Amy Winehouse And Adele Reign Supreme On UK Album Chart

Published: Sunday 31st Jul 2011 by David

In what will come as a bitter sweet news to many of her fans, Amy Winehouse has found herself back at the top of the UK album chart with her LP ‘Back To Black’. One week after her untimely passing.

Find out more below…

Array

Second only to Winehouse is Adele, whose album ‘21′ continues to shift remarkable units despite its release many months ago.

Followed by Ms. Adkins at #3 is Beyonce with ‘4’ whose single ‘Best Thing I Never Had‘ is #5 on the Official UK Top 40.

Adele’s ’19’ is this week’s #4 with and one chart position below her is ‘Frank’ , the debut effort of ‘Back To Black’ entertainer,  Amy Winehouse.

Meanwhile, Lady GaGa‘s ‘Born This Way’ resides at #7 whilst Katy Perry‘s ‘Teenage Dream‘ sits pretty at #11, a commendable 8 places above its position last week.

Rihanna‘s ‘Loud’ faltered by 5 chart places in the last seven days and holds the #12 spot which is one spot above ‘FAME’ by Chris Brown.

Jessie J‘s ‘Who You Are’ had a quiet chart week this week as it fell three places to #14 as Nicki Minaj’s ‘Pink Friday’ crawls its way to to #31 after a whopping 36 weeks on the chart.

On the singles front, fans of Pop quartert  JLS will be pleased to know that ‘She Make Me Wanna‘ is this weeks #1.

Source.

Your thoughts?


Comments 138

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. honeydip July 31, 2011

    FOLLOW ME ON TWITTER @HONEY_DIP11 I FOLLOW BACK
    FOLLOW ME ON TWITTER @HONEY_DIP11 I FOLLOW BACK
    FOLLOW ME ON TWITTER @HONEY_DIP11 I FOLLOW BACK
    FOLLOW ME ON TWITTER @HONEY_DIP11 I FOLLOW BACK
    FOLLOW ME ON TWITTER @HONEY_DIP11 I FOLLOW BACK

  2. YOOSONDALOOSE July 31, 2011

    Well done all, Bey should be 1st still, such a good album, but hey, well done to everyone.
    Also well done Nicki, first UK Top 10! WOO Really, really good!

    @YOOSONDALOOSE

  3. KAT DELUNA FAN July 31, 2011

    GO AMY 🙂 🙂 I KNEW IT ALREADY

    GO KING B,4 STABILITY IS IMPRESSIVE WITH THE LIMITED PROMOTION BEY DID THERE ie GLASTO ONLY.4 IS A GREAT ALBUM,WELL DESERVED

    ADELE 0_o !!!

    WHO SAID PERRY WAS A SINGLE ARTIST?A LOCAL ACT?
    GO CHARTYPERRY 😉

  4. ASAP (As Sincere As Possible) July 31, 2011

    ‘Back To Black’ is a true classic!I bought it a couple of months after it was released and I was blown away!I hope we’re going to get the 3rd album too.Amy was so proud of this album!She would want it released!

  5. TAYLOR SWIFTS NUMBER 1 FAN July 31, 2011

    Top 7 all female. Girls on top.. just like the way i like them;)

  6. KAT DELUNA FAN July 31, 2011

    @TAYLOR SWIFT FAN

    GIRLS RUN THE (MUSIC) WORLD 😉

  7. Anne July 31, 2011

    Go Bey! Congrats to all!

  8. WHY July 31, 2011

    Man i luv Amy’s Black To Black……what a classic album! The single Black To Black is one of the best songs released in the 2000s. Were gonna miss u Amy. Congrats KING B! 4 is an amazing album. Her vocals on the album are flawess……..just like her Jimmy Fallon performance. After that performance…….shes definitely one of the best performers of all time. A living legend!

  9. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @TAYLOR SWIFT FAN-

    LOL. Ur always makin sexual jokes.

    Have u every saw a v***** in real life????

  10. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    Congrats to everyone who is still selling albums, months after their original release date!!

  11. HEAVYMETALLOVER July 31, 2011

    Females buy music, and females deliver music. Great.
    But do they write or produce it too?

  12. King B July 31, 2011

    @ HeavyMetalLover:

    Amy and Adele write their own music, that’s something that everyone and their mother knows by now.

    What a silly question.

  13. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    ok ! i know adele is on top ! and i knew that amy’s death will have an effect on the charts on a way ! but i’m really impressed with RIHANNA ! really !
    man i give credits when they are due ! rihanna is selling good ! damn rihanna ! the album was released in 2010 and still considered one of best selling albums this year ! go rihanna !

    beyonce’s name alone will sell a bag full of s*** ! she created this powerful name ! so having a CLASSIC album is a bonus 😉 ! GO king B !

    good job chris and gaga 🙂 !

  14. YeaBey stans 4 4closure! July 31, 2011

    I love how 4 is staying stable on the charts! CONGRATULATIONS TO THE LATE AMY WINEHOUSE…. Adele is just one of the master slayers of this generation!

    *waits for haters to come*

    Who run the world?? GIRLS!!!

  15. ASAP (As Sincere As Possible) July 31, 2011

    @YEABEY Come on now.Adele slayed with only one album.She cannot be proclaimed a master slayer for the whole generation with only one really successful era…

  16. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @ASAP
    I said “this generation” not the whole generation…But i see how my comment can be misinterpreted

    She is slaying in 2011!!! (I think that’s more clear and to the point.)

