Lady GaGa & Beyonce’s ‘Telephone’ Video Gets Premiere Date

Published: Tuesday 2nd Mar 2010 by Sam

It has been confirmed that Lady GaGa and Beyonce‘s hotly anticipated video for new single ‘Telephone’ will premiere next Monday (March 8th). {Source}

About time! With the song having already charted in the top 10 in countless countries, its accompanying video has been long overdue (the ‘Bad Romance’ vid was released 4 months ago).  With GaGa dubbing yesterday dubbing the clip a ‘masterpiece’ on Twitter recently, we sure can’t wait to see it. Roll on Monday!

Your thoughts?

Posted under:

Comments 73

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. Ghetto Fab March 2, 2010

    About time!! She needs to show Beystealing how to make a damn video! Withought green screen, leotards, two dancers shaking their asses, and it all in grey.

    Gaga’s video is going to be EPIC! Not and EPIC FLOP like videophone hahaha lol

  2. AKisdabest March 2, 2010

    i know beyonce’s ppl are happy about this cause put it in a love song video premiers the same day so damnnnn thats a lot of exposure lol; but i cant wait for this video to come out;

  3. Jamaican Bouy March 2, 2010

    OMG………..I sleep and dream about this everyday, cant wia for Monday, My life is going to be soooo much better with that vid. Plus Alicia Keys Put it in a love song…………Its going to be BEYONCE monday!!!!!! Hi Haters!!!

  4. Ghetto Fab March 2, 2010

    @ JAMAICAN BOUY

    Right more like Beyonce trying TOO DAMN HARD MONDAY lmao

  5. Aunt Jackie March 2, 2010

    Ish will be Hot-Fire

  6. Its Me Again March 2, 2010

    Michael Jackson used to have the public salivating for his videos to come out in much the same way Lady Gaga is doing with this one.

    Can’t wait.

  7. Jamaican Bouy March 2, 2010

    @ GHETTO FAB……………..Beyonce can never TRY she just DO!!! Out shinning everyone, IN THIER OWN VIDEOS!!! Haha!!!!

  8. Ghetto Fab March 2, 2010

    @ JAMAICAN BOUY

    Boy please who did she outshine? The only person she TRIED to outshine was Shakira. But everybody and they mama know Shakira will own Beystealing’s ass on the dancefloor. The wig slinger has been swaggerjacking Shaki for years. Stop fooling yourself lol.

  9. Blasian March 2, 2010

    Beyonce will outshine everyone like she does always nothing new she’s like a Lion in the Cage ready to be release. Watch the haters going say “Beyonce is always trying to outshine someone” I love when they say that cuz they feel they sameway we do cuz we know she will outshine who ever is next to her, but they just don’t wanna say it lol!

    Telephone ready to blow up the charts!

  10. BEYONCENUMBA1FAN4LIFE March 2, 2010

    I CANT WAIT I WANT IT NOW IT DEBUTS ON MY SISTERS 22ND BIRTHDAY JUS LIKE IT WAS BEATTLES MANIA ITS GONNA BE BEYONCE MANIA MONDAYS I LOVE IT, I LOVE U BEYONCE CANT STRESS THAT ENOUGH I KNOW SHE DOESNT TRY TO OUTSHINE ANYONE SHE JUS DO BEYONCE JUST HAS THAT TYPE OF EFFECT ON PEOPLE WHEN SHE IS AROUND THEY DONT KNOW WHAT TO DO OR HOW TO REACT SHE KNOCKS EVERY FEMALE OFF OF THEIR GAME THATS MY GIRL SHE IS THE BEST *SNIFFS, SNIFFS* THE HATERS ARE IN HERE FULL AFFECT LOL LIKE ALWAYS HAHA I LOVE THE HATERZ … I WANT IT NOW…

  11. Jamaican Bouy March 2, 2010

    @ BLASIAN………..no need to say anything more, @GHETTO FAB.its second nature for Beyonce to outshine, its her destiny to be a solo act, a group would not do a thing for Beyonce. When since Sharika become a dancer, all she does is wine and shake her hips. Talk about Bey two stepping, yes tossing the wing and sining LIVE………..all in HEELS, now thats some dancing, name one act now that can do that, who? Rihanna, sorry sister couldnt sing to save her life.

    Y’ll just need to accept the fact that beyonceis the BEST OF OUR GENERATION, yes there is still room for improvement, nut everybody and thier mamma knows that they is no one NOW that can do what Beyonce does!!!!!!

