Hot Shots: Kelly Rowland Dons Racy Outfit At Mirage

{Images removed as requested}

Pop diva Kelly Rowland slid into this sizzling number for her headlining set at the Jet Nightclub in Las Vegas last night (January 2nd). The 29 year old’s appearance saw her belt out hits such ‘Commander’, ‘When Love Takes Over’ and ‘Survivor’.

More pics below…

{Images removed as requested}

Your thoughts?

Posted under:

Comments 37

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. Baron January 3, 2011

    It’s a mighty fine line between trash and class…but I’ll give Kelly an OK on this one. Still love her!

  2. Roab January 3, 2011

    Kelly turned out to be my favorite member of Destiny’s Child. Always a lady, vocal talent all damn day and her body is sick to death! Kelly always slays in photos and she always looks so fresh.

  3. Nichole January 3, 2011

    Titties are in my face!

    Still looks good though!

  4. S*** bucket! January 3, 2011

    luv her!!!

  5. scorpio January 3, 2011

    Lol, the bias is so funny.

  6. tae January 3, 2011

    this looks actually works makes you take notice which is what she needs and it is not ova the top.

  7. lostonez January 3, 2011

    damn kelly went lil kim on us ..but yet still she still manage to look elegant!..kelly is flawless

  8. ~aMaZiNG.Lee~ January 3, 2011

    Anything to spark some relevancy, eh?

    Body is on point, though. WORK!!

  9. DION-ISH January 3, 2011

    Who Cares o_O

  10. HUH? January 3, 2011

    She is looking very masculine. Ciara Much?

  11. THAT LATE JUICE SLAYER January 3, 2011

    LMFAO THIS WEBSITE IS COMPLETE FOOLERY! KELLY LOOKS A TRASHY ASS MESS. YES THOSE ARE HER TITTIES SINCE SHE PAID FOR IT, AND NOW SHE DONT KNOW HOW TO ACT….LET THIS HAD BEEN THE QUEEN AND THERE WOULD HAVE BEEN IMMENSE SHADE ALL UP AND THRU THIS POST, BUT SINCE ITS FLOP-LENDRIA SHE’S RACY?

    SORRY I AM NOT HER FOR BRITNEY FLASHING HER LOOSE SNATCH TO THE PAPS GAGA’S PANCAKE ASS IN FISHNETS, OR RIHANNA’S PASTIES. KELENDRIA IS NO EXCEPTION!

    I SEE SHE STILL HASNT LEARNED FROM PAST MISTAKES! INSTEAD OF PARADING AROUND WITH THE LESSERS SHE NEEDS TO BE REALLY RECORDING AND NOT JUST SAYING IT AND FOCUS ON GENERATING A HIT SINGLE AND ALBUM BUZZ NOT LOOKING LIKE A SLORE ON NYE.

  12. dakkylove January 3, 2011

    She pulled it off like only she can, she looks hott luv her

  13. YOMAMA January 3, 2011

    Yet, if this was Rihanna, she’d be starved for attention, right?? I like Kelly Rowland, but she looks uber-desperate in this ensemble. Body is banging though. I ain’t mad.

  14. DION-ISH January 3, 2011

    What Happened to her album anyways?!

    *Shrugs*

  15. Jahlal January 3, 2011

    ATTENTION W****!!! SHE NOW ON THE SAME LEVEL AS KIM K!!!

  16. RonaldMatters.com January 3, 2011

    iLove that yellow-tinted pic of Kelly dancing!!

  17. Jamie January 3, 2011

    Jahlal, it’s clearly evident you like men so why are you even on here posting about Kelly? Are you mad you weren’t at the club with all those gay men? Stay pressed!!!

  18. Quanberg January 3, 2011

    When in Rome do as the Romans do Kelly shitted on them !!! Love the look Kelly !!! Show them babies off

  19. Jasmine January 4, 2011

    Desperate. Background singers have a hard time making a solo career in most cases and Kelly is no different. She flopped with Matthew Knowles and will flop without him cause she does not have that “star” quality.

  20. QueenRihanna January 4, 2011

    The w**** idol !!!