  17. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    WAITS FOR @LACEFRONCE TO SAY :

    4 IS A FLOP FLOP FLOP 4LOP !

    WAITS FOR @PERRYLICIOUS TO SAY :

    4 IS FLOP
    BEYONCE IS A SHAKIRA COPY CAT
    BEYONCI IS BEYONCE ! LMFAO !

    WAITS FOR @RIHANNANAVY TO UPDATE US WITH THE LATEST “LOUD UPDATES” !

    WAITS FOR @XRATED TO TEACH US HOW TO DISS BEYONCE STANS AND HOW TO HATE ON ARTISTS AND IF U ARGUE WITH HER YOU ARE A KELLY ROWLAND HATER !

    this how things will go in this post ! i told ya 😉 !

  18. theman July 31, 2011

    Congrats to Amy, her album is a classic. Adele jus amazing. Good job Beyonce. I have to give Rihanna credit because she is doing her thing to as much as some wanna be critical of her. Gaga is just a tremendous force. They all deserve credit for bringing something different to the industry whether you like it or not. There are literally no men on the charts but Chris. I see you Chris lol.

  19. theman July 31, 2011

    just*

  20. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @RUDE BOY- LMAO!!!

    The funniest part about ur comment is u are right!!

  21. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @yeabey :

    yup ! they will do just that ! 😉 ! *waits for beyonce obsessed pressed haters* !!!

  22. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @POP ROYALTY

    I’m just waiting for “THE BEY STANS THIS…THE BEY STANS THAT”

    They BEY STANS GOT THEM PRESSED THAT IS ALL WE ARE GUILTY OF!

  23. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @QUEENBEY :

    lolz ! i know right ?!

    sam is just so desperate and need a “stan war” before he go to sleep with his [email protected]#$$friend LMFAO ! so he made this post for just that ! like for real how many times he will keep on posting that “adele” is at the top ?! 768978938039 times may be !!!!

    i’m waiting for a particular commenter here 😉 !

  24. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @yeabey :

    yeah ! like she “yes i know she’s a b**** and u know her too 😉 ” she keep dissing the hell of BEYONCE and when you are arguing with her she give you the ” you are a kelly rowland haters why you hate her that much ” expiredline ! DESPERATE.COM ! and some other b****** say “her breath stinks ” and when you argue with them they give you the old dated line ” plz DO NOT GET PERSONAL WITH ME ” even when you didn’t do anything to them ! LMFAO ! they have their lines ready anyway ! but we already knew them as well ! GET CREATIVE DUMB HATERS ! LMFAO !

  25. KAT DELUNA FAN July 31, 2011

    @POP ROYALTY

    YEP TRUE TELLA NEVER LYIN
    ——————————–

    NOBODY IS GIVING CREDIT TO KATY?HER ALBUM CAME OUT LAST SUMMER AND SHE IS #11?

    WHY DO SOME STANS IN PARTICULAR ARE SO JEALOUS OF KATY.KATY IS SLAYING ALSO

  26. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @POP ROYALTY
    I dont really care who he posts about Being on top…but as long as Beyonce’s name is in the post somewhere…then there will be comparisons and then LACEFLOP, SHESFLOP AND PERRYFLOP will come and set the trend for the rest of the haters…

    and when we drag them and they all leave, the two haters who are left back will make an alliance and C0-SIGN each other for every comment

    Then there will be the haters who will complain about the Beyhive ….like go cry in a corner or something…

    I’m waiting for a specific person too but as long as she doesn’t say anything to me..then everything will be ok

  27. MaZ July 31, 2011

    Have it since october 2006!

  28. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @POP ROYALTY
    YES! you mentioned the person I was waiting for….I wont say who unless she shows up though..I will avoid stan wars where necessary

  29. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @KAT DELUNA :

    katy perry is a diluted rihanna part.2 !!! nothing more , nothing less ! i gave rihanna credit already 😉 ! but “teenage dream” is the least fav album from this list for me , never get love from ppl ! her voice is not “all that” for me ! but she’s okay ! not my fav artist ! that’s all ! she’s always be OVERLOOKED compared to girls like GAGA and will always be ! #TRUTH HURTS

  30. KAT DELUNA FAN July 31, 2011

    @pop royalty
    OVERLOOKED?
    she just get 9 nods versus 3 for gaga,who is overlooked

    her album was nominated album of the year at the grammy-music of the sun nor GGGB were
    Why is she rihanna part 2?

    Her voice sucks but she is HOTTER THAN THEM RIGHT NOW

    #TRUTH HURTS

  31. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @KAT DELUNA FAN
    I Like some of Katy’s songs on Teenage Dream…But all the songs on the album sounds similar to me (besides E.T) I mean…Peacock’s chorus sampled California Gurls… I’m happy for her success but I don’t really like her music this time around..

  32. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @yeab :
    LMFAO ! i won’t be doing anything today 😉 but if i saw this particular one ! it will not be good 😉 ! but it’s good till now 😉 ! i think they are in their beds and ate their yogurt ! LMFAO !

  33. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @POP ROYALTY
    lol

  34. RihannaNAVY July 31, 2011

    So after more tha a month Beyonce is still FAAAAARRRR from platinum in the USA & in the UK ???

    LMAO

    Yall already know it right ????

    FLOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPP

  35. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @POP ROYALTY
    WELL ONE PREDICTION JUST CAME TRUE …… UGH ….MESS

  36. RihannaNAVY July 31, 2011

    Congrats to Rihanna
    5* Platinum in the UK
    7* Platinum in Ireland

  37. RihannaNAVY July 31, 2011

    Cheers is ALREADY turning into a MAJAH RADIO SMASH
    10 Million impression, (1Million+ daily update) and it ain t even officially released yet.

    LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    I guess Loud is gonna stay up the chart for a while longer.

