Watch: Ariana Grande Dazzles With ‘Dangerous Woman’ On ‘Kimmel’

Published: Friday 20th May 2016 by Sam
dangerous-woman-ariana-thatgrapejuice

Budding diva Ariana Grande blooms at retail today with the release of her third studio album ‘Dangerous Woman.’

A host of promotional slots of have been lined up in support of the set, which has thus far spurned one official single – its title track – and a host of taster cuts.

The latest TV spot was Jimmy Kimmel Live, where she roused with a spirited showing of ‘Dangerous.’

Watch after the jump…

While “not much” happened in terms of stage stage presence, Grande’s vocal prowess is undeniable and re-affirms that she possesses a skill-set well-beyond many of her peers.

Your thoughts?

Posted under:

Comments 18

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. Bev048 May 20, 2016

    She has a bad attitude. Treats fans like crap. She usually sounds pitchy and comes off as a Mariah/Christina wanna be with NO SONGWRITING ABLITY. This little midget is a puppet and they KEEP RELEASING SINGLE AFTER SINGLE looking for a number 1 hit instead of having the little girl produce a QUALITY SINGLE AND promote it.

    Her days are numbered. How you new in this game and your a DIVA already. Girl bye.

    • Grande The Way May 20, 2016

      Lol did you get denied a selfie sweety? Its going to be ok.

  2. Royalkev May 20, 2016

    This girl has tremendous talent! She’s not so engaging here, but I think she wasn’t going for dramatics. I do find Ariana to be a very solid singer, live performer and even entertainer (video wise). She’s well rounded and she just have a lot to work with! I hope she continues to reach her potential with each new project! So far, I’ve been seeing something in her that wasn’t there in than the last era(that’s always much improved)!

  3. OMG Logic!!! May 20, 2016

    What a basic flop. I simply cannot with that tired ponytail hanging there like a rotting corpse.

  4. Mariah Carey May 20, 2016

    Watch my “If It’s Over” performance at the Grammys and then watch this “déclassé” performance dahhhlings…

    • Mariah May 20, 2016

      Mariah would never say anything like that. Stop using her words for pointless shade.

      • Mariah Carey May 20, 2016

        Silencio dahhhling!

    • Just being honest May 20, 2016

      LOL smh.

  5. 2bad2bme May 20, 2016

    Put them damn phones down and enjoy the show! This generation is so annoying.

    • LmfaoHoe May 20, 2016

      Yess I thought it was only me. Like God put them down and enjoy the show.

  6. Stephon Jackson May 20, 2016

    She’s so cute. I loved it. Good performance, Ari!

  7. Robert May 20, 2016

    Mpiodi

  8. MusicLifey May 20, 2016

    Hell no. She is boring and so uninspired as an artist. She may be worth a Spotify listen.

  9. Dev May 20, 2016

    I personally don’t think that she cuts it live and she needs to find a vocal coach that can support her in singing in a lower pitch at times

  10. Lambily May 20, 2016

    Dangerous Woman is a phenomal song with such powerful vocals – no denying Ariana’s talent.
    HOWEVER! Her style is afwul – the ponytail and oversized jean jacket over power her small frame. ESPECIALLY for this song! This song screams sophisticated s*** and GLAM. le sigh…so close.

  11. Grande The Way May 20, 2016

    LOL Lambs are STILL obsessed. Its sad.

    • Lambily May 20, 2016

      Not obsessed – but Arianna is. She’s mimicking the BEST (90s vocals) and worst (fashion) of Mariah…lol common sense would tell her to only rip off what Mimi does best smh

  12. Reddish tran ivy blokz Need UK timely May 21, 2016

    Wow she’s so short

Recommended Posts
.. **