New Song: Willow Smith – ‘Rockstar’ (Snippet)

Published: Friday 24th Dec 2010 by Trent

Check out this snippet of Willow Smith’s new song, ‘Rockstar’. That track will appear on her debut album due in 2011. Could Willow outshine Beyonce, Britney Spears and Lady GaGa in the new year? Listen to the snippet below and place your bets:

Array

Posted under:

Comments 65

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. CIARALOVER December 24, 2010

    1st and i liked it lol

  2. Tami December 24, 2010

    Willo

  3. S*** bucket! December 24, 2010

    She need to sit down and read a book!

  4. Anthony December 24, 2010

    Sounds good, but I would like to hear the rest to fully approve

  5. Tami December 24, 2010

    Willow is a doll and even though she has some stiff competition as far as albums, I think she will be fine.She is the Gaga,Beyonce, and Britney of the kiddies!They’ll go nuts for a Willow album and kids don’t like bootleg albums lol so she will have decent sales!Whip My Hair is platinum now!Youngest in history for a platinum single,Willow better make that history!Her song is cute!Can’t judge by 20 sec but awesome beat!Sounds like a hit

  6. Tami December 24, 2010

    B**** why don’t you go sit your ass and go to school!She is living her dream damn!

  7. sierra December 24, 2010

    sounds exactly like Britney’s ‘Do Somethin’

  8. Anna December 24, 2010

    It’s like 20 sec, you can’t judge if it’s good or bad!Def wait for the full song!Before the Rihanna stand attack Willow because it’s called Rockstar and Rihanna had Rockstar 101 (Some of them were on Twitter), remember Willow is 10, not much she can sing about!I rather her sing Rockstar, Whip My Hair than boys s** being in the hood drugs etc!

  9. TAYLOR SWIFTS NUMBER 1 FAN! December 24, 2010

    well, not many lyrics were sang.. so its hard to get much from that.

  10. Anna December 24, 2010

    Rihanna stans srry

  11. ICON December 24, 2010

    Love Willow. This sounds nice. I will have to listen to it fully.

  12. UGh December 24, 2010

    willow makes me wish i was 10 years old again so i can jam to her music and dress like her…lol
    i like it so far but would love to hear the rest

  13. Anthony The Great December 24, 2010

    Oh no not more Electro Pop.

    Oh well, She’s ten so I guess she can get away with it for now.

  14. Tami December 24, 2010

    BTW TRENT I know you are tryna throw some shade lowkey to start some s*** with the stans of Britney,Gaga, and Beyonce about albums and you are tryna DRAG A 10 yr old into this!SMH AT YOU!

  15. FUTURESTARdelux December 24, 2010

    I’ll wait for the whole song it seems to be a clip of an akward part when heard alone. Willow may outshine Gaga and Bey but you know she can never outshine the icon that is Miss Britney Spears, all Britney has to do is turn up and the AMA’s are amazing, all she has to do is walk across a stage and an arena is sold out, all she has to do is say it’s out and an album sells 4,000,000 with minimal promo.

  16. RihannaForever December 24, 2010

    I love Willow and this song sounds hot, but I wish she’d live her life as a kid a little more…oh well. It just doesn’t seem like she WANTS to do this as badly as her parents do.

    Outshine Gaga, Bey, and Britney though? NO. Never. A 10 year old girl may be able to break a few records and gain success but she can’t outshine them…

  17. Prince December 24, 2010

    Trent when r u goin 2 realize Beyonce is The Queen she will neva get outshined. Dis snippet is HAWT and definitely my type of music and she might outshine Britney and Gaga but never Queen Bey lol how silly of u 2 think dat. Back 2 Willow she jus keeps on WOWING me dis girl is Amazing when it comes 2 music. She is definitley goin 2 give the girls a run 4 they money

  18. Tami December 24, 2010

    I do think Willow will BLOW UP in 2011 maybe outshine Justin Bieber…But it’s gonna take her a GOOD WHILE TO outshine someone like Gaga,Britney, or Beyonce!Just sayin!She’s a talented lil girl!She will get there!I can see it!But really SMH at tryna start s***!Willow like ADORES Lady Gaga and Beyonce.I doubt she thinks she is gonna “outshine” them.They’re her inspirations.She even calls Beyonce “auntie Bey” so as far as outshining ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh………….NO but I do think she’ll SLAY in sales!No shade!Lmao

  19. Tami December 24, 2010

    This is off topic but I LOVE HER BOOTS!LMAO!