  38. RihannaNAVY July 31, 2011

    Man Down has become Rihanna’s 2nd #1 in FRANCE.

    Congrats Baby girl, keep on smashing.

    Loud is about to get its 3* Platinum certification in France real soon

  39. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @kat deluna fan :

    NO ONE CARE ABOUT KATY PERRY ! SHE HAD A GOOD TACTIC THIS YEAR ! i liked how she handled her singles this year ! like every single has it’s circle and when the hype go down she release the next single ! but for real ! i do not hear her name that much ! GAGA has her wig since ALEJANDRO ! let alone that VMA now ! and she’s keep being nominated but leave with nothing as usual and have her 0.99 FAKE SMILE TO THE CAMERA ! LMFAO ! I REALLY DO NOT CARE ABOUT NOMINATIONS ! I CARE ABOUT WINNING THEM 😉 ! and i have a feeling she will leave with nothing this time as well ! not with adele sitting on her throne 😉 😉 ! adele will wipe the floor with her new BLONDE WIG !

    #TRUTH HURTS 🙁 !

    she lost my respect after she spoke badly about gaga , and she’s the last one to talk about religion ! she’s nude on her album cover , hypocrite Much ?! !
    U KNOW NOW , i do not like those type of ppl 😉 !

  40. O S C A R July 31, 2011

    This chart looks just about right to me. 🙂

    And, some people on this site can just be TOO predictable…SMH.

  41. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    I LISTENED TO END OF TIME AND COUNTDOWN IN SOME HIGH QUALITY , BASS HEAVY HEADPHONES!!! THESE SONGS SLAYYYYYY TO ANOTHER LEVELLLL!!!

    THEM TRUMPETS IN END OF TIME HAD ME FEELING THE SPIRIT…ESPECIALLY IN BREAKDOWN #2 “say you s-s-say you’ll never”….THE INSTRUMENTS ARE JUST KILLING ME OVER HERE…THE SONG JUST TOOK OVER ME AND I STARTED GOING CRAZY!!!

    END OF TIME HAS TO SMASH…IT HAS TO!!!!!! IT WILL!!!!

    *REPLAYS EOT*

  42. RihannaNAVY July 31, 2011

    UK CHARTS:

    After 5wks 4CLOSURE = 211.475 sold
    After 5wks LOUD = 515,433 sold

    LMAO

    FLOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPP

  43. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @RIHANNANAVY :

    THANKS FOR THE UPDATES 😉 ! WE WERE WAITING FOR YOU 😀 ! i knew you was about to post all of that 🙂 ! leave beyonce “4” now ! let’s not today 😉 ! u know we can drag rihanna for you but we are peaceful today and we will be in peace , deal ?! no flops and no dragging ! we like rihanna and like beyonce ! keep it cool ! we know rihanna slay and i gave her credit already ! u didn’t give beyonce any credit ! so we still ask you kindly to stop talking like that !! we feel bad already for rihanna that sam keep shading her on every post and never give her credit but we did gave her credit including me ” and it was really hard for me ” 🙂 ! so keep the class like we did with your fav 😉 ! #peace !

    right @yeabey 😉 ?!!

  44. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @RUDEBOY, @YEABEY, @KATDELUNA FAN-

    *ignore the haters*

    What is ur favorite video from QUEENBEY’S B’Day era???

  45. KAT DELUNA FAN July 31, 2011

    @POP ROYALTY
    KATY IS SLAYING AND SOME RIHANNA AND PERRY STANS JUST CANT HER.THE MEDIA WONT ACKNOWLEDGE HER SUCCESS THAT’S WHY THERE IS LESS NOISE THAN GAGA BUT WHATEVER…………SHE IS SLAYING

    I AM NOT A FAN OF HERS NEITHER BUT SHE IS SLAYING BACK AND FORTH

    @RIHANNACATAMARAN
    OH NO -_- THE TROLL

  46. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    BEY STANS….AVOID THE HATE (if you can)”

    WHAT DO YOU ALL THINK BEY IS SAYING IN THE 1ST PART OF END OF TIME?

    MOST PEOPLE HEAR
    “dont f*** with me, don’t f*** with me” but we all know that’s not what she says because it doesnt relate to the song

    some people hear:
    “your loving me your loving me”

    I HEAR ”
    “walk with me I’ll walk with you-ou”

    LOL!!

  47. KAT DELUNA FAN July 31, 2011

    @QUEENBEY
    GET ME BODIED-epic
    CHECK ON IT
    DEJA VU
    FLAWS AND ALL-cute & so B

  48. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @QUEENBEY
    Irreplaceble and Deja Vu…I just cant get over that sand dance…

  49. LOL July 31, 2011

    Um most of those albums are old as hell. Thats not an accomplishment.

  50. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @QUEENBEY
    I LOVE GET ME BODIED TOOO
    I’m a flop stan for forgetting that…LOL!!

  51. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @QUEENBEY :

    “BEAUTIFUL LIAR ” for me this is the beginning of the real “B”DAY” ERA ! when i first heard there was a collabo with “shakira” ! i kept on dancing of joy cuz that was on my “wanna witness before i die ” list 🙂 ! and they did it ! #good memories 🙂 !

  52. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @KAT DELUNA FAN- I agree, I was just watch ‘Get Me Bodied’ da other day and it still slayed my life!! That video was before it’s time!

    @YEABEY- Agreed, ‘Deja Vu’ was was Epic!!

    U guys didnt like ‘Up Grade’ video????

