Hot Shots: Usher, Justin Bieber & Jaden Smith Rehearse For The Grammy Awards

Published: Saturday 12th Feb 2011 by Trent

Usher, Justin Bieber and Jaden Smith were spotted during their rehearsal for the 53rd Annual Grammy Awards. The trio will be performing together at the ceremony which will air live from the Staples Center in Los Angeles via CBS tomorrow. More images are available below:

What do you think of the pics?

Posted under:

Comments 59

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. eRok February 12, 2011

    damn….they makin usher look hella old now

  2. KAT DELUNA FAN February 12, 2011

    @EROK

    DEAD so true.He is gonna do that same ass choregraphy *sigh*

  3. 2bad2bme February 12, 2011

    I THINK THEY GOT A THING FOR EACH OTHER JUDGING BY THE FIRST PIC AND THAT HUG FROM THE AMAs

  4. Shouw February 12, 2011

    Damnit Usher CUT THIS HAIR pleaaaase

  5. NICOLE February 12, 2011

    IT LOOKS LIKE USHER’S D***’S GETTING HARD BY LOOKING AT JUSTIN BIEBER PLAY WITH THAT INSTRUMENT, HHHHHHHHMMMMMMMMMM

  6. alexis carrington February 12, 2011

    I love the implication TGJ makes, by the main pic y’all used for this post. I don’t care for Usher, too arrogant for someone with such a limited vocal ability. Bieber is being groomed to much to be Usher. There is no reason a white teen from canada is just like usher. Where is Justin’s own identity and personality? Vocally Usher and Bieber are about equal which is either a compliment for JB or an insult for U. And Jayden, eh.

  7. Stoney-Brie February 12, 2011

    ooop Justin Biever lookin like he wanna kiss Usher.. lets not have the male Madonna and Britney moment please!

  8. That FLOP Juice February 12, 2011

    That first picture is so GAY.

    I atart to believe the rumours of the sexual relationship between these two…

  9. NOBLACKPERSONWANTSTOLOOKAFRICAN February 12, 2011

    *SCRATCHES BALD HEAD*

  10. FUTURESTARdelux February 12, 2011

    Oh… is he f****** Jaden as well as Justin then? #NeverSayNeverrrrrrr lol

  11. TIMMI February 12, 2011

    YA’LL ARE TWISTED AS F***

  12. TIMMI February 12, 2011

    KARMA IS A B****. LET’S SEE HOW YA FEEL WHEN SOMEONE TALKING DIRTY ABOUT YOUR CHILDREN…

    IF YOUR FAT ASSES EVER GET AWAY FROM THE PC AND FIND SOMEONE TO ACCEPT YOUR FACES, BESIDES YOUR MOTHERS..

  13. lolsmileyface February 12, 2011

    Yall wrong.
    But this performance is gonna be awesome.
    THEY BETTA DO IT!

  14. NOBLACKPERSONWANTSTOLOOKAFRICAN February 12, 2011

    THIS PIC IS GAY AS HELL!
    I ALWAYS HAD MY SUSPICIONS ABOUT JUSTIN ‘BIG A** TEETH’ BIEBERS RELATIONSHIP WIT USHER, THERE ALWAYS SEEMED SOMETHING SEXUAL BETWEEN THEM, YA KNOW?
    WE ALL KNOW USHER AINT GONNA SIGN NO WHITE BOY, IF THERE AINT NO D*** IN THE MIX…USHER IS GAY AS F***!

    …AND WE ALL KNOW USHER HAD A SEXUAL RELATIONSHIP WIT DIDDY WHEN HE WAS AROUND THE SAME AGE AS BIEBER. THEY SAY IF SOMEONE HAS BEEN SEXUALLY ABUSED IN THE PAST (USHER BY DIDDY), THEN THEY ARE ARE MORE LIKELY TO REPEAT THAT SEXUAL ABUSE TO OTHER VULNERABLE KIDS WHEN THEY GET OLDER.

    SEEMS LIKE THIS IS GOING ON WIT USHER AND BIEBER, CHILD PROTECTION NEED TO LOOK INTO THIS PHOTO CAUSE SOMETHING AINT RIGHT! SMH

  15. DION-ISH February 12, 2011

    Yall are sooo MESSY.

    Its obvious they have a close relationship far as Like Older Brother/Younger Brother …Father/Son.

