Advertisement

Lady GaGa Rocks MTV Japan

Published: Saturday 25th Jun 2011 by Sam

Labelled many a name, there’s one thing Lady GaGa can’t be called – and that’s uncaring. The Pop force continues her fervent support of the earthquake relief effort in Japan – taking to the stage at a MTV gig in Tokyo to raise awareness of the strides made in repairing the country.

Check out her performances of ‘Born This Way’ and ‘The Edge of Glory’ below…

Your thoughts?

Posted under:

Comments 36

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. Visit BeyondGossip.Com June 25, 2011

    Gaga cant be stopped, the bish is on top of the game now!

  2. Bobby Bulgaria June 25, 2011

    Isn’t she BORING…? That was quite pathetic…

    Bad-looking, can’t dance, can’t sing…

    Just theatrics… And bad too… Can’t act as well…

    Who’s that amateur…? 🙂

  3. EXTREME HATE IS A DISEASE,GET IT CURED aka ISTANN4GAGA June 25, 2011

    Is THIS the performance that had spiders in it???

    if so,I couldn’t do it,I HATE those 8-Legged creatures with a PASSION!!!

    *Blasts Heavy Metal Lover and waits for FATASS aka BeHACKi Lacefronce*

  4. Allen June 25, 2011

    @Bobby …she obv does a better job than you, talk up when you hit the stage in Japan with 5 Grammys and 100million in the bank

  5. ERIC June 25, 2011

    THAT WAS A TOP OF THE LINE PERFORMANCE! BEST PERFORMANCE OF THE BORN THIS WAY EAR SO FAR!
    AMAZING!
    MARVELOUS!
    FANTASTIC!
    HER VOCALS WERE INCREDIBLE!
    SHE OWNED THAT STAGE!

  6. Bobby Bulgaria June 25, 2011

    Yeah, cuz her job is to be FAKE…
    And so many young stupid people like FAKENESS, as it turns out…
    She’s a money-hungry attention-seeking liar…

    I could do that too, but I like SINCERETY and HAPPY LIFE-LIVING… 🙂

  7. GOD/JESUS June 25, 2011

    Yall are haters, STAY MAD

  8. EXTREME HATE IS A DISEASE,GET IT CURED aka ISTANN4GAGA June 25, 2011

    SMH at the haters,you keep using the same TIRED ass excuses to try to prove your point.With some of y’all’s comments she will never win or have credit given to her when it’s due.I mean I’ve seen haters associate words like these with her on every gaga post:

    -Tranny, -Trash, -Gimmick, -Gay(only a HOMOPHOBIC person would say that),-Madonna, -Illuminati(which is a pretty stupid one if you ask me.), -Devil Worshipper, -S***, -Ho, -S****, -Irrelevant, -Fraud, -Fake, -Copycat, – Attention W****, & 99¢

    I’m NOT saying you have to like her (hell,a critique can be useful.)but can you all PLEASE stop going on her posts saying the same things(same goes for Rihanna,Beyonce,and most everyone else.)

  9. Bobby Bulgaria June 25, 2011

    Well, the SAME cuz they’re TRUE…

    They’re consistent and ever-present so that’s REALITY…

    🙂

  10. EXTREME HATE IS A DISEASE,GET IT CURED aka ISTANN4GAGA June 25, 2011

    1-actually even if SOME are true,that doesn’t mean ALL of them are soooo…………

    2-tbqh SOME of y’all’s complaints are based off of RUMORS/SPECULATION and OPINIONS instead of FACTS!

  11. Xadax June 25, 2011

    A bad rendition of songs from the Blonde Ambition tour. Its just bad.

  12. Bobby Bulgaria June 25, 2011

    Well, YOU made that list, NOT me… 🙂

    And yeah – MOST of them ARE true… If not ALL… 🙂

    In reality, she’s just a not-very-good-looking boring girl that was not very popular at school I guess so she created this fakeness to be interesting and get noticed…

    But she’s gonna fall into her own trap cuz when you come up with SO SO MUCH and then you can’t keep up with it and you come up with something PLAIN then it’s going DOWN…

    And even if you keep giving TOO MUCH again and again it just gets REGULAR and BORING after time… That’s the way it goes…

  13. JUDAS666 June 25, 2011

    Gaga looks high on crack again. SMH.

  14. EXTREME HATE IS A DISEASE,GET IT CURED aka ISTANN4GAGA June 25, 2011

    well That’s YOUR opinion,I made the list of insults that I COMMONLY see people use against her….(even if she already SHOT A RUMOR DOWN that does not qualify YOU to state that rumor as a fact.)

    (seeing that you said MOST if not all of these insults are true and that Beyonce doesn’t sing in her concerts(Refer to Rihanna post),don’t be surprised if you get called DELUSIONAL.)