  53. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @QUEENBEY
    I liked it…especially some of the dances but the video was not my cup of tea..it was okay to me

  54. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    *watchin

  55. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @yeabey :

    i do not think beyonce was saying “f***” in a track ! she even was shy to say “ass” in BTINH and “f***” in “RTW” !! no ma’m !! anyone but beyonce , !
    no i’m not with that craziness ! i hop i do not see an “explicit content” sticker in one of her next albums ! that won’t be good ! i think it was just random words !

  56. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    repost lol seems like no one saw it:

    WHAT DO YOU ALL THINK BEY IS SAYING IN THE 1ST PART OF END OF TIME?

    MOST PEOPLE HEAR
    “dont f*** with me, don’t f*** with me” but we all know that’s not what she says because it doesnt relate to the song

    some people hear:
    “your loving me your loving me”

    I HEAR ”
    “walk with me I’ll walk with you-ou”

    LOL!!

  57. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @POP ROYALTY
    I know she won’t say f*** in a song…lol

    But i was asking what do you think she is saying in the beginning of end of time?

  58. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    i like “upgrade U ” ! actually this is MY FAV BEYONCE SONG OF ALL TIME #odd i know but that’s just me ! LMFAO !

  59. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @RUDE BOY- ‘Beautiful Liar’ was such a beautiful video.

    In my opinion thats the video that started the ‘QUEENBEY wants to be Shakira’ comments.

  60. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @QUEENBEY
    I agree but apart from the Beautiful Liar video..they are nothing alike…

  61. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @yeabey :

    i believe it’s ” tellin’ me u love me ” 🙂 ! 😉 !

  62. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @YEABEY- Ur crazy…..lol

    Ur lovin me 2x

  63. ASDF July 31, 2011

    @rihannanavy take ya ass on rihanna album did not hit Platinum in the US till five months later shut the hell up if you gonna state facts come correct BEY is killin rihanna in The US over 500.000 sold in a month on the way to Platinum stat …and you will deal

  64. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @queenbey :

    no ma’m < the shakira thing started with "DEJA VU " ! that arm moves at the end in the vid was so obvious ! shakira's "whenever wherever" was all over !!

    2006 was shakira's year ! she slayed them all ! with hips don't lie ! shakira was the "IT" girl back then " world cup , world tour , etc… " ! i am proud shakira fan since "laundry service" ! when this woman decide to slay ! it's over ! beyonce wanted her to be in "beautiful liar " like what she did with "gaga" after that 🙂 !

  65. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @YEABEY- I kno right???

    Both of them have two different styles

  66. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @yeabey :

    tellin me u love me , love me !
    tellin me u love me , love me !

    i believe it’s like that ! it fit the whole “end of time” thing 😉 !

  67. KAT DELUNA FAN July 31, 2011

    @QUEENBEY
    UPGRADE U IS THE SONG THAT MAKE ME BUY THE ALBUM.

    SASHA AT THE TOP OF HER GAME

  68. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @RUDE BOY- I think Im misunderstanding ur comment…..

    R u saying QUEENBEY only worked with Shakira and Gaga bcuz they were hot @the time???

  69. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @QUEENBEY LOL!

    @POP ROYALTY
    NOPE! The shakira thing came after the Beautiful Liar video(it became a who can belly dance better argument…I remember for sure)…Beyonce started to incorporate belly dance-esque choreography(although she has been doing it since the DIL era) in her live peformances…That’s when the shakira thing got HUGE!

    That arm thing at the end of Deja Vu looks Indian to me…I’ve seen many indians do that…

  70. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @POP ROYALTY (I’M A RUDE BOY)
    July 31, 2011 at 4:36 pm

    @yeabey :

    tellin me u love me , love me !
    tellin me u love me , love me !

    i believe it’s like that ! it fit the whole “end of time” thing !
    ___________________________
    lol someone on ATRL said they hope BEYONCE never reveals what she really said…I agree i prefer it to be a mystery…

  71. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @QUEENBEY

    @RUDE BOY- I think Im misunderstanding ur comment…..

    R u saying QUEENBEY only worked with Shakira and Gaga bcuz they were hot @the time???
    _____________________________________
    Yeah I was wondering the same thing….Didnt Gaga also choose Beyonce for Telephone? I don’t think its a “who was hot at the time” thing…I think its because of the special connection that they all shared with each other

  72. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @queenbey :

    yes : because she’s the one who asked them not the other way around ! and they were hot at that time ! it’s pure business ! if they were friends ! why she didn’t have it with them before they became hot !? #honesty ! shakira for example was popular since 2001 but reached her peak in 2006 , that’s tell u about why “bl” came at that time !
    kinda no : because beyonce collabs with talented artists ! not anyone who’s hot !
    but i’m with “yes” answer 😉 !

    it’s pure business !

  73. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @KAT DELUNA FAN- That is one lf my fave videos of all time, especially the shot of her wen she on laying on top of gold……

    And wen she showed her ring…… I was like DAAAAAMMMMN

  74. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @yeabey :

    that special connection came after the “collaborations ” not before them !
    and gaga asked for beyonce because beyonce was hot too ! DUH !

    PUREBUSINESS.COM !!!

