Mariah Carey Prank Calls Nick Cannon Live On Radio

Published: Tuesday 26th Jan 2010 by Sam
mariah and nick cannon

Diva Mariah Carey showed her more playful side by surprising husband of 2 years Nick Cannon by prank calling  his radio show today. The ‘We Belong Together’ singer called into ‘Rollin’ With Nick Cannon’ on New York’s 92.3FM during a discussion on ‘Is porn bad for your relationship.’ You can listen to the hilarity which ensued below:

Hilarious! LMAO.

Your thoughts?

Posted under:

Comments 35

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. S*** January 26, 2010

    lol

  2. Jasmine January 26, 2010

    omg, this s*** was hilarious!!! loove Mimi!!!! i honestly think this topped “the speech”. fun Mimi moments!

  3. AKisdabest January 26, 2010

    Mariah is a trip lmao

  4. lol January 26, 2010

    lol

  5. S*** January 26, 2010

    ….

  6. January 26, 2010

    LOL.
    this was a mess.
    love it.

  7. S*** January 26, 2010

    The part where she says “Real Hard Core P***” LOL

    *Deceased*

  8. GeeMan January 26, 2010

    I love that she can show her fun side and not give a damn what people say about her.

  9. urias Davis January 26, 2010

    lol that was cute

  10. Steffon January 26, 2010

    Clearly you can tell its her!

  11. S*** January 26, 2010

    Mariah des the cutest things, walking with her dogs, Drunk acceptance speeches, & Prank Calls… i like her more for this than I do her music *side Eye*

  12. HaYYYYYY January 26, 2010

    was tht really nick cannon
    it doesnt sound at all like him
    i used to watch wildnout a lot
    n i seen some of his movies n his voice is not like tht at all
    wtf

  13. RANDOM January 26, 2010

    hi hi

  14. Prince January 26, 2010

    Lmao! That was Hilarious! Mariah and Nick r the one’s that need the reality show! They r soo funny! I hope they decide 2 do a reality show 2gether!

  15. mhhmm January 26, 2010

    LOVE MIMI!! AHHAH

  16. TRUTH January 26, 2010

    WORSE PIECE OF ACTING SINCE GLITTER! NO WONDER SHE WENT 5150!!

  17. GeeMan January 26, 2010

    Truth keep the negativty to your self can’t she have fun with her husband since everything she does bothers yu y waste your time to comment on anything involving her. Truth is yu need to look the other way and let her live.

  18. anonymouss January 26, 2010

    how did he know it was her?

  19. Pinkpop January 27, 2010

    she probably was drunk

  20. ToniiQue January 27, 2010

    LMAO !!!!!
    for the “amazing” songstress mariah claims herself to be she could’ve at least morphed her voice a lil better! she was obviously too drunk to be able to do that anywho! LOL

    no mattta though it was hella funny!

  21. @Hayaseta_Lamb January 27, 2010

    LMAO !! LOVE HER!!

  22. Tha Phoenix January 27, 2010

    This is part of the reason I love Mimi…

  23. Fat, drunk, and ugly January 27, 2010

    my name says it all, this b**** is a beast! Sit down, fatso!

  24. OohJazzy January 27, 2010

    That was super cute! And too funny 😉

  25. Kenney January 27, 2010

    she doesn’t do a great job disguising her voice but that was funny!

  26. 2bad2bme January 27, 2010

    OFCOURSE HE KNEW IT WAS HER SHE’S HIS WIFE DUMB ASS

  27. 2BAD2BME January 27, 2010

    EVERYONE KNEW IT SOUNDED LIKE HER BECAUSE YOU READ IT WAS HER BEFORE YOU SAW IT DUMB ASS

  28. stan January 27, 2010

    LMAO, she’s a trip

  29. MushyLove_1992 January 27, 2010

    Hilarious! Love ya Mimi…

  30. Slick January 27, 2010

    OMG cant stop laughing!!! Shes sumthin else!

  31. mike January 27, 2010

    At teh end when she says – _ I love you too and congratualtions to everyone one at the station…youre all amazing…LMAO

    THAT S*** HAD ME CRACKING RIGHT UP!!

  32. Manny January 27, 2010

    Shee really is funny, and she doesn’t care what pple may think . That’s what I like most about her! She’s real. & since when did making a prank call make yu a drunk ? People on here just sound stupid. Mariah is a LEGEND , let her live.

  33. Hmmm….. January 27, 2010

    This was too cute! I love me some MiMi! I bet they have a lot of fun together! I can’t believe he couldn’t believe it was her! Sounds just like her!

    *sidenote* I wonder if she and Nick watch p*** together!

  34. deejaybaps January 27, 2010

    LMFAOOOOOOOOOO MIMI

  35. KodieBlue January 28, 2010

    MARIAH IS CLASSIC IN SO MANY WAYS! AWW! THIS WAS CUTE AND SO FUNNY TOO!

Recommended Posts
.. **