  12. Jamaican Bouy March 2, 2010

    The haters will have a field Monday finding everything that is bad about those two vidoes, Telephone and Put it in a love song……………

    OMG its not even here yet and i cant feel it………….To all my Beyonce fans, prepare for a day of magic from our queen BEYONCE

    GO BEY WE LOVE UUUUUUUUU!!!!

  13. Nicky22 March 2, 2010

    LADY GAGA IS SO HIDEOUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    THAT B**** 5MINS WILL BE UP VERY SOON.

    JUST LIKE AMY WINEHOUSES’

  14. Jamaican Bouy March 2, 2010

    @ NICKY22 i thought so too, but she is talent and she is not crazy like Winehouse, so maybe she will have a longer stay, but ppl will def. get useto weird stuff and at that time, whats next?

  15. Troy March 2, 2010

    The only reason Beyucky latched onto GaGa was because GaGa was the one that gave her attention whorish self competition. Quiet as it’s kept, had Beyondalay’s daddy not been her manager and as swindling as he is, she would be looking for another record label, because rereleasing a cd/song cost money. Rereleasing music gives an artist a second chance to sell, and that’s what’s happened with that “I Am “Sausage” Fierce” cd. It didn’t sell as many units as they wanted it to and they rereleased it. Had she been anyone else, Ms. Thing would’ve been sleeping with the fishes like all the other artist that had not sold well. I’m sure the Grammy folks got enough money from Matthew Knowles to put his little hot w**** in the mix to give her the awards she’s received because that cd was nothing more than an old 28 year old trying to sell herself off as if she was an adolescent with it’s immature content. Taylor Swifts cd carried a more meaningful and mature content than Beyucky. I hope that these video’s are the last that we see of this chic, because she is truly overrated. Lady GaGa if you’re reading this, beware of that opportunistic b*tch Beyonsee, she will copy, steal and manipulate within seconds and pass someone elses work off as her own. That goes for the other girls of Destinys Child if she approached you for a reunion, it’s because she knows she will try to steal your audience. It’s always all about her and noone else matters.

  16. ‘Ello March 2, 2010

    Telephone and Put in a Love Song come out on March 8th, HELLZ YES!!!! GAGA and BEY are gonna kill it. Gaga+Bey+Bey’s sexiness+Gaga’s creativity= AMAZING!!!!!! I predict after the video comes out the song will be gaga’s 6th or 7th number one.

    Haterz bow down to Gaga and Bey. I recommended the haterz not to wake up on Monday because y’all hating fumes are gonna be off the charts. HAHAHAHA Haterz keep on hating and step away, while Gaga and Bey are the best and y’all favorites aren’t even the rest. that means @Troy@Nicky22@GhettoFab BYE BYE!

  17. Nicky22 March 2, 2010

    @ ELLO

    RIGHT…….

    DIDNT LADY GAGA AND BEYONCE VIDEO PHONE FLOP WORLDWIDE….HMMMMMMMMMMMMMMMMM SURVEY SAYS YES!!!! B**** BYE!!!!

    S*** DIDNT EVEN MAKE THE TOP 20 OR 40 FOR THAT MATTER. SMH!!!!!

    TRYING FOR A 2ND TIME SOUNDS VERY DESPERATE…..

    BUT THAT’S YOUR DELUSIONAL ASS.

  18. Nicky22 March 2, 2010

    @ ELLO …….LMAO , B**** BYE!!!!! VIDEO PHONE PEAK POSITIONS:

    Chart (2009/2010) Peak
    position
    Original album version
    Australian Singles Chart[16] 66
    Australian Urban Chart[16] 20
    Spanish Singles Chart[22] 26
    UK Singles Chart[21] 58
    U.S. Billboard Hot R&B/Hip-Hop Songs[40] 37
    Extended Remix featuring Lady Gaga
    Australian Singles Chart[18] 31
    Australian Urban Chart[16] 9
    Belgian Tip Chart (Flanders)[23] 4
    Belgian Tip Chart (Wallonia)[23] 14
    Brazilian Hot Songs & Tracks[41] 3
    Czech Airplay Chart[24] 39
    New Zealand Singles Chart[20] 32
    UK R&B Singles Chart[42] 40
    U.S. Billboard Hot 100[15] 65

  19. Nicky22 March 2, 2010

    LADY GAGA BAD ROMANCE WAS VIEWED MILLIONS OF TIMES ON YOUTUBE AND MASSIVE AIRPLAY BUT STILLD DIDNT REACH # 1 ON THE BILLBOARD HOT 100 CHART.

