New Video : Cheryl Cole – ‘Under The Sun’

Published: Thursday 26th Jul 2012 by David


Get familiar with ‘Under The Sun’, the latest video by Pop Royal Cheryl Cole.

Pulled from her so so selling ‘A Million Lights‘ LP, the clip is the follow up to dance smash ‘Call My Name’ and sees the star opt for a more classic route this time around.

Not sure what we mean?

Enjoy below…

Rubbish song, good video.

Your thoughts?

Posted under:

Comments 33

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. bigboi July 26, 2012

    Tell this h** get a day job..she cant sing @ al.. this is reason vocalists are on the decline..labels care about this over people lile jill scott r kelly etc

    • That B*tch July 26, 2012

      Vocalists aren’t on the decline but the quality of music is. If you want to listen to good vocalists then stop listening to pop radio stations, you just won’t find them there.

      • stony July 26, 2012

        TOTALLY AGREE WITH YOU GUYS I DIDNT find any A&R TO SIGN MY SONG THE GAME WHICH IS ONE OF MY BEST SONG UNTIL NOW I WORK HARD BUT NONE OF THEM WANT TO GIVE ME A CHANCE I DO INNOVATIVE MUSIC I HAVE A VOICE BUT INSTEAD OF HAVING ME THEY CHOOSE PEOPLE LIKE THIS TALENTLESS B**** OF CHERYL IAM VERY TIRED OF MUSIC INDUSTRY WHEN WILL THEY PRODUCE REAL ARTISTS like me???

    • T. SCOTT July 26, 2012

      I’m sick of all the hatin’ on the Tweedy. She doesn’t pretend to be anything more than a (less than) average vocalist and she just tries to play to her strengths – her stunning looks. She’s not offending anyone, and she’s actually one of the most normal, down-to-earth people in ‘the business’. She’s from a poor, working class background and STILL keeps it real. Being from a similar backgorund, she’s one of the only ‘celebrities’ I can actually relate to.

      • skintightjeans July 28, 2012

        Well she offends me everytime she opens her mouth and howls in front of a microphone.

  2. the real xoxo July 26, 2012

    she represents everything i hate about pop music.
    good looks, weak voice and pre-written bubblegum music.

  3. Honestly Speaking July 26, 2012

    This chick is the definition of basic. After all of the promo that she did in the UK, her album still didn’t become number 1. She managed to get her wig snatched by CB when he isn’t even allowed in that country. She needs to go sit down somewhere and stop trying.

    • F U Misha B-ULLY HAHAHA July 26, 2012

      Do ur research b4 u make a comment you b**** a*** FOOL hahahaha
      People like you shouldnt talk for the sake of it cos look ur looking like a DAMN FOOL…

      • Honestly Speaking July 26, 2012

        Either way this chick didn’t go to number 1 and she is still a basic ass flop. Keep your illiterate, trashy, flop ass off my comment if you have an issue with it, b****. Don’t come at me incorrectly because your fave is a racist, non-singing, flop. Bye B****.

      • F U Misha B-ULLY HAHAHA July 27, 2012

        AGAIN you dumb f*** is lazy with ur research she was found NOT guilty
        I take it ur hair dont move in the wind hahahaha!

  4. Matt July 26, 2012

    Cheryl actually got beat by Justin bieber to number one not Chris Brown, she got to number two

    • F U Misha B-ULLY HAHAHA July 26, 2012

      You tell the b**** looool

      • Honestly Speaking July 26, 2012

        This person didn’t tell me anything and you are too big of a hater to realize that all of this talk that you’re doing is basically making you look like a major idiot. It isn’t the other way around you trashy h**.

    • Honestly Speaking July 26, 2012

      And my point remains the same. After all of the promo that she did in that area there is no excuse for why her album didn’t go to number 1. People know that she can’t sing and aren’t investing their hard earned money in someone who is about appearances over talent and substance.

      • F U Misha B-ULLY HAHAHA July 26, 2012

        yeah but u get told u w**** lol
        what do u do with ur self apart from sitting in line for the job centre hahaha
        at lease she has had a #1 album and a #2 album where the f*** is ur life going FOOL!

  5. Truth July 26, 2012

    TOO BASIC! GAGA please return to show these b****** how its done. That gimmick at least is thought provoking, these Boring ass girls who just stroll down the street with rainbow colors on put me to f****** sleep (Rihanna). I wanna see some dance, some edge, some blood. The bubble gum years of Pop died with the “talented version of Britney Spears” in the 90s.

    • David July 26, 2012

      No Gaga u stay sat down, the King B is Back due to arrive on the 19th August!! Watch out!!

    • Saetana July 27, 2012

      Gaga has said her new album will be out in 2013, before the Spring. However it sounds like she might release a single or two late this year ;o)

  6. truth tea July 26, 2012

    she needs to remember that its not 2009 anymore.

  7. virtuoso intellect July 26, 2012

    i love it. she pulled it off !!!

    • F U Misha B-ULLY HAHAHA July 26, 2012

      Damn right she did…

      • Honestly Speaking July 26, 2012

        You are both delusional but then again you both “stan” for women with no talent.

      • Virtuoso Intellect July 26, 2012

        Dude get a life. Stop trolling me from post to post.

      • Honestly Speaking July 26, 2012

        I have a life you raggedy ass b****.

      • F U Misha B-ULLY HAHAHA July 26, 2012

        Well if u look like a UGLY washed up troll ur gonna get trolled u broke a*** b**** do the world a favor go and kill ur self or something along them lines.
        I’m allowed to speak my mind w**** thats what Mr King stands for!

  8. antertain July 26, 2012

    Concur with TGJ opinion on this one

  9. I’m not throwing shade, but… July 26, 2012

    Sorry, the video was equally as rubbish as the song, and am i the only the one who is tired of this “s***” walk that she thinks she can do? She needed a routine to bring this limp lettuce of a song with a slightly catch bridge to life.
    Also, i did like Cheryl’s co star…. those b*** pads really did her a favour, because we all know that her ass is as flat as her voice!

  10. TAYLOR SWIFTS NUMBER 1 FAN!!! July 26, 2012

    Not to keen on the song, but make no mistake.. I’d bang her.

  11. Slayty Perry July 26, 2012

    Aint nobody here for this ————–>

  12. Drinks July 26, 2012

    Cheryl >>>> you sad as fat people behind a computer hehe

  13. Scars July 26, 2012

    she looks amazing

  14. Tyler69 July 26, 2012

    Lol I believe one person is commenting multiple times. This chick is waaay better lookin than all of y’all

  15. Saetana July 27, 2012

    What a crappy song, I’ll admit she looks good in the video though – at least until we get a glimpse of one of her horrible tramp stamp tattoos. She dresses so classy in the video and the tats just look silly, there are artistic tattoos and there are tramp stamps – all of Cole’s tattoos are tramp stamps, shows her chav background ;o)

Recommended Posts
.. **