    LOL….These comments are TEW messy.

  16. Beystanbish February 12, 2011

    *pause* Usher probably f****** that little tight white pasty pale booty. Oweeeee so tight. #messy

  17. DION-ISH February 12, 2011

    @TIMMI

    LOL Exactly ….Twisted is the word…..There minds are TEW dirty, Like thats not even a picture i can imagine, and i dont see it like that. There just close like typical families.

    Lil Wayne/ baby have a close relationship BUT that kiss was suspect. There not making out and s***.

  18. DION-ISH February 12, 2011

    I Mean Justin Admires Usher and you can tell they have a close Bond.

  19. alexis carrington February 12, 2011

    @Beystanbish

    LMFAO, I hit a high C laughing at what you just said. Dead.

  20. UGh February 12, 2011

    I don’t get what you guys are talking about with the main pic. You guys seriously need to grow up…smh

  21. DION-ISH February 12, 2011

    I Honestly dont even see the big deal over the photo….Why is EVERYTHING with Males such a Gay spotting. With Woman its nothing…

  22. DION-ISH February 12, 2011

    @UGH

    LOL Me Niether….I Honestly looked at the comments and was like What????

    Messiness.

  23. Shouw February 12, 2011

    Lmao yall crazy I swear lol

  24. NOBLACKPERSONWANTSTOLOOKAFRICAN February 12, 2011

    SOME PEOPLE SEE THINGS AND CANNOT BE EASILY FOOLED, I AM ONE OF THOSE PEOPLE!

    A PICTURE CAN SPEAK A MILLION WORDS.

    USHER IS DEFINITELY MORE THAN A MUSIC MENTOR TO BIEBER, AND IF NOTHIN AINT POPPED OFF SEXUALLY WIT THESE TWO YET, THEN IT WILL SOONER OR LATER CAUSE YOU CAN SEE THE SEXUAL TENSION! SMH

  25. TRGreaves February 12, 2011

    ummm why do they both look like they wanna suck each others’ face and or f*** in that first pic??!?! chile…………. I need Trent to explain this……

  26. Fiona February 13, 2011

    those guys f*** the s*** outta justin n jaden ass. their tight ass. usher’s so hot. i’ll let him c** in my mouth. he better f*** me first before he f**** jada and justin.

  27. Juniors February 13, 2011

    @Fiona well jaden ass aint tight anymore, since will already f***** that in the past

  28. LEGENDTINA4LIFE February 13, 2011

    you people are hella nasty lol

  29. LEGENDTINA4LIFE February 13, 2011

    but i will admit, this picture is pretty gay

  30. Parisian girl February 13, 2011

    Yall are so nasty
    SMH…

  31. tumay February 13, 2011

    You people are so nasty!!!

  32. tumay February 13, 2011

    And its coming from someone who truly dislikes Bieber in every possible way, but yeah that pic is hella zesty.

  33. MaZ February 13, 2011

    That first pic is Weirrrrd as hell!

  34. Geronimo Deuces-Champion February 13, 2011

    go justin go

  35. LTM February 13, 2011

    hahahaha these comments make me laugh

  36. i’m a dirty S&M billy goat (spank me harder) February 13, 2011

    Damn, what are they doing in the large pic above getting ready to kiss? hummm…

    I am sick of seeing the same ppl performing at these award shows! So Jaden is performing and not miss Whip my damn hair or will I be tortured by that perfromance too?

    EAR CANCER!!!!!!

  37. i’m a dirty S&M billy goat (spank me harder) February 13, 2011

    @alexis carrington

    OMG, I agree with every word you’ve stated! I’m just a bit annoyed by the media’s insistence that Bieber is the next Michael Jackson!!! Really, why not make him the next ELVIS PRESLEY?

  38. KaVion February 13, 2011

    Unlike everyone else on this post…
    I’m gon leave that first picture alone O.o

    Curious to see the performance though, Justin’s vocals have improved.
    Jaden is unnecessary though. I know he’s on the song, but he’s not needed.
    Also, why is everyone hating on this little ass boy? Ya’ll too old for this s***.
    Recognize his talent, He has more than Rihanna.
    NO SHADE.

  39. Nichole February 13, 2011

    if Usher doesn’t get rid of that fugly piece of rug on the top of his hand, I’m gonna grab a razor and shave it off myself.

