Prisoners Rock to ‘Thriller’

Published: Sunday 22nd Jul 2007 by Sam

Today’s been somewhat of a slow news day, but I stumbled upon this video and thought to post. It’s usually the Omarion’s, Timberlake’s and Co who solute (arguably copy) Michael Jackson, so it was kinda refreshing to see this group of 1500+ Filipino prisoners pay homage to the King of Pop. The inmates of the Cebu Provincial Detention and Rehabilitation Center in the Philippines were getting down; they nailed the now-classic choreography. LMAO at the ‘female’ love interest.

What do you think of their performance?

Posted under:

Comments 5

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. Anonymous July 22, 2007

    That was funny but awesome all at the same time. Dang! LOL.

  2. FRESH July 22, 2007

    that was hilarious

  3. Anonymous July 23, 2007

    I found that to be bananna’s. At least they’re not depressed. That’s cool.

  4. Anonymous July 23, 2007

    THEY ARE GETTIN’ IT! 🙂

  5. Anonymous July 24, 2007

    omg! talk about trying to keep your composure at work!

Recommended Posts
.. **