    B**** DOESNT HAVE 7 OR 8 #1 SINGLES……POP 100 SONGS DONT COUNT FOR S***.

    SHE HAS POKER FACE AND JUST DANCE AS #1’S

    BILLBOARD HOT 100 IS WHAT COUNTS BOO!!!!!!!!!!!!!!

  20. Ghetto Fab March 2, 2010

    @JAMAICAN BOUY
    Negro please. you asking for an artist that can do just that and you have answered your own question with SHAKIRA. She’s been doing this for years. She’s been an established solo artist for many years. She is a perfect example as a successful cross over artist. She is educated and can speak tons of languages. Not to mention she is a great songwriter and dancer. And most important SHE IS ORIGINAL. NO CLAIMS EVERY WEEK ABOUT HER STEALING SONGS. NOT TO MENTION CLOTHES LMAO. THAT’S GOTTA BE EMBARASSING. BEYSTEALING BE STEALING EVERY DAMN THING LMAO

    BTW LMAO VIDEOPHONE WAS AN EPIC FLOOOOOOOOOOOOOP LMAO!!! S*** MADE NO MONEY AND WAS AN EPIC FAIL ON THE CHARTS. IN A FEW YEARS THAT WILL BE FORGOTTEN. BUT DON’T WORRY I’LL REMIND YALL ASSES LOL.

  21. Blasian March 2, 2010

    Nicky22

    THAT WAS HER LAST SINGLE OFF HER ALBUM THE ALBUM STILL TOOK HOME 6 GRAMMYS AND OVER 7 MILLION WORLDWIDE AND STILL SELLING LOL

  22. Blasian March 2, 2010

    Ghetto Fab

    WHEN SEEN SHAKIRA PERFORM AT THE AMA’S ALL- STARZ AND IT WASN’T IT

    FLOPS

    EVERYTHING FOR THIS SHAKIA ALBUM HAS FLOPPED SINGLES AND THE ALBUM LMAO!!!!

  23. Blasian March 2, 2010

    Ghetto Fab

    WE SEEN SHAKIRA PERFORM AT THE AMA’S ALL- STARZ AND IT WASN’T IT

    FLOPS

    EVERYTHING FOR THIS SHAKIA ALBUM HAS FLOPPED SINGLES AND THE ALBUM LMAO!!!!

  24. Nicky22 March 2, 2010

    @ blasian

    no boo. the album just made it over 6 million sold.

    i love beyonce but thats no excuse.

    Rihanna last 8/9th sinGle , REHAB , made it to the TOP 20 .w/out a featured HOT artist.

  25. Ghetto Fab March 2, 2010

    @ Blasian

    Flop where?? While it wasn’t her best album the damn thing still sold. Have you ever had an album that went gold and platinum in these countries? Get over yourselves. You Americans think if it didn’t blow up as much in America that it isn’t that great. You are not the world so go look at a map clown!

    Argentina CAPIF Gold[70]
    France SNEP Gold[71]
    Greece IFPI Gold[72][73]
    Italy FIMI Gold
    Mexico AMPROFON 2x Platinum[74]
    Poland ZPAV Gold[75]
    Spain PROMUSICAE Platinum[76]
    Switzerland IFPI Gold[77]

    Charts
    European Top 100 Albums 2
    French Albums Chart 7
    German Albums Chart 3
    Irish Albums Chart 1
    UK Albums Chart 4
    Billboard 200 15

  26. Nicky22 March 2, 2010

    @ BLASIAN,

    and the album didnt win 6 grammys, it won 5.

    the 6th grammy was for her performance as Etta james.

    Please state accurate facts.

  27. NJLove March 2, 2010

    I’m so over Beyonce rite now…this video is not about her…Its all about LADY GAGA! The reason ppl are anticipating the realese of this video is not see B. We’re anxious to see GAGA rock this shyt the same way she did bad romance. Of course B’s extremely talented on so many levels, but there is NO WAY she is going to out shine Lady gaga in her video….that’s too funny. I Love You Gaga.

  28. Blasian March 2, 2010

    Nicky22

    no hun it sold 7 million get up on you Bey facts Bey fan lol!