  40. Nichole February 13, 2011

    *head

  41. KaVion February 13, 2011

    This comments are funny as hell though hahahaha
    They’re also NASTY AS F***.
    Usher ain’t gay, half of you guys wanted to f*** him in his heyday. LMFAO
    Justin just looks up to that man in every way possible, and Usher is a great father figure.
    I’m pretty sure Justin didn’t have a dad in his life.

  42. W.E. February 13, 2011

    is bieber gettin a*** from his mentor??…I think so hahaha that pic is a HOMO SHOT lmaooo oh Usher nd Bieber.

  43. Tami February 13, 2011

    Why is JAden performing and not Willow?Willow would put all them “singers” to shame tomorrow!Smh

  44. Tami February 13, 2011

    Well maybe not ALL but most of the ppl performing and smh usher and Justin GAY ASS

  45. The visionary life February 13, 2011

    from the first pic, it’s so obvious, i can say that justin eyes are begging usher, r tellin him : F*** me F*** me Fuuuuuuck me ummm grab me by the neck and F*** me

    n usher look means : i liked that one last night, when were doin it doggy, snapping that white little tight ass. i do you, you are mine. bytch

  46. B**** PLEASE February 13, 2011

    OMG Y’ALL ARE DELUSIONAL AS HELL…..DAMN…LMDAO!!!!!!!!!!!!!
    BTW THIS IS ALL TRENT DOING IN ORDER TO GET HIS BLOG FLOODED WITH STANWAR…..SMDH!!!!!!!!!!

  47. W.E. February 13, 2011

    @ B**** PLEASE u gotta admit that pic is pretty gay..it looks they wanna tear each other clothes nd start f***** like theres no 2morrow lmao

  48. The visionary life February 13, 2011

    #

    W.E.

    February 13, 2011 at 1:49 am

    @ B**** PLEASE u gotta admit that pic is pretty gay..it looks they wanna tear each other clothes nd start f***** like theres no 2morrow lmao
    —————————————————————————————————————————

    LOL u took the words right outta my mouth. when justin is 18 they wont need to really hide anymore

  49. JB February 13, 2011

    So basically what many of you guys are saying is that Usher is a p********. I don’t buy that for one second.

  50. luel14 February 13, 2011

    Lmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooooooooooo, I live for thatgrapejuice comments section.

  51. BENJAMIN February 13, 2011

    Um……….I’ll bypass on the “suspicion,” and just say that I’m not feeling usher’s white jacket.

  52. kelzrowland February 13, 2011

    ITS A SHAME WHEN YOUR BROTHER LOOKS CUTER THAN YOU…SMH @ WILLOW SMITH…

  53. Jer February 13, 2011

    those f****** Smith kids are so annoying. what’s next, a 4 year old on stage trying to rap and have a serious career. I love how nobody has to hustle anymore, it’s all just handed to you. That’s why the music is so whack and cheap, there’s no hunger. I don’t give a F*** what the kids of a rich celebirty have to say

  54. Kisses February 13, 2011

    OMG! Im in tears at this post! I live for TGJ…….LMAOOOOOOOOOOOOOOOOO

  55. GangsterA February 13, 2011

    that first pic is giving me bad ideas i mean are you two want to make out the eyes the look everything

  56. Anthony February 13, 2011

    This should definately be an interesting performance… lets see if Usher’s performance is as good as Chris Brown’s SNL performance last night. Does anyone notice that Chris Brown is really killing the spotlight right now with hits after hits and with his up tempo dance moves. Usher is getting quite soft and not really coming with no orginality. And we can expect a weak performance this weekend from the Ush. The best performance he can give at the Grammy’s is that like he gave at http://juicytings.com/music/usher-nicki-minaji-and-drake-performances-at-2010-vmas/ . Now that performance was one of the best and the younger Usher we knew.

  57. Liya February 13, 2011

    CB aint killin’ s***! His SNL performance hasn’t even translated into a big sales boost for Yeah 3x on i-tunes, unlike Nicki Minaj who was able to parlay her performance on SNL in a #1 album. Usher’s actually going to win Grammys tonight, and his album sold over 3M copies. Bieber’s movie just grossed 30M in one weekend! CB will never . . .

  58. Pablo May 4, 2011

    usher is f****** bieber

Recommended Posts
.. **