  75. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @POP ROYALTY
    But Gaga asked Beyonce to do TELEPHONE and they both were(still is) hot at the time! Lady Gaga asked Beyonce to do Telephone first…Video Phone was remixed after the 2009 VMA’s…so i do not agree with the “hot at the time” thing

  76. jayden July 31, 2011

    congrats to all especillay my wife(aka)mrs.carter i love u bey

  77. jayden July 31, 2011

    i meant especially

  78. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @RUDEBOY- If thats the case QUEENBEY would have worked wirh Drake, Wayne or even Nicki Minaj

  79. jen July 31, 2011

    go beyonce still staying steady at the same spot im so proud of beybey*tears*

  80. KAT DELUNA FAN July 31, 2011

    @QUEENBEY
    THE ALLIGATOR PART ♥_♥

    THE SCENE IN THE WATER OMG SHE IS JUST SO DAMN S***

    AND HER IN THE CAR-S*** AND FIERCE
    KAT DELUNA DID THE SAME FOR THE RUN THE SHOW VIDEO.SHE IS SUCH A STAN 🙂

  81. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    Beyonce and Lady Gaga had “the connection” before Videophone was remixed though..and how are you so sure about her “asking” shakira because shakira was “hot at the time”? Were you like behind the scenes? I really want to see receipts for this…and I’m sure when A Beyonce hater reads your comment, its going to lead up to Bey and Shakira comparisons again…smh

  82. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @QUEENBEY

    @RUDEBOY- If thats the case QUEENBEY would have worked wirh Drake, Wayne or even Nicki Minaj
    _________________________
    CO-SIGN!! Because these people are all hot at the moment…but instead she chose ANDRE 3000…so I really disagree with him on that one

  83. watch the throne 8/8/2011 July 31, 2011

    i see beyonce is still at#3 good job ..proud of all the ladies…but mostly beyonce cause people were hating for no reason saying her album was gonna flop but it didn’t at all its doing well platinum ww..in other news watch the throne comes out in stores next monday 8/8/2011 bring on liftoff..bey,jay,and ye..its going down bro

  84. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    And we all kno Nicki Minaj would give her left leg to do a collabo with QUEENBEY

  85. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @YEABEY :

    i’m from the middle -east ! so the whole belly dancing thing for me is like cheese burger for USA ! so i can tell who’s dancing better ! but i was really amazed that beyonce learned them so fast ! belly-dancing look so easy and nice when you lookin’ at a belly dancer ! but it’s really soo hard ! so for me beyonce is the real deal ! cuz shakira is half- Lebanese and belly-dancing is in her blood cells she can not help it ! so saying she is belly dancing is a duhh moment ! it’s like beyonce is a singer ! duhhhh !!

    beyonce is learning so fast ! and i will not compare any american who tries to belly dance to someone who’s a belly-dancer by nature ! duh ! but my little sis can teach shakira and her whole family how to “properly” belly dance !!! LMFAO !
    the end : both shakira and beyonce are different ! but they are both talented ! shakira is more popular than beyonce ! that’s for sure !! cuz she has that multi-cultural appealing more than beyonce ! #the end !

  86. O S C A R July 31, 2011

    @YEABEY

    About the bass thing, I was just about to do that. My favorite songs off “4” are “Start Over” and “Legend Of Time”…LOL so I know there gonna sound sensational with those headphones…

  87. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    beyonce’s vision of who’s hot differs from ours ! 😉 ! i do not think nicki is hot ! but you think she is ! it differs ppl 😉 !

  88. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @QUEENBEY
    TRUTH…I think she saw Beyonce back stage somewhere before and she was starstruck ..I read it somewhere before….

    AS far as I’m concerned, Beyonce works with people who she sees Quality in…they don’t have to be “Hot at the moment”…look at Frank Ocean…she worked with him because she saw something in him….I think that’s exactly what happened for Shakira as well

  89. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @O S C A R
    What kind of headphones do you have?

    I used some regular Beats by Dr. Dre…

    Lol at “legEND OF TIME”…I LOVE IT!!

    S/N: is this the same @O S C A R I used to argue with? because if you are I sure learned never to judge the book by its cover..you are waaaayyy nicer than I thought…lol

  90. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    but beyonce and shakira are friends ! i’m so sure about that ! but it’s all started with respecting each other ! but yes ! it’s pure business ppl ! plz understand that ! why beyonce didn’t made a collab when gaga released “just dance ” ?!! where was the “special connection ” ?!!

    i need an answer ?! or i have a better solution ! it’s business !

    next —–>>>> !

  91. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @POP ROYALTY
    I see why you would say Shakira is more Popular than Beyonce…(especially after the WAKA WAKA world cup song)

    But she is NOT!
    #The end

    I didnt even know that Shakira had an album out ….

  92. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    YEABEY DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW
    July 31, 2011 at 5:02 pm

    @QUEENBEY
    TRUTH…I think she saw Beyonce back stage somewhere before and she was starstruck ..I read it somewhere before….

    AS far as I’m concerned, Beyonce works with people who she sees Quality in…they don’t have to be “Hot at the moment”…look at Frank Ocean…she worked with him because she saw something in him….I think that’s exactly what happened for Shakira as well
    __________________________________________________________________________
    FINALLY !! THAT’S MY POINT I WANTED TO PROVE ! SHAKIRA AND GAGA IS WHAT KIND OF WOMEN BEYONCE LIKE TO WORK WITH ! FINALLY !!! 🙂

  93. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @POP ROYALTY
    OK…Frank Ocean isn’t Hot at the moment Like most of these singers and songwriters…But why is it that he contributed to writing I Miss You which is Beyonce’s favorite song? Why didnt she go with the “hot at the moment” songwriters?

    POP is “hot at the moment” so why didnt she do it?

    Are you saying that Rihanna’s umbrella with Jay Z was because Jay Z was “hot at the moment”?

    Sean Paul wasn’t that Hot when Baby Boy was done!

    If Shakira was so hot at the moment…Then Beautiful Liar would have went NO.1…it went #3…so NO!

    so you are wrong in more than one ways…

  94. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @POP ROYALTY
    DRAKE, LIL WAYNE, JAY Z , KANYE WEST, J COLE, BIG SEAN…ETC are all hot at the MOMENT…WHY WERE NONE OF THEM USED FOR PARTY? SHE CHOSE ANDRE 3000!

    you provide no facts…all I see in your comments are opinions!