  29. 12345 March 2, 2010

    rofl “epic” they say, I heard this too about videophone, oh yeah, that s*** was truly epic, a classic I might say, lmao
    @ello
    it would be the 3rd number one for Gaga in the chart that matters, the hot 100 on billboard, check your facts

  30. Blasian March 2, 2010

    Ghetto Fab

    I hope you know in diff countries plat and gold means diff from the US plat and gold don’t you lol!

  31. Blasian March 2, 2010

    Nicky22

    Hey Beyonce’s first singles made it to 1 and top 3 and #1 in uk can’t say the same for Rihanna’s Rated -R lol!

  32. Blasian March 2, 2010

    Nicky22

    Hey Beyonce’s first singles made it to 1 and top 3 and #1 in uk can’t say the same for Rihanna’s Rated -R lol!!!!

  33. Ghetto Fab March 2, 2010

    @Blasian

    What does that have to do with anything? She captured that audience over there and the album wasn’t a flop as you claimed!

  34. Blasian March 2, 2010

    Ghetto Fab

    means + FLOP thats what it mean the album and singles didn’t do well at all. I mean the performances was wrong to lmao!

  35. jay March 2, 2010

    Comments on here are funny…some people are just blind with love for their favorite artist…
    Anywho I can’t wait for the video…

  36. ANNA March 2, 2010

    Yes Bey & Gaga your creating something Epic, just remember if the Haters aint talking your not relevant anymore. HATERS TO DA LEFT!

  37. Jamaican Bouy March 2, 2010

    @ ELLO I LOVE IT!!!!!! HATERS PLZ STAY AWAY FROM THE COMPUTERS MONDAY, ITS BEYONCE B**** HAHAH!!!!! EVEN ON HER BREAK SHE IS KILLING THEM, GET ‘EM BEY!!!!!!! U READY……………….

  38. Truthwillprevail March 2, 2010

    they made us wait long enough..i don’t even think im gonna watch it..lol…

    What’s all this back and forth stuff going on here? it’s more entertaining then the actual post..lol.

  39. Jamaican Bouy March 2, 2010

    @ GHETTO FAB What the hell speaking different language have to do with being an artiste, Yea Video Phone was a flop, every singer have a failed song, album, every movie star have a failed movie. Its part of the game. But everything else about I AM…was a success. She took home at least one of every award this season, after a year, its still in TOP 50 on billboard, still getting played on the radio and guess what Y’LL ARE STILL HATING………….

    Ppl gonna hate becuase she is the hottest out now, everyy artiste that comes still have to bow to beyonce: Asanti came and flop, Ciara came and flop, Rihanna came and she still could not take beyonce spot, Good gilr gone bad was a hit and she followed up with the mess that was Rated R. With five singles and she still have not had a top 5 hit. Sinlge ladies was the biggest female of the decade, there was so much youtube videos from it. Single ladies was an EVENT not a single ladies. That will always be remembered in music history, cant say the same about HARD or RUDE BOY.

    Just admitted it that BEYONCE IS THE BEST. Not saying that there arent no other artiste out now that cant give beyonce a run for her money, Lady Gaga is a good example, just like Rihanna was gaga is the business now. And just like Rihanna she too shall pass, and guess what……….beyonce will still be there and making number one single, winning awards and giving haters like you headaces……………..

    Talking about Sharika, she my girl but i think y’ll should be honest, her latest album is a monsterous FLOP, Beyonce may have a flop single and video, BUT DEF. NOT FLOP ALBUM!!!!!!

  40. 12345 March 2, 2010

    @jamaican f*****
    Rated R has 3 singles, not 5 you fucktard
    “Single ladies was an EVENT not a single ladies. That will always be remembered in music history” Single Ladies cant even be called music, how is it going to be in music history? remember that f****** like you are still a minority, you guys dont rule the world, just because you are more accepted it doesnt mean the industry lives with your money, now go put a leotard and go copy “Single Ladies” moves (that was copied by a band from the 70s)

  41. Nicky22 March 2, 2010

    @ Blasian

    No boo…why dont you add up all the weeks on the united world chart. the numbers are there boo. Sorry.

    I’ve kept tabs. Thanks Boo!!!!!

    Im sorry that I support both BLACK FEMALE ARTISTS AND DONT PICK SIDES….sorry boo!!!

    LOOKS LIKE RIHANNA WILL BE THE FEMALE WITH MOST TOP 10’S SINCE 2000 THIS WEEK ….RUDE BOY WILL BE IN TOP 5 ON BILLBOARD.

