ABC Cancels ‘Revenge’

Published: Wednesday 29th Apr 2015 by David

abc-revenge-that-grape-juice-2015

ABC has revealed that it is to pull the plug on its hit series ‘Revenge‘ this year, cutting it loose after just four seasons.

Bad news below…

The show tells the story of a wealthy young woman who returns to the Hamptons with a different identity to wreak havoc on the lives of the wealthy family who framed her father for a crime he did not commit.

Now, after seeing its ratings dip, the show has been given the boot by ABC who are to air its final episode on May 10th, doing so after welcoming the series to its family in 2011.


The final episode is named ‘Two Graves.’

Your thoughts?

Posted under:

Comments 17

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. arfa April 29, 2015

    Very sad

    • maurice April 29, 2015

      tf? i am actually shocked cos this was my fave show.
      i’m behind like 6 episodes, but damn… eff ABC… they basic anyway… like Rihanna.

  2. G.U.Y April 29, 2015

    it was being dragged out, it got boring after the first season

    • Jennifer April 29, 2015

      It was dragged out! I just wanted her together with Jack already!

  3. The Beysus Impact April 29, 2015

    HELL NO!!!!! ????????????????

  4. Janet’s Left Tittie April 29, 2015

    I’m gutted i Love Revenge but to be honest there is nowhere else for it to go Emily got her Revenge..

  5. Leon vs. Lebo April 29, 2015

    I loved Revenge, but I guess once Emily got her revenge the show was boring ish.. they should make a movie from it ..

  6. LB April 29, 2015

    Doesn’t surprise me, the show went from amazing to total crap. It turned from an awesome action-drama series to some American daytime soap opera.

    I couldn’t stomach it after 3 episodes of season 3.

  7. Paulo April 29, 2015

    well that was kinda to be expected after Emily got her revenge so….. but the name of the final episode tho!!!! Uh oh

    VanCamp kinda reminds me of Britney for some reason. hmm.

  8. Boykin April 29, 2015

    This is only news because it’s surprising the show will have been on the air for four seasons. Four too long.

  9. Rosie April 29, 2015

    Any one who looks at ratings knew it was getting cancelled after this season. I think it’s the lowest rated drama on ABC.
    Nashville, Elementary, The Good Wife, and New Girl are all getting cancelled next season.

  10. Centurion April 29, 2015

    The queen of the Hamptons is dead. RIP

  11. Black power April 29, 2015

    Ughhh my heart just sunk! I love REVENGE! I’ve never forgiven ABC for canceling GCB tho

  12. DEL BEY April 29, 2015

    Why would Victoria kill herself like that? it was an unfitting end for a queen like her, loved this show, sad to see it go.

  13. lolhart April 30, 2015

    I like the show but it never recovered after the awful 2nd season and all that The Initiative nonsense (even though 3 and 4 were an improvement). Season 1 was pretty much flawless.

  14. RihannaIsMadonna April 30, 2015

    Oh well she got her Revenge i will miss Victoria so much can’t Emily and that fine ass Jack hook up plz…so glad Margaux got hit by a car stupid cow. #byeRevenge u served life

  15. cocobutta April 30, 2015

    Kmt

Recommended Posts
.. **