Keri Hilson ‘Rocks’ At NBA All-Star Game Pre-Show

Published: Monday 21st Feb 2011 by Trent

Bruno Mars wasn’t the only act to perform at the NBA All-Star Game pre-show. Keri Hilson also helped to get the crowd hype for the event with performances of ‘Pretty Girl Rock’ and ‘Knock You Down’. Peep the footage below:

Array

Thoughts?

Posted under:

Comments 29

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. queenbeyonce10 February 21, 2011

    Rock? She sounds a hot mess. Her worst Pretty Girl rock performance

  2. hailing February 21, 2011

    WACK
    UGLY
    STIFF

    SHOOT THIS H** PLZ

  3. Kisses February 21, 2011

    Her outfit is HOT 🙂 ….but this performance was not up to par at all. Shes had way better performances than this…

  4. dabest February 21, 2011

    why does she keep performing these tired ass songs. has she seen where her album is on the charts?

  5. Who’s Cedric? February 21, 2011

    She has the weirdest torso, I can’t tell if its toned or fat…or both. :-S And that DJ was annoying as f***.

  6. Ciara Stan 12 February 21, 2011

    she sounded a mess!!!!

  7. Rihanna’s Throat February 21, 2011

    She sounds better than I will in a few and my people didnt even get to make up an excuse for me this time.

    Rihanna will strain me beyond our abilities. Maybe I should yodel? No, I’ll just fool u by showing my pom pom live.

    GET YOUR EAR PLUGS PEOPLE its go time in a few!!!!

  8. UGh February 21, 2011

    she’s hella pretty.

  9. keasyy February 21, 2011

    I LOVEEEEEEE HER!! yes keri!!!

  10. Rihanna’s Throat February 21, 2011

    @Who’s Cedric Its called being s 33(+) wanna be pop star.

    Im 23 so u can look at mine during halftime….push MUTE though

  11. Topman February 21, 2011

    LOL at these comments!! (especially Who’s Cedric)

  12. WTFLOL February 21, 2011

    Does she have anymore singles from this latest album?I’m tired of hearing her perform pretty girl rock. We get it Keri but do you get it’s never going past #31 on the Hot 100 lol. Release another single already

  13. Beystanbish February 21, 2011

    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  14. the kiddz February 21, 2011

    Ewww

  15. megan February 21, 2011

    Can we retire this song? Seriously!

  16. mindgames February 21, 2011

    you haters can STAY THE F*** MAD

    KERI >>>>>>>>>> u lame asses

  17. gdrj February 21, 2011

    😛 😛 😛 WOWOWO!!! I strongly suggest you a great s ite

    _____ Bla c kw h it eF lirts. C” 0_ M ___

    Meet rich guys, hot babies, Hollywood celebrities, who are searching for their special someone. a place to make your life better and open opportunities for you to meet the attractive sin gles. //Maybe you wanna Check it out or tell your friends !!!

  18. Arbitraitor February 21, 2011

    Ya’all some f****** hating ass ppl tho. Keri did a commendable job!

  19. Dave February 21, 2011

    She wasn’t that bad. It was ok. Her voice always seems rather weak & like she’s struggling. Like she has something stuck in her throat.

  20. GangsterA February 21, 2011

    huge MEH at skeri birdson that wasn’t good at all at least she looks cute………….kinda

  21. Mika February 21, 2011

    she looks good. but aint she a lil bit old for such songs? why does it have to remain a single for so long?

  22. нoɴey_в_ғerry˙·٠•●♥ February 21, 2011

    she use 2 dress betta

  23. Royalkev February 21, 2011

    Keri is so mediocure. This time around the performance was pretty stale and she’s not sounding her best. I never really expect much from her anyway.

    *All New*Check out: Thepagewithroyalkev.blogspot.com (where there’s a place for EVERYTHING and EVERYTHING has it’s place).

  24. BeyonceRoundIV February 21, 2011

    Ahhhh i hate this b****. I wish bey got on the stage and whiped her lazy ass!! LMFAO!

  25. BENJAMIN February 21, 2011

    I liked it. She really is a beauty. Just wish she didn’t get cocky at the end when she said the east coast gonna knock you down. You don’t do stuff like that on stage Keri, that doesn’t do good things for your image.

  26. VA STAND UP!! February 22, 2011

    It was a solid performance. She was never a great dancer, she always looks a bit stiff. She kinda looks like she as holding back cause she didn’t want to bust her ass in those hills! Lol! Bey is the only one who can bust a move in stilletos!

    The crowd was definitely feeling it and that’s what is most important. Her outfit was on point too and she looked gorgeous. She has the ability to really market herself to a mainstream audience. She has the drive and the push behind her, she just needs the right material.

    I just hate that lil thing she does at the end of ‘Pretty Girl Rock’, kind of cheesy. IMO *shrugs*

  27. BeyonceIsComingHaterz February 22, 2011

    um keri did great shut it up haters. Why would she stop performing the song. If i was her i wouldnt. If im not mistaken isnt the key to keep the album going on for years to come. This song is only her 2nd single and has been out for 5 months. the idea is to keep her relevant through 2011. i mean come on now. the same way she did with knock you down. that song was performed for 7 months. and if you think this chick is ugly you are gay or an ugly female. clearly she looks betta then yall do. and stop throwing bey name in it. they are both great artist.

  28. beastman April 23, 2011

    yall some haters like hell yall just mad cuz she got more money then yall and look way better then yall why would yu watch it if you didint like dumb asses dont write no comment den

Recommended Posts
.. **