    HATERS YOU MAD???????????????????

    IN THE UK ITS ALREADY #2 ON ITUNES AND PREDICTED TO BE #1 THIS WEEK.

  42. Nicky22 March 2, 2010

    since RUDE BOY WILL MOST LIKELY GO TO # 1 ON THE BILLBOARD HOT 100….

    RIHANNA WILL NOT ONLY HAVE THE MOST TOP 10’S BUT MOST #1’S .

    RATED R IS CONSISTENTLY SELLING. 30 DATE EUROPE TOUR , MORE DATES TO ADD IN THE US , OCEANIA AND ASIA.

    PLUS ANOTHER ALBUM WITH BANGING MONSTER DANCE SINGLES!!!??? LMAO

    MORE TOP 10’S AND NUMBERS 1 ON THE WAY!!!!

    SAFE TO SAY THAT 2010 IS RIHANNA DOMINATION!!!!!!

    RATED R WAS A COMPLETELY DIFFERENT ALBUM. HIP HOP RB , ROCK….B**** IS STILL SELLING AND SMASHING THE CHARTS!!!!!!!

    RIHANNA CAN DO ANY GENRE AND BE SUCCESSFUL….BUT THE MOST MONEY IS GONNA COME FROM THE MONSTER DANCE ALBUM…..

    haters sorry!!!!!!!!!!!!!!

  43. BeysBetter March 2, 2010

    BEYONCE WILL OWN MONDAY!

  44. Nicky22 March 2, 2010

    @ JAMAICAN BOOTY LMAO

    CAUSE THATS WHAT U SEEM LIKE LOL….ANYWAY…..

    RIHANNA’S WAIT YOUR TURN WAS NOT RELEASED TO ITUNES OR RADIO BOO. THEREFORE NOT A SINGLE.

    RUSSIAN ROULETTE , TOP 10 US , SMASHING THE EUROPE CHARTS.

    HARD : RELEASED ONLY TO US, STILL A TOP 10 HIT (HIP HOP/RB)

    RUDE BOY: SMASHING THE UK AND US CHARTS AND MANY MORE. Will be top 5 and most likely #1 # 3 and #144 on US ITUNES CHART = #2 SO FAR

    RUDE BOY IS WHAT RIHANNA IS KNOWN FOR!!!!! HER NEXT ALBUM WILL HAVE THESE TYPES OF SONGS…….AS I STATED …….smashes and mutilmillion albums sold!!!!

    HATERS TO DA LEFT

  45. BEYDABESS March 2, 2010

    YES CANT WAITE DA QUEEN N GAGA GONNA SMASH IT!!!!

    WARE YO FAVS AT?

    DONT BE NMAD DA PON DE FO’HED IS GONNA BE IRRLAVINT SOON!!!

    ON TOO DA NEXT ONE———>

    GIT EM BEY!!

  46. Blasian March 2, 2010

    Nicky22
    Like I said 7 million worldwide why don’t you ask her record label boo.

    Sorry Def Jame is pulling the plug on this flop album lmao! Back to the drawing board

  47. Jamaican Bouy March 2, 2010

    @ 12345 Your life must be really sad for you to come on a blog site to make personal comments like that, sorry for what is happening to you, but you’ll get over it!!!!

    And yea its gays like me who make single ladies #1 for six str8 weeks, Rihanna has never been #1 more than two weeks.

    @NICKY22 if Rated R is such a success why they looking to put out another album in the summer less that one year after Rated R. Rihanna is not thing more than a talent-less cash cow!!!!

    http://www.beyonceworld.net/2010/02/20/beyonce-is-the-certified-sales-champ/
    Check your facts- TEN YEARS OF HARD WRK!!!!

  48. Nicky22 March 2, 2010

    RATED R= SMASH

    RATED R HAD CURSING, VIOLENCE, R+B HIP HOP AND SHE STILL SELLING RECORDS!!!!!!!! RIHANNA DIDNT GO THE SAFE ROUTE ….AND YOU KNOW WHATS GOING TO HAPPEN……..GRAMMYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    THE NEW ALBUM WILL NOT BE OUT IN THE SUMMER, I CAN ASSURE YOU. MY CUZ WORKS AT DEF JAM. RIHANNA HAS A WORLD TOUR THATS STARTING IN APRIL THAT WILL LAST UNTIL THE FALL.

