Cruel: Yung Joc Labelled “Jocandra” After Crossdressing Drama

Published: Thursday 14th Sep 2017 by David

The rapper/ Reality TV star Yung Joc has been mocked by critics who have named him Yung Jocandra after footage of him sporting a prom dress surfaced online.

A surprising story below…

Joc claimed his face was superimposed onto a woman’s body.

Y’all probably wondering what the hell Joc got going on. Every time I see that lil’ picture, I’m like, ‘Damn. What is going on?’ It’s called internet manipulation. This is going to be one of the craziest times ever in my life or career, when it comes to the internet. Am I gonna take full advantage of it or will I be silenced? I will not be silent and yes, I will take full advantage of it. At this point in my life, you must watch. I’m currently on four television shows on VH1.

 

Your thoughts?

Posted under:

Comments 9

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. DanYiel Iman September 14, 2017

    Anything to be talked about!! It’s the LHHATL way…

  2. SMH September 14, 2017

    I have no words lmao.

    • Fancy BISH September 14, 2017

      Auntie Jocandra LOL 😂 🤣

  3. The Wig Snatcher September 14, 2017

    Gurl.

  4. The Wig Snatcher September 14, 2017

    The photoshopper is dumb as hell for altering the woman to look like Joc but not the picture taken of her on that camera phone. Try again.

  5. Lol September 14, 2017

    What 4 tv shows is he talking about? Lol

  6. ??? September 14, 2017

    lamo shiiiid, they couldnt think of a better drag name? lmfao

  7. Jasmine September 14, 2017

    There was no photoshop. He was wearing a dress and went out looking like that purposefully. He is thirsty for attention!

  8. BANGBANG123 September 14, 2017

    😂

Recommended Posts
.. **