  15. Bobby Bulgaria June 25, 2011

    And then you should not act TOO surprized when you see my ASS…

    As you once said that you would like to… 🙂

  16. EXTREME HATE IS A DISEASE,GET IT CURED aka ISTANN4GAGA June 25, 2011

    Ahhh twisting my words I see…..your delusions of grandeur are setting in my friend…..*Sips Coffee*

  17. bey’knight June 25, 2011

    imagine someone taking @bobby bulgaria comments seriously and nodding. ask who he stan for?…….. rihanna

    oh the irony lmao

  18. Bobby Bulgaria June 25, 2011

    Well, if you like watching Gaga’s ass and naked body so much…
    then I guess you wouldn’t mind watching me do a nude pole dance for you…?
    I can do that… 🙂

    *Pours some tequila in a small glass and drops it all in a big glass full of beer… Mmm…*

  19. Bobby Bulgaria June 25, 2011

    I stan for MARIAH…

    But Rihanna does her thing… Makes HOT music and I need to take my clothes off now…

  20. EXTREME HATE IS A DISEASE,GET IT CURED aka ISTANN4GAGA June 25, 2011

    Gaga’s a FEMALE,YOU on the other hand are a male but the bathroom mirror is there if you want to dance naked for yourself. . . .

  21. Bobby Bulgaria June 25, 2011

    Gaga is NOT female… She’s a Gaga-male…

    And what are you, btw…?

    Male, female or Gaga-male…?

  22. EXTREME HATE IS A DISEASE,GET IT CURED aka ISTANN4GAGA June 25, 2011

    @Bey’Knight IDK……He makes all Lambs look bad though (Most of the Mariah stans don’t like rihanna,he’s basically saying Rih>Bey when the LATTER inspired the FORMER.

  23. EXTREME HATE IS A DISEASE,GET IT CURED aka ISTANN4GAGA June 25, 2011

    @Bey’Knight IDK……He makes all Lambs look bad though (Most of the Mariah
    stans don’t like rihanna,he’s basically saying Rih>Bey when the
    LATTER inspired the FORMER.

    PS Bobby…Reciepts (NOT your ass) please….
    btw I am a MALE

  24. Bobby Bulgaria June 25, 2011

    Oh, why did I think you’re a female then…? Whatever…
    I don’t discriminate against genders… If I like it, I put it in my bed… 🙂

    Yeah, but Mariah does like Rihanna… So…
    And how can you generalize about Lambs when you know nothing…?

    Receipts??? I bought some condoms today… 🙂

  25. the kiddz June 25, 2011

    I love this.

  26. JohnVidal June 25, 2011

    @bey’knight
    The sad thing is this fool stans for Mariah. I feel ashamed

    Regarding Gaga´s performances: it was great. I just love the album. On repeat since day one

  27. Bobby Bulgaria June 25, 2011

    @ JohnVidal:

    Yeah, you SHOULD be ashamed, b****…

    FU and KISS MY ASS… SLOWLY… Yeah, just like that…
    Now go back to Gaga’s…

  28. The Naked Truth June 25, 2011

    I think that was my FAVORITE performance of BTW!!!

    She slayed!!!

  29. Truth Seeker June 25, 2011

    She was brilliant. 🙂

  30. African( Senegal ) loooove breezy!!!!!! June 25, 2011

    Myyyyy gosh she owns me, i can’t stop loving her more & more, she was just on fiiiiiiire!! I’m dead! That’s was toooo wounderful and she was divine & fierce!!!!!

  31. JohnVidal June 25, 2011

    I watched for the secong time and I have to say it was amazing

  32. King B June 25, 2011

    YESSSSSS, she gave me LIFE with this performance!!! She even got me to sing along to BTW, something I would otherwise never do!

    I’m REALLY digging her performances lately, not only is she on point both vocally and performance-wise, but her concepts for these performances are overall MUCH better than those she had when she was beginning to do promo.

    @ Bobby From Bulgaria:

    I swear, you are the Gaga-hating version of Lacefront. Sad.

  33. Bobby from Bulgaria June 26, 2011

    Yeah?

    If you are truly amuzed by that tasteful performance and bad voice of Gaga’s, then that’s unarguably the SADDEST thing ever…

    Not for me, for you… 🙂

  34. ladygaga4life June 27, 2011

    @Eric. Totally agree, that was an incredible performance. I thought I was watching a movie rather than a regular musical performance. Not since Gaga’s VMA 2009 paparazzi performance has she worked the stage, she blew me away. Her voice has gotten even more powerful since the VMAs, and I loved how she was so happy during the performance. The crowd went wild for her!

    So, I’m relatively new to the site and haven’t been posting, but a shout out to all of you lil monsters!

Recommended Posts
eXTReMe Tracker
.. **