    RUDE BOY IS A SMASH
    FIREBOMB AND ROCKSTAR WILL ALSO BE SMASHES

    UNTIL AN OFFICIAL ANNOUNCEMENT IS MADE BY DEFJAM, ITS SPECULATION….BUT HATERS, DONT GET MAD THAT RIHANNA WILL BE EVERYWHERE IN 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  49. Blasian March 2, 2010

    Nicky22
    why are you on this post isnt’t a Rihyodel post under this , this post is about Telephone the next #1 single

    Go down there and talk about that Flop album that Def Jam is about to kick to the left 3 months after it’s release lmao!

  50. Blasian March 2, 2010

    Jamaican Bouy

    Don’t even say 10 years thats 61/2 years of hard work thats from her solo career with only 3 albums and was named RIAA Artist of the decade beating out Michael Jackson and The Eagels with 16 grammys what an amazing talent

  51. Blasian March 2, 2010

    TALKS ABOUT BEYONCE’S NEW ALBUM

    Love her or hate her, Beyonce is coming back bigger and better than before with her new untitled album. It has been rumored that there will be lots of artistry, perfected stunts and heavy dance moves by prominent dancers, lots of collaborations and, of course, to deliver as she normally does. Even though she has decided to take a six month break before proceeding with the album, she has stated that she will be able to recharge her batteries to be bigger and better in 2010.

  52. Jamaican Bouy March 2, 2010

    @NICKY22 come on get it together SMASH? Album.HIT? GRAMMY? R U F****** serious. Thz god she got two grammy from Jay-z run this town……….

    If its such a hit why they readying another album for summer. Honney, when i album is a hit it goes two three years Fearless- release 2008, I AM….- release 2008, Fame – release 2007. All three of these album are still on the billboard chart today, with Fearless and Fame in higher position than Rated R. Why? BECAUSE THEY R HIT meaning they are SELLING, Rated R is not!!!!!

  53. Blasian March 2, 2010

    The album is not a hit thats why Def Jam is pulling the plug. Adn you keep talking about itunes wasn’t RR #1 on iTunes yet did it go #1 Rude Boy doesn’t have strong sales for it to go #1 just off iTunes BEP got the strong sales and airplay which lets just say this

    Airplay – 7. BLACK EYED PEAS – Imma Be = 75.172 (+ 0.704) 8. LADY GAGA – Telephone f/Beyonce = 73.761 (+ 1.068)

    and with and amazing video the song will go #1 on itunes which will make it go #1 on the Hot 100

  54. Jamaican Bouy March 2, 2010

    @ Blasian……………omg!!! Why cant ppl stop hating and realize that Beyonce is an amazing talent. Yeah she does her crop but at the end of the day she is superb!!! No one can out-do beyonce because she is TALENT!!!! For all the things that beyonce has achieve over this past decade she can more than take a six month breaks, things like those u achieve over a life time of one’s career – she did it in ten!!!

  55. Blasian March 2, 2010

    Jamaican Bouy

    THYE HATE BEYONCE BECUZ WHEN SHE IS OUT WITH A NEW ALBUM IT’S A RAP RIHANNA WOULD NEVER RELEASE A ALBUM ON THE SAMEDAY A BEYONCE SHE WOULD GET KILLED.

    WHEN BEYONCE IS OUT SHE IS ALL OVER THEY MAD CUZ BEYONCE HAS A AMAZING TEAM BEHIND HER.

    THIS GOES TO SHOW YOU THAT RIHANNA DOESN’T HAVE ANY CONTROL OVER HER CAREER THEY DON’T BELIEVE ON HER VISION IT FAILED AND HER FANS NEED TO FACE THE MUSIC

    IF THIS ALBUM WAS A HIT LIKE THEY SAY THERE WOULD BE NO TALK ABOUT AN ALBUM COMING OUT 3 MONTHS AFTER RATED R

    RIHANNA CAN’T TAKE A BREAK BECUZ SHE’S A GIMMINCK ONCE YOU TAKE THAT BREAK THATS IT

    AND PPL TALK ABOUT BEYONCE WHEN SHE’S ON HER BREAK SHE’S ON OTHER PPL’S SONGS

    BUT WAIT WASN’T RIHANNA ON T.I’S “LIVE YOUR LIFE” AND JAYZ “RUN THIS TOWN”

    BEFORE HER FIRST SINGLE CAME OUT? LMAO!

