anonymous October 17, 2008

    This isn’t that funny… :-/

  10. Anonymous October 17, 2008

    I saw this video a couple days ago and just died in laughter I was in tears! The girl can sing, but she should stick to dances that invovle her on the floor and gravity on her side!

  11. Anonymous October 18, 2008

    Boring!!!! She didn’t break the table so her falling down was predictable from the minute she put the hills on. Borring!!!!!!!!!!

  12. ANT FROM CLEVELAND TO CALI October 18, 2008

    WHO EVER DOES THATGRAPEJUICE NEED TO STEP UP THERE INFORMATION GAME CAUSE YOUNG BLACK AND FABULOUS BE HAVING THIS STUFF ALREADY…SO ARE U GETTIN YOUR INFO FROM THEM

  13. Nadde October 18, 2008

    Not funny at all and very irrelevant. Shame on you Sam!

  14. Anonymous October 18, 2008

    hahahaha

    that was funny

  15. Anonymous October 18, 2008

    this is not funny, this is sad. I’m speechless, this is so pathetic…

  16. Anonymous October 18, 2008

    That was the funniest s*** Ive seen in a LONG ASS TIME!!!!! Some of you acting so serious sit the f*** down. “We can be tooogettthhher” LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

  17. Anonymous October 18, 2008

    u could hear the AGONY of the poor table (screaming…get her off me, and since no1 was around 2 help the table; it had 2 do the deeds itself and push her off). now she’s in agony and the table has had the last laugh…LOL.

    The chairs not happy though…it was glad 2 get her behind off it, and now she back…LOL

  18. Anonymous October 18, 2008

    the bigger they are the harder they fall!!!!!!!!!

    why wouldn’t she edit that out?

    and for those acting all serious go buy a funny bone from your local corner market!

  19. Anonymous October 18, 2008

    this girl in video is SAM

  20. Anonymous October 18, 2008

    LMAO!!! AHAHAHAHAAHAHAHAHAH!!!! ROFLMAO!!!
    MY friend sent me this on Facebook havent stopped laughing since Thursday!
    GOD I love her! Youtube Video of the Year!

  21. MzJGaines October 18, 2008

    I saw this days ago on ybf.com. The s*** was hilarious then and its hilarious now. I woke my kids up because I was laughing so hard.

  22. Anonymous October 18, 2008

    lmao!!!!!!!!i am crying so hard,…that was 2 funny

  23. Anonymous October 19, 2008

    i dont know why people laughed, that wasnt funny

  24. Anonymous October 19, 2008

    im in tears hahah

  25. Anonymous October 21, 2008

    ROLMFAO! OMFG, THAT WAS BARE JOKES!

Recommended Posts
.. **