Jay Z Signs… DJ Khaled

Published: Monday 29th Feb 2016 by David
jay-z-that-grape-juice-2015-911010101181119111

Jay Z has taken a bite into DJ Khaled‘s financial pie.

How?

Array

He’s now managing the entertainer…

The Roc Nation jefe has welcomed Khaled to his managerial family after observing his brand skyrocket to new heights by way of motivational pieces published on social media.

He revealed:

Meet my manager. His name is Jay Z. Jigga. Hov!!! Special cloth alert! The blessings coming in have been overwhelming. So much blessings I needed the right team to help me embrace it right. And when I say embrace I mean brand partnership. When two special cloth brands come together history gets made.

I’d like to thank fan luv for walking with me thru the journey of more success. They don’t want us to win!!!! So what we gonna do is win more. When I say we, I’m talking fan luv! I’m talking my brother Lenny S! Always seen my vision!! I’m talking Chaka!! I’m talking JIGGA NATION!!!!! I’m up to something. I will never stop!!! I will not lose JIGGA VOICE!!! Ride with me thru the journey of more success. God is the greatest! Bless up.

Khaled’s union with Roc comes after the company stepped into the legal ring to battle Rita Ora.

Click here to find out why. 

Your thoughts?

Posted under:

Comments 34

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. HailBeysus February 29, 2016

    Honestly Roc Nation is a mess lmao! Jay needs to get that label sorted out before adding more Artists. Anyway, HFTW is up 7 spots and is at #3 on UK Official Charts. Kii but i thought a #10 song wasn’t competing with a #3 song lmao!!! Yas! The Carter’s stay winning!

    • Tyler Makiavelli February 29, 2016

      Jay is literally signing everybody and their mama to this label lol

      • HailBeysus February 29, 2016

        Kiii

    • Kii February 29, 2016

      “HDTW is up 7 spots and is at #3 on UK official charts”
      __________
      Okay I’m guessing that was a typing error from your side because the official charts says other wise
      __________

      http://www.officialcharts.com/charts/

      • Kii February 29, 2016

        Okay my mistake *rolls eyes*

      • Tyler Makiavelli February 29, 2016

        @Hail
        CLOCK EM!

      • HailBeysus February 29, 2016

        @Tyler Hell yea the Navy got the Hive fuxked up with themselves. Unlike them we don’t need to forge receipts 😂! Im still laughing at how the Haters said a #10 single wasn’t competing with a #3 single! Coldplay closed that gap in 2.5seconds 😂😩😂😩. Im also laughing at how they tried not to give credit to Bey. When clearly Official Chart news states its a collab with Beyoncé!

      • blue February 29, 2016

        that is the midweek update and the song is currently at #4 on itunes so it could end up at 4 or 3 depending on the lead it had build up on the first half. And lets not kid ourselves, Luke has too big a lead on itunes and HFTW is unlikely to overtake work so there isnt much of a competition

      • HailBeysus February 29, 2016

        You said all that and validated nothing!! Stfu and stay in your lane! You stay writing these lame excuses! Bye Felicia!

      • blue February 29, 2016

        “Hymn for the Weekend” is a song by
        British rock band Coldplay featuring
        uncredited vocals from American singer
        Beyoncé. It was released on 25 January
        2016 as the second single from their
        seventh studio album, A Head Full of Dreams
        (2015), where it appears as the third track”
        what about that logic is hard to understand. Of course its a collaboration but she isnt credited as a featured artist also the #10 peak was of last weeks chart. On this weeks chart its likely to climb up to 3 or 4 depending on whats its lead over the #4 song is.

      • blue February 29, 2016

        @beysus
        aint my fault you cant get off this blog for a minute to actually inform yourself about the things you trying to give an opinion on. Fact is HFTW does not feature beyonce it only has her vocals. Fact is HFTW has so far only peaked at #10 on the official uk chart. If you can handle that, thats on you.