  56. Blasian March 2, 2010

    *THEY*

  57. NJLove March 2, 2010

    BLASIAN & JAMAICAN BOY
    “TELEPHONE” (yea remember guys? this is what the blog post is about!) IS NOT ABOUT BEYONCE!! ITS NOT ABOUT SHAKIRA, NOR RIHANNA! IT’S LADY GAGA’S FREAKEN SONG AND ITS GONNA B HER AMAZING VIDEO…BEYONCE’S JUST HAPPENS TO BE IN IT. B’S GREAT AND SHE MAY OUTSHINE MANY, BUT THERE’S NO WAY SHE’LL OUTSHINE LADY GAGA IN HER VID. LADY GAGA REIGHNS…SO IF Y’ALL WANNA TALK ABOUT ANOTHER ARTIST GO SOMEWHERE WERE THEY ARE RELEVANT!

  58. Eli March 2, 2010

    What a bunch of idiots on this board——–Lady CACA is not even on Bey’s level—PLEASEEE.. ……She is just a weirdo with one type of song/beat. Bey has many facets to her hits—–and don’t forget the 6 grammys this year alone——-and 16 TOTAL. And more to come since she is only 28.

    Bow down to the Queen, you haterz. Get used to it.

  59. cool chick March 2, 2010

    YAY!!!! cant wait, love Bey and Gaga

  60. YouPutTheLimeInTheCoconut March 2, 2010

    You Bey stans, you Rih stans…you’re all equally retarded, lol! At the end of the day both artists are successful in their own right and you will like who you will like, period. Bringing up Grammy awards, album sales, #1 singles, and all this other foolishness is so irrelevant and is not going to convince anybody to love/hate a certain artist any more or any less.

    Gaga calling this a “masterpiece”…well considering what this weird trick thinks of as a “masterpiece”, I’m actually a bit worried.

  61. Nicky22 March 2, 2010

    @ jamaaican booty and blasian

    I CAN BE ON A BEYONCE POST ALSO!!!!!!

    IM ALL FOR RIHANNA AND BEYONCE, 2 BLACK BEAUTIES TO BE SUCCESSFUL!!!!!!!

    JUST DONT LIKE LADY GAGA

    ANYWAY!!!!!!!!!!!

    RUDE BOY IS # 3 with only 48 MILLION AUDIENCE IMPRESSIONS. THAT’S AMAZING.
    IT WAS RELEASED TO RADIO LESS THAN A MONTH AGO….RADIO CATCHES UP IT WILL BE A #1 HIT.

    AVERAGE IMPRESSION INCREASES ARE 2.3 MILLION PER DAY. INSANE!

    LADY GAGA TELEPHONE WAS RELEASED TO RADIO IN DECEMBER. BUT ANYWAY…….

    GO RIH AND BEY!!!!!!!

    BUT RIH WILL BE SMASHING H*** FOR THE ENTIRE 2010, IM SORRY, JUST HAVE TO SAY THAT!!! THANKS BOOBOOS!

  62. Nicky22 March 2, 2010

    LMAO @ MASTERPIECE

    LADY GAGA THINKS THE CLOTHES SHE WEARS IS FASHIONABLE AND A MASTER PIECE

    B**** LOOKS LIKE S*** AND HIDEOUS. NOTHING NEW.

  63. Nicky22 March 2, 2010

    TO THOSE SAYING RIHANNA 5TH ALBUM IS A RUSH

    DEF JAM STRATEGY LOOKS LIKE TO RELEASE ALBUMS CLOSE TOGETHER TO MAKE UP FOR THOSE ARTISTS WHO MAKE NO MONEY

    JUSTIN BIEBER FIRST ALBUM WAS RELEASED IN NOVEMBER AND NOW HIS 2ND IS BEING RELEASED THIS MONTH.

