Hot Shots: Rihanna’s New Vita Coco Pics

Published: Wednesday 29th Jun 2011 by Sam

Peep a stunning Rihanna doing what she infinitely does best – pose. These newly released shots form part of Fenty’s latest endorsement campaign for Vita Coconut Water.

We can only hope the drink hydrates her voice. It has, after all, been a steaming hot mess since the smoke that is her career began polluting the industry back in ’05.

Your thoughts?

Posted under:

Comments 36

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. NishyMJ June 29, 2011

    Look at that slap head! looool

  2. rob June 29, 2011

    WIg, weave , whatever is on her head looks terrible

  3. Jai June 29, 2011

    LMAO!

  4. Danii June 29, 2011

    There’s no denying that Rihanna’s a gorgeous girl…

  5. Bia June 29, 2011

    You should be prosecuted That S*** Juice.

  6. NishyMJ June 29, 2011

    She is gorgeous when she sticks to the forehead covering hairstyles. Rihanna why go back there? don’t the slap head days haunt you?!?! lmao

  7. Blue Kid June 29, 2011

    We can only hope the drink hydrates her voice. It has, after all, been a steaming hot mess since the smoke and mirrors that is her career began polluting the industry back in ‘05.

    ROFL! LMAO!

  8. Tristan June 29, 2011

    Very pretty.

  9. Beyonce and Cb fan June 29, 2011

    In the first pic, Rihanna looks very tropical! I like the pic. Rihanna looks so beautiful and those eyes.

  10. Hellen Keller’s carpet June 29, 2011

    This whole post had me ROTFL lmao.

    Sam doesn’t see it for Rihanna and I ain’t mad at that. I hate when blogs try to be political and keep it cute with everyone. At least we know how he really feels and this is his blog so if u dont like it go start your own or go elsewhere.

  11. JJFan1814 June 29, 2011

    No what really has Sam upset that Rihanna is the *IT* girl that Kelly longs to be.

  12. Hellen Keller’s carpet June 29, 2011

    And I hate that little mermaid wig she wearing.

  13. Yall Are Too Fake June 29, 2011

    Rihanna is falling off quick.
    Don’t worry, she’s not the “IT” girl anymore.
    I think it’s sad that Rihanna has released like 5 solo albums and STILL qualifies herself as a Girl, wouldn’t she be a woman by now? All the music about s**, love & boys gets mediocre sometimes. Why not a record about female empowerment? Her Family? Idk something less generic.

  14. mobwife…baa this goat skin itches June 29, 2011

    DAMN she looks B A D! 🙁

  15. mobwife…baa this goat skin itches June 29, 2011

    @Yall Are Too Fake
    June 29, 2011 at 7:31 pm
    All the music about s**, love & boys gets mediocre sometimes. Why not a record about female empowerment?
    ****************

    Wait is this a joke? Isn’t that horrible song MAN DOWN about female impowerment? 🙂 LOL

  16. mobwife…baa this goat skin itches June 29, 2011

    *empowerment*

  17. Blue Kid June 29, 2011

    They got to get another spokes person, who’s going to listen to Rihannar?????
    Some one like Venus or Serena Williams, than I would buy this drink, some body we know that as healthy body and diet.

  18. Ty June 29, 2011

    That flaming red hair has GOT to go! Somebody please! And it’s too long, like fire running down her back. She looks best with short hair styles as does Jada, Halle, and Nia Long. All of those women look great with black hair with black, short hair.

  19. gaga baby FOREVER June 29, 2011

    WHY THIS SITE HATE RIH SO MUCH doing what she do best pose SAM rihanna is not the reason you are a fat b**** who sits on the web with a ball of fries

  20. Bobby Bulgaria June 29, 2011

    Well, Beyonce’s voice ISN’T much better, if AT ALL…
    All that screaming, straining and yelling… Just makes you throw something at her… 🙂

    And then, Beyonce ISN’T posing, right??? Ha ha

    Yeah, Beyonce is just THE QUEEN OF POSING…

    But this website is just too much into her big ass… 🙂 🙂 🙂

  21. Wonder June 29, 2011

    Something is just night right with this pic….

  22. Wonder June 29, 2011

    not*

  23. Those That Cannot Do, Stan June 29, 2011

    Ugh, I hate when celebrities try to sell me sh.t they don’t use. Hell even if they use it it just comes off as so tacky and pathetic to me. Katy Perry selling flat irons and jewelry, Rihanna selling coconut juice and Beyonce selling hair dye when she’s weaved up 98% of the time.

    We really are in need of a musical revolution, all these tricks and gimmicks have to go.

  24. Rosie June 30, 2011

    well according to rolling stone
    rihanna is number 3 at Queen of Pop

  25. Deirdre June 29, 2011

    You are h.i.la.r.i.o.u.s

  26. TJ June 29, 2011

    People can say what they want about RiRI, but she pulled in 29 Million last year… She can’t be a flop bringing in that money… NOw this new endorsement… mmmm MAD MUCH?

    Whether your like her or not, she is doing A LOT of s*** right…. GET THE F*** OVER IT… AND TGJ clearly has a bunch of angry queens posting this much hate…

  27. Nikki June 29, 2011

    LMMFAO….I can’t….

  28. Yellow Gorillah June 30, 2011

    Give em FACE Rihanna!!

  29. C June 30, 2011

    DEAD at the last comment. LMFAO!!! You funny, Sam. But I agree.

  30. thinking hard June 30, 2011

    Father, bless us all…..in the name of Jesus

  31. Diamond June 30, 2011

    She’s a pretty girl. And I like her hair. It looks very appropriate with the island style photo. Wet and dingy is how it is supposed to look. This is an island with a lot of water. Wake up people.

  32. Diamond June 30, 2011

    Dead at the comment just cuz beyonce knows how to sing doesn’t mean she yells. It’s belting. And straining? Never heard her strain. I think christina does that more.

  33. Dan June 30, 2011

    I like this website but is it really necessary for Sam to keep putting across his personal opinions? I don’t particularly love Rihanna either but that comment was uncalled for and unprofessional imo.

  34. BitchIcantevenspellwelfare June 30, 2011

    I had some Vita CoCo Water with my lunch today! Sell it Fenty!

    *plays Beyonce’s ‘End of Time’

  35. Blue Kid June 30, 2011

    It’s been a while since i had some of this coco water and i will be damned if I buy it again, it’s the devils water.

  36. matreiya July 2, 2011

    anything this goat endorses will be left alone

    miraclesq.blogspot.com

Recommended Posts
..**