  95. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @yeabey :

    first of all : CALM DOWN ! we are just talking !
    second : ok let’s state facts :

    sean paul was so f***** hot in 2003 : did not you know about “get busy ” ?! notice i’m from egypt and i’m tellin you this 😉 ! he was hot ! when i watch an artist in TV’s around me in everywhere i go , on my friends cellphones , everywhere i know he’s hot ! and it looks like beyonce is just like me ! so yes sean paul was hot back in 2003 !

    and being hot doesn’t mean #1 in charts ! i do not care about charts ! i am not american ! so charts dont mean anything for me ! i like it simple ! when the song is popular it’s popular ! being #1 do not mean anything to me ! anything !

    third : i am not american ! so it takes really a looooooooooooooooot for an artist to have anything popular here ! so half the ppl you listed i do not know anything about ! so in my scale they are not hot ! “who’s the fck is big sean ?! 0_0 ?!!!!! ” i do not know him !

    but shakira nad gaga are global stars ! and adele is the hottest thing here now beside bruno mars ! now those are the hot of the moment i know !

    the fact you “and a lot of readers here ” need to know :
    UK and US are not the world ! and their charts mean nothing practically in some countries !
    i am not american ! so your everyday artists are not mine !
    i only know global artists ! the ones who have dominant popularity :nicki , drake , the rest of those ppl are not global ” !! for the average music lover here at least !
    “shakira , gaga , britney , katy , bruno , adele , rihanna ” are the only one i know and recognize !! everyone know them here and have their songs !
    someone like me will tell you who’s hot or not !
    what beyonce sees hot differs from your definition of “who’s hot” !! she wants quality in the first place ! being a global superstar is a bonus for her 😉 !

  96. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @RUDE BOY- I dont think Nicki Minaj is ho……no not at all!!

    Nicki Minaj wanted to be the black Lady Gaga, but the diference is Lady Gaga actually has talent!!

    Nicki is just on one of the hottest records lables now (YM), but will she be here 5yrs from now???

    Just look @ Ashanti…or Eve…….the list goes on

  97. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @RUDE BOY- I dont think Nicki Minaj is hot……..no not at all!!

    Nicki Minaj wanted to be the black Lady Gaga, but the diference is Lady Gaga actually has talent!!

    Nicki is just on one of the hottest records lables now (YM), but will she be here 5yrs from now???

    Just look @ Ashanti…or Eve…….the list goes on

  98. THE LEGENDARY LACEFRONCE. July 31, 2011

    AMY>>>HIPPODELE

  99. RATEDXXX(AKARATEDX) July 31, 2011

    why is my name being brought up it this post.. people needs to lean to stay in their lane..

    dont start s***, there wont be no s***

  100. THE LEGENDARY LACEFRONCE. July 31, 2011

    FLOPonce is done. 4closure will sell no more than 2 million copies worldwide. Biggest flop of the year. It will struggle for platinum status in the US. Still below 600k in the US in over a month. The h** used to sell 500k in one week. I guess she’s truly washed up. TRAGICCCC! 🙂 .

    It is a flop flop flop nevertheless.

    BLEACHonce 1st week sales: 310k
    By the 3rd week: 60k…what a SHAME!

    BLEACHonce=DONE. washed up.

    LACEFRONCE has spoken 🙂

  101. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    i was saying american cuz for some ppl US charts is the whole world charts ! guess what it’s not !! what’s important is the world wide popularity ! shakira is an international superstar !
    beyonce started yo be international ” like really” after single ladies ! i didn’t feel her B’day era at all here except for “beautiful liar” ! and yeah ! major part of it thanks to shakira ! she was the adele of “2006” (popularity-wise)
    what was popular here of the b’day era :
    DEJA VU , BEAUTIFUL LIAR , IRREPLACEABLE ! that’s why i think that era was weak for her !
    that’s my opinion ! that’s what i heard and saw everywhere here !!

  102. RATEDXXX(AKARATEDX) July 31, 2011

    anyway..yes, adele keep showing these basic broads how its done,

    I stil say people needs to let amy rest in peace..the girl just die, ..

  103. KAT DELUNA FAN July 31, 2011

    LACEFRONCE RUN THIS MOTHA

    LMAOOO HILARIOUS POTS LIKE ALWAYS
    KEEP THEM COMING

  104. RATEDXXX(AKARATEDX) July 31, 2011

    its amazing the first ones to cry HATER, first ones to bring other artist to bashed them…

    what the f*** does ashanti got to do with adele being numero uno without popping her p****?

    this s*** tickles the f*** me…

    u gonna sit here and talk about how the bey haters, HATES SO MUCH, and yet u gonna bring somebody else names just to bash them?

    DEAD AS F***

  105. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @POP ROYALTY
    Just because I type in all caps that doesn’t mean I’m mad 😀

    Sean Paul was not that hot! I think I would know about an artist from MY OWN Country…where I WAS LIVING at the Time Get Busy was released….

    Who Said UK and US were the only big markets? please show me where I said that!
    However (since u brought it up) the US and UK are the BIGGEST music Markets…and unfortunately Shakira is not more popular than Beyonce in those countries 😀

    Well then you were misleading with your comment. because you said Shakira was “hot at the moment”. If she was then wouldn’t her “HUGE fanbase combined with Beyonce’s equal a SMASH no.1 song? #justasking

    Don’t worry Big Sean is known where he needs to be known…What about the other artists I named? I’m sure they are popular in whatever country you are from..