  2. DIABETES UNBOTHERED February 29, 2016

    Lol

    30 Years of Songwriters of the Year

    1984 Lionel Richie

    1985 Lionel Richie

    1986 Lionel Richie

    1987 Narada Michael Walden

    1988 Jimmy Jam & Terry Lewis

    1989 Debbie Gibson & Bruce Springsteen

    1990 Diane Warren

    1991 Diane Warren

    1992 Jimmy Jam & Terry Lewis

    1993 Diane Warren

    1994 Elton John & Bernie Taupin

    1995 Robert John “Mutt” Lange

    1996 Hootie & The Blowfish & Melissa Etheridge

    1997 Glen Ballard

    1998 Diane Warren

    1999 Max Martin & Diane Warren

    2000 Max Martin

    2001 Max Martin & Andreas Carlsson

    2002 Beyoncé

    2003 Nelly & Seven

    2004 50 Cent, Graham Edwards & Nelly

    2005 Scott Storch

    2006 50 Cent

    2007 Jermaine Dupri & Johntá Austin

    2008 Timbaland

    2009 Stargate

    2010 Lukasz “Dr. Luke” Gottwald

    2011 Max Martin & Lukasz “Dr. Luke” Gottwald

    2012 Max Martin

    2013 Max Martin

  3. DIABETES UNBOTHERED February 29, 2016

    Seriously this Jay needs to hurry up with that album. I’m tired of going with out new carters music.

  4. DIABETES UNBOTHERED February 29, 2016

    I hope bey either starts her own label or go back to DC when contract ends. I don’t want to see her flopping on the same label with rihsceduled. Its something in the drinking water over there and on tidal lol

  5. JazSullivan February 29, 2016

    I wouldn’t sign with Roc Nation 😕

  6. blue February 29, 2016

    one word of advice…RUN. Run fast and run far…career over in 3…2…TIDAL!

  7. Authentic February 29, 2016

    DJ Khaled is annoying AF. I had to delete that ass off Snap Chat just recording the simplest s*** …..

  8. HailBeysus February 29, 2016

    Bitxh!!! You’re disgusting!!! I thought this was a legit photo of my favs!! UGH TGJ TAKE THIS DOWN AND REPORT IT!!! Is that kind of s*** even legal on the web!?!?!?! Fuxking Gross!!!!

  9. HailBeysus February 29, 2016

    Don’t click it!!!! I made the mistake! Its butchered dead bodies! UGH!!!

    @Blue can the A-I-D-S kill you already! You’re annoying and you stay talking about nothing! Everyone clocks and drags your ass kiii!!!

    • blue February 29, 2016

      go float yourself.

      • HailBeysus February 29, 2016

        😂😂😂😂😂😂😂😂

  10. MadonnaThaDinosoaur February 29, 2016

    I’m never clicking on random links again😕

    • HailBeysus February 29, 2016

      Kiii it was horrible!! Im going to have nightmares!! Thought you would have read my warning before clicking it haha!

  11. DIABETES UNBOTHERED February 29, 2016

    Lol sam took it down I think. I also saw the link. I knew b4 it finish loading it would reveal dead bodies bey reading the heading. I’m used to seeing that stuff so I looked at all of it. I didn’t bate an eye. I’vseen way more graphic ish youtube. I feel bad for the ones above lol hope y’all don’t have any nightmares.

    • HailBeysus February 29, 2016

      “I stayed scrolling through it all” 😂😂😂😂😂😩😩😩😩😂😂😂😂😩😩😩😂😂😂 BITXH YOU NEED JESUS!!!!! 😂😂😂😂😂 That was some fuxked up ish! My stomach legit turned ugh! I backed out quick! How is stuff like thay even legal on the web??? Smh!

      • DIABETES UNBOTHERED February 29, 2016

        Idk. Is be surprised sum of the ish they actually ALLOW on youtube. I’ve seen one terroristic video of sum device cord that literally chopped the heads of 10 men instantaneosly in an explosion. There years were fuxed up flop afterwards… they even all have a slight facial reaction the. 05 second b4 the. Bomb went off. Just be glad u like in America and not syberia!

      • HailBeysus February 29, 2016

        Damn! The only other fuxked up thing i saw was a livelink video of a man getting his head blowin off with a double barrel shotgun. Hell to the no! I exited that ish in 2.5 seconds. Ever heard of the deep web. Dude that place is sooo fuxked up lol! Kinda scary to knowing everyones info is just literally floating around out there.

  12. DIABETES UNBOTHERED February 29, 2016

    @Blue

    #UNBOTHERED!

    • blue February 29, 2016

      unbothered by what? I havent addressed you.

      • Tyler Makiavelli February 29, 2016

        Disgusting b****

  13. DIABETES UNBOTHERED February 29, 2016

    @blue

    Lol srry. I thot u was the one that posted that disturbing link lol

  14. who your unpillow talk boy couldn’t have it another damn way February 29, 2016

    Shawn aka Jay-z is gonna sign many more artists and man it will be no good to signed to that label

  15. who your mindful work yesterday u couldn’t unpillow talk another damn day boy cuz its you you March 1, 2016

    Good luck to DJ khad

Recommended Posts
.. **