  21. crbb January 4, 2011

    BWAHAHA!!! kinda like it tho…kelly pulls it off its cool
    LOL at the hating …didnt know you were such a great judge of ‘star quality’ @jasmine… maybe you should work in a circus sittin in a tent with a mystic ball…ugh

  22. Jahlal January 4, 2011

    JAMIE UR THE HOMO LMFAO

  23. Infamous Doll January 4, 2011

    KILLING IT, you go girl!!!!! She always had the best barbie like figure to me. Not skinny but a little muscle tone. Woot Woot lol

  24. Mari January 4, 2011

    She’s in Vegas, so her attire is completely appropriate, and yeah, she looks damn good!

    “Yet, if this was Rihanna, she’d be starved for attention, right?”

    @yomama

    Co-sign, and speaking of Ri. . . . notice how there’s been no post on her album going #1 in the UK (side-eye)

  25. NikkiIsChillin January 4, 2011

    Get it Kelly. She looking fierce as usual.

  26. edward Ponton January 4, 2011

    Kelly s*** as f***!

  27. Monster January 4, 2011

    I wanna f*** her.

  28. Gorgo January 4, 2011

    Anyone else remember when Kelly rocked the short hair AND the red hair in dilemma as well?

    SMH @ Rihanna thinking she original.

  29. Tami January 4, 2011

    Cute Kelly!

  30. lola January 4, 2011

    I was a little iffy about the top because I hate it when females show their body in a raunchy way like Rihanna, Lady Gaga, and Katy Perry, but she actually pulled it off! Her body is on point and so are her tatas (no homo). She looks extremely s*** and daring but yet classy and sophisticated. Kelly is such a beautiful women period, and a damn good looking brown skinned sista.

  31. Irvine January 4, 2011

    wow…kelly is like the only girl in the world that can pull such a look without looking trashy!!!!…how does she do it?….what a beautiful chick…gosh she is like the girl you wanna f*** badly but you respect her so you wait to get to know her….KELLY KEEP SLAYING

  32. GangsterA January 4, 2011

    i think she looks great werk oh the album is coming this year or what kelly -_-

  33. VA STAND UP!!! January 4, 2011

    Well…she has to do something to get attention! J/K! Lol! I like Kelly and I think she looks tasteful. She is not showing to much. Since her boobs are on display, she has her ass and stomach covered and is not showing any leg. You can’t have it all out at once, gotta balance it out! Lol!

    It’s good she is out and about making appearances cause that is really the only time we hear of her! It’s kinda sad what’s going on with her album situation. I think she has a great voice and a lot of potential but for some reason she just can’t seem to get it together. I hear that ‘Rose Colored Glasses’ and ‘Grown Ass Woman’ songs on my CD at work, and I thought they were pretty decent and better than a lot of what is on the radio but for whatever reason they have failed to catch on. *shrugs* I guess people just don’t have any interest in her. She doesn’t stand out for some reason.

    I am just waiting for her version of ‘Geronimo’ to leak already. I am in LOVE with CB’s version and I would have loved for him to keep it for himself. I was excited to hear hers cause I genuinely believe that with her voice she could have made that song a huge hit. *sighs* I am going to be devastated if the album gets shelved and the song never gets released. CB really should have kept it for himself. *sighs*

  34. SPREADDAWORD January 4, 2011

    Bet money tomorrow Kelly will be saying she didn’t know her shirt was see-through (smirks!) Everybody knows you don’t go full-on-nude, you go as daring as possible, showing everything but the nip. Sorry, I love Kelly to death, but this one reeks of desperation…

    Check me out at SpreadDaWord.com

  35. dakkylove January 4, 2011

    @spreaddaword she covered her n****** with pastry and tape so yeah she is not full out nude, she still looks hottt i love it, she was performing in sin city vegas so the outfit is entirely appropriate …

  36. Oystrshkr January 4, 2011

    And I thought she was just another pretty face! Wow!

  37. tera January 5, 2011

    oops!!!!!!!!!! eye of the tiger #######

Recommended Posts
..**