    Bruno Mars is ok but he’s not the hottest thing…Justin Bieber is more “the thing of the moment” than Bruno is..

    EXACTLY..ADELE IS THE HOTTEST THING RIGHT NOW…so why didnt Beyonce summon her for a COLLAB?

    What you made it seem like is this “Beyonce needs Ppl who are Hot to get a HIT” thats exactly what your comments say…They were written incorrectly then? because they are very misleading and unspecific..

    WE ALL KNOW THAT BEYONCE DON’T NEED NO DAMN BODY FOR A HIT SONG! BETTER BELIEVE THAT!!!

  106. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @LACEFRONT-

    Dats all u got????

    Same s*** different day….

    Yaaaaawwwnnnn!!!

  107. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @RATED XXX-

    Maybe u should take your time and read my comments instead of focusing on the picture in the upper left screen….

    It would really help u from lookin like an ass….. Again 😉

  108. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    ^^^^^LMFAO *dead*

  109. KAT DELUNA FAN July 31, 2011

    WHERE IS S*** ??????????????????? lmaooo

  110. TAYLOR SWIFTS NUMBER 1 FAN July 31, 2011

    @U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey)
    Why… you offeriing?

  111. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @KAT DELUNA FAN

    @S*** is in the Rihanna post ….Lmfao…S***’S first comment was a dot like literally a (.) and it was still hilarious to me…lmao

  112. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @yeabey :

    girl , i didn’t say that beyonce need another one to make a hit ! if that what u think i was going for ! no i didn’t mean that ! beyonce is a BRAND ! she can make it alone ” irreplaceable , single ladies ”

    sean paul was that hot ! BELIEVE IT OR NOT BUT HE WAS SO HOT ! may be cuz where i live is open to different types of songs more than US ! this explain why u think shakira is not popular than beyonce ! i love beyonce but i love to keep it real ! go see her youtube views ! shakira is a fcking global s*** ! that’s a fact ! if u do not like that fact it’s ok ! but that’s a real fact ! US is not that open fo latin artists i know ! but they have large fan bases ! not being popular in US means nothing now ! they can try anywhere else and will smash !

    and US and UK are not the biggest markets ! what about japan ?! ok they are big but for real but they do not affect s*** ! at all ! like it takes a lot more than charts to be the s*** here ! or anywhere else ! so US and UK charts are not that important ! a lot of ppl do not care about billboard ! it’s not that important practically !

    and why wasn’t video phone #1 ?!! LMFAO ! do not go there with me ! beautiful liar was a massive international hit #fact , fckin period ! shakira was hotter than beyonce in that time ” yeah , can u deny this ?!! , i know we all love beyonce , but there were also women slaying when she was around” shakira was one of them ! u still owe me an answer to this question though 🙂 !
    i do not lie ! a lot of ppl do not know those dudes u listed ! and nicki is not any popular her !
    u already know that !
    and i do not know about that adele thing ! but it will be good to see a collab ! but it’s beyonce decision , not mine ! and this goes for rihanna too ! she was hot in 2007 ! why she didn’t a collab with her ?! it’s beyonce’s vision ! not me !

    i think i’m specific now ! those are #facts !

  113. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @yeabey :

    girl , i didn’t say that beyonce need another one to make a hit ! if that what u think i was going for ! no i didn’t mean that ! beyonce is a BRAND ! she can make it alone ” irreplaceable , single ladies ”

    sean paul was that hot ! BELIEVE IT OR NOT BUT HE WAS SO HOT ! may be cuz where i live is open to different types of songs more than US ! this explain why u think shakira is not popular than beyonce ! i love beyonce but i love to keep it real ! go see her youtube views ! shakira is a fcking global s*** ! that’s a fact ! if u do not like that fact it’s ok ! but that’s a real fact ! US is not that open fo latin artists i know ! but they have large fan bases ! not being popular in US means nothing now ! they can try anywhere else and will smash !

    and US and UK are not the biggest markets ! what about japan ?! ok they are big but for real but they do not affect s*** ! at all ! like it takes a lot more than charts to be the s*** here ! or anywhere else ! so US and UK charts are not that important ! a lot of ppl do not care about billboard ! it’s not that important practically !

    and why wasn’t video phone #1 ?!! LMFAO ! do not go there with me ! beautiful liar was a massive international hit #fact , fckin period ! shakira was hotter than beyonce in that time ”
    ! u still owe me an answer to this question though !
    i do not lie ! a lot of ppl do not know those dudes u listed ! and nicki is not any popular her !
    u already know that !
    and i do not know about that adele thing ! but it will be good to see a collab ! but it’s beyonce decision , not mine ! and this goes for rihanna too ! she was hot in 2007 ! why she didn’t a collab with her ?! it’s beyonce’s vision ! not me !

    i think i’m specific now ! those are #facts !

  114. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    sam : let me post the damn comment ! f*** your moderation now ! move b**** !

  115. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @yeabey :

    girl , i didn’t say that beyonce need another one to make a hit ! if that what u think i was going for ! no i didn’t mean that ! beyonce is a BRAND ! she can make it alone ” irreplaceable , single ladies ”

    sean paul was that hot ! BELIEVE IT OR NOT BUT HE WAS SO HOT ! may be cuz where i live is open to different types of songs more than US ! this explain why u think shakira is not popular than beyonce ! i love beyonce but i love to keep it real shakira is a fcking global s*** ! that’s a fact ! if u do not like that fact it’s ok ! but that’s a real fact ! US is not that open fo latin artists i know ! but they have large fan bases ! not being popular in US means nothing now ! they can try anywhere else and will smash !

    and US and UK are not the biggest markets ! what about japan ?!

    and why wasn’t video phone #1 ?!! LMFAO ! do not go there with me ! beautiful liar was a massive international hit #fact , fckin period ! shakira was hotter than beyonce in that time ” yeah , can u deny this ?!! , i know we all love beyonce , but there were also women slaying when she was around” shakira was one of them ! u still owe me an answer to this question though !
    i do not lie ! a lot of ppl do not know those dudes u listed !
    and i do not know about that adele thing ! but it will be good to see a collab ! but it’s beyonce decision , not mine ! and this goes for rihanna too ! she was hot in 2007 ! why she didn’t a collab with her ?! it’s beyonce’s vision ! not me !

    i think i’m specific now ! those are #facts !