    HIS FIRST ALBUM WAS A SUCCESS

  64. TITO XTRAVAGANZA March 2, 2010

    AM I THE ONLY ONE THAT HAS BEEN WAITING FOR THIS VIDEO LIKE FOREVER FOR??? WHEN I GOT THE ALBUM VIA: ONLINE TORRENT…(MAD EARLY) THIS WAS THE FIRST SONG I GRAVITATED TOWARDS THEN BAD ROMANCE, THEN MONSTER, FOLLOWED BY SO HAPPY I COULD DIE, DANCE IN THE DARK, SPEECHLESS, ALEJANDRO , AND LAST BUT NOT LEAST THE LESS ANTICIPATED TEETH. IN THAT EXACT ORDER TOO LOL BUT GAGA WILL BE IDOLIZED LIKE MJ IN THE YEARS TO COME SHES INNOVATIVE AND WHEN SHE SEES THAT ONE WEIRD OUTFIT, (A KERMIT COAT, A SILVER CRAB RECENTLY MATCHED WITH A CHICKEN LEG (YESS GAG U KNOW THAT K KARDASH WILL STEAL FOR HER LINE… I SEE IT A LESS EXPENSIVE CHICKEN LEG BRACELET HA !!) OR THE EVER FAMOUS FEATHERED NECK BRACE ) LMAO BUT AS SHE PROGRESSES U DEF ANTICIPATE MORE ALMOST NAIL BIGHTING FOR THIS VID AND MUCH MORE CRAZY GAGA …I CANT WAIT!!!! AND BTW WHO CARES THAT: BEYONCE AND ALICIA KEYS PUT IT IN A LOVE SONG COMES OUT THAT SONG SUCKS ASS …AND FROM THE STILLS IT LOOKS LIKE THERE WILL BE LOTZ OF BEOWOLF BIG A** ALL OVER !!! GAGS TELEPHONE VID WHICH IS SAID TO BE AROUND 15-20 MIN (WITH OVER 30 MIN OF RECORDING IN TOTAL PRIOR TO EDITING) CRAZY!!!!WELL HOPE ITS WORTH IT ALL!!!!P.S WHAT DO YOU LOOK FOR IN A GUY (GAGA LMAO) A BIG D**** BRONX NYC

  65. marko March 2, 2010

    Ghetto we know u are a beyonce hater.. but have some common sense. How does shakira own beyonce on the dance floor. When last sis u go to a club to see everyone belly dancing

  66. diva March 2, 2010

    Don’t compare the king of pop to lady gaga.you must be crazy.only her fans care about her video the rest of us could care less, i just clicked into this blog to see what yall was saying.i just entered to see the comments.

  67. ROC NATION 4423 March 2, 2010

    THE HATER ARE GOING TO GO TO WORK ON MONDAY AND WHAT DO YOU GUY CONSIDER A FLOP BECAUSE I WOULD CALL BEYONCE ALBUM OF SINGLES A FLOP NOW THE EGO VIDEO WAS BAD BUT BEY DID GREAT WITH THIS ALBUM

  68. Puerto Rico till the end March 2, 2010

    everybody ,this isnt about who is out shinning anybody or which artist is better than the other . this is about how we have the opportunity to enjoy art and beauty that these hard working artists are making 4 us =D lov them both (B and Gaga)

  69. Puerto Rico till the end March 2, 2010

    everybody , this isnt about who is out sinning who or “i like her best” or other crap . its about the fact that on monday we get to enjoy the beautiful art that these young artists are making for all of us =D love them both(Gaga and B)

  70. anonymouss March 2, 2010

    2 damn videos in ONE day? thats retarded. she should spread out the exposure!

  71. matt March 3, 2010

    This post has F*** ALL to do with Rihanna, It is only referring to beyonce as she is featuring in this single. But the only name which sparks that much interest in todays industry is gaga, wether it be her eccentric style, her epic music video’s or her album (which has remained in the top 10 a countless amount of weeks) if you can release just one single (bad romance) in the 4 months of the re-release and still let the album remain in the top 5, (not saying nothing lmao) then she must be doing something right. rihanna release countless re-releases and remix albums, and beyonce release video after video after video (the only good video being SIngle Ladies) don’t start attcking me this is my opinion. And whatever you say about gaga is BS, i don’t care 🙂

  72. ms_lady March 3, 2010

    I CANT WAIT TO SEE THE VID…….. ALSO I THINK THIS BACK AND FORTH S*** IS NONSENSE.

    ALSO I LOVE BEY BEEN TO HER CONCERTS AND HAVE ALL HER ALBUMS BUT WHO SAID BEY OWNS THE MUSIC INDUSTRY. IT IS ALL ABOUT HOW YOU LOOK AT IT AND FOR ME BEY DOESNT OWN THE INDUSTRY OR IS AT THE TOP LIKE YALL TRY TO MAKE HER BE. AT THE END OF THE DAY I CANT JUST LIVE WITH BEYONCE MUSIC I NEED OTHTER ARTISTS AS WELL. STOP WITH ALL THE SILLY DRAMA

Recommended Posts
.. **