  116. KAT DELUNA FAN July 31, 2011

    @YEABEY
    LMAOO LEMME READ IT

    WHAT YOUR TOP 5 BALLADS ON IASF?

    @POP ROYALTY
    TRY TO COPY PASTE THE POST AND REMOVE CERTAIN WORDS

  117. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @TAYLOR SWIFT FAN-

    Would be be able to keep it up???

    *evil grin*

  118. O S C A R July 31, 2011

    @YEABEY

    Hahaha, YES it’s me. And yes Ive learned the same LOL, you not bad at all either. My Gravatar changed all the time cuz Sam or his “team” always tried to block me from post (cuz I was goin in…) LMAO jk, but they did so to change all the time. But THIS is me. So anyways….I’ve got these Sony Stereo headphones… (YES, your headphones are better..) LOL

  119. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @O S C A R
    LOL
    yeah beats are good…But I also have some cheap ones for $20 with almost the same quality…I think beats are overrated and pricey because its from Dr.Dre with contributions from other big artists (diddy,justin bieber, lady gaga) ….I got them for xmas last year..I never asked for them but they are okay though..

  120. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @KAT DELUNA FAN

    My Top 5 ballads from IASF:

    Halo
    If I were A Boy
    Smash Into You
    Broken Hearted Girl
    Ave Maria (THE END OF THE SONG IS JUST…..WOW!!!)

  121. TAYLOR SWIFTS NUMBER 1 FAN July 31, 2011

    @U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey)
    🙂 Believe me, i could keep it up.. now i have a question for you… Are you ready for a good time?

  122. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @TS#1 AND @QUEENBEY

    MESSSS!!! LMAO…YOU 2 ARE FUNNY!!

  123. O S C A R July 31, 2011

    @YeaBey

    OMG, lmao I’m using the $20 ones!! (40 actually, but still…) Lmao now that’s sad…but I really want the Dr.Dre ones…I don’t care how overrated they are, they sound bomb! But you really have a point cuz my earphones have sorta the same good sound..so IDK.

  124. KAT DELUNA FAN July 31, 2011

    forgot hello? @yeabey

    mine are totally different tho lmao 🙂

  125. O S C A R July 31, 2011

    @Queen Bey @TS#1

    uh uh…. Ima need y’all to get it together….LOL (jk)

  126. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    @O S C A R
    Lol…Yeah they are nice tho…it hardly ever gets twisted up (like when you put ur headphones down and you pick them back up and knots come out of nowhere…lol) and if you damage the cord you can replace it instead of just buying whole new headphones again

    @KAT DELUNA FAN
    I like hello but it doesnt touch me like the other songs I listed…HOwever when she sings HELLO live…its like a whole new song and I just LOVE IT!!

  127. O S C A R July 31, 2011

    YeaBey

    That twist up/knot thing is such a b****. -_- LOL

  128. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @TAYLOR SWIFT FAN- I have a question for u:

    Have u ever handle a deadliy weapon???

  129. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @TAYLOR SWIFT FAN-

    Also do u kiss lips????

    (And Im not takin about the ones on my face) 😉

  130. YeaBey DON’T CURR IF THEY TALKIN 2MORROW July 31, 2011

    ooooooooooooooooooooooooooooo
    its getting hot in HURR

    *eats popcorn and continues to watch this over -the-web s** show*

  131. pop royalty (I’m a rude Boy) July 31, 2011

    @kat deluna : i won’t even bother ! sam is a bitter b**** !

    @TS#1 fan :

    plz go to your room ! i heard your mum calling !! go ! do not forget to brush your teeth 😉 !

    @yeabey :
    do u have enough pop corn ?! LMFAO !

  132. KAT DELUNA FAN July 31, 2011

    @pop r

    oh ok 🙂

    @yeabey
    you wrong for that

  133. U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey) July 31, 2011

    @YEABEY- LMAO

    I would hurt that lil boy…….

    Ill have him wanting to commit suicide and s*** 😀

  134. MadonnaLover July 31, 2011

    Amy deserves this. It’s sad though, the fact that people choose to listen to and praise her when she dies. -_-

  135. nice_gurl July 31, 2011

    Congrats to Amy, Adele, Bey and Gaga this week. This proves that good music is always sold through albums.

  136. matreiya August 1, 2011

    Rihanna is lucky and fortunate that she has good management, and was beat down by Chris. Otherwise no one would pay this talentless ass clown any attention. Loud and Teenage Dream is the same album. Rihanna is a fake bad girl who has to tell us in every interview how bad she is. Amy was a real bad girl, who went through things and it was reflected in her music. She didn’t just sing, or in Rihanna’s case, bleat the same phrase over and over, put on an ugly bikini and hump something on stage and call it “art”.

  137. TAYLOR SWIFTS NUMBER 1 FAN August 1, 2011

    @U wanna rumble with the bees huh??? (queenbey)

    🙂 Sure, i’ll kiss your lips, but only if i can use my tongue;)

Recommended Posts
.. **