  20. truthfully December 24, 2010

    I WILL WAIT UNTIL I HEAR THE FULL THING.

  21. mindgames December 24, 2010

    i would lol hard if she outshined them XD

  22. xtincta December 24, 2010

    If she REALLY wanted to outshine someone she would do it with a #1 hit……..but she hasn’t GOD DAY!!!!!

  23. xtincta December 24, 2010

    If she REALLY wanted to outshine someone she would do so with a #1 hit……..but she hasn’t so GOOD DAY!!!!!

  24. Tami December 24, 2010

    @Xtincta
    Calm down she’s 10!Give her the props for what she has done!Her hits are coming.Lol

  25. lolsmileyface December 24, 2010

    GET IT WILLOWW!!
    I would like more R&B, but I’ll take what we can get from the prodigy.

  26. KYLE December 24, 2010

    Sounds good !!!esp for a 10 year old, but she will never outshine Bey or Brit or Gaga thats the most ridiculous thing ive heard all daaay

  27. S*** December 24, 2010

    Why are all her songs named after Rih Cuts (rockstar 101, whipping my hair)??

    Anyway, this sounds like something that could have made LOUD (which Btw is filled with Filler & not all that aside from Man Down, Skin, & LTWYL II, most of it is Rubbish & I hope Willow’s album is better)

    “Could Willow outshine Beyonce, Britney Spears and Lady GaGa in the new year?” maybe Gaga & Britney but I doubt she could come for Big Talents like Queen Beyonce. Bey’s album will no doubt be the best of all of the above.

  28. S*** December 24, 2010

    From what I hear, It sounds like it might be too busy. I did catch the lyrics:

    “My Parents left me home alone, They left me home alone” lol

    & They are saying word that she might be apart of the you know what:

  29. Curtis December 24, 2010

    LOL I love Willow but it’s funny her first two songs now have same titles as Rihanna songs. Whipping My Hair (Unreleased 09) and Whip My Hair. Now Rockstar 101 is Willow’s Rockstar ROFL

    She’s mad fly though, I really like her and I love the SMITH fam!

  30. WWW.TWITTER.COM/SEAN_BLANCO_IRS December 24, 2010

    CIARA STANS SOOO MAD THEY ATTACKING WILLOW. LOL

  31. S*** December 24, 2010

    “My Parents left me home alone, They left me home alone….

    Its time to RING THE ALARM, Come for me.”

    UH-OH, I think Willow might be trying to come for RIHANNA!!, I see her already cracking out songs better than all that RUSHED “Loud” mess, She already shitted on Loud with Whip my Hair, whats next?? 😆

    Her album is gonna s***. Her team is just trying to make that association & give Rih some more competition as if Caca wasnt enough.

  32. Tami December 24, 2010

    @S***
    Well Willow did say Beyonce is her inspiration and she even calls her “Auntie Bey” and they talk alot!I doubt she’s tryna outshine anyone!Hell I RATHER HER SING THAT THEN I POP MY P**** ALL THE TIME OR I LOVE BOYS OR DRUGS OR ISH!So PArents LEft me home at alone is good to me!Lmaao! I think her album will be good!Considering Jay-Z and Rocnation are helping her!I can’t wait for hers and QUeen Bey!Getting both!And Gaga and Britney too!
    @Sean
    LMAAAO YOU ARE TOO FUNNY I SAW YOUR CIARA FUNERAL!!YOU CRACK ME UP!

  33. Tami December 24, 2010

    @S***
    BTW PEOPLE ARE DUMB AS S***!I DOUBT WILLOW CAN EVEN SPELL ILLUMINATI!SMDH!Saying this lil baby is in that ish!

  34. Dave December 24, 2010

    I don’t sound like much from the snippet.

  35. u-jealous December 24, 2010

    I love mamma Jada.That’s my girl.Hopefully willow will come into her own style and stop imitating Rihanna.Just be herself,enjoy being a child and do her.Best of wishes.

  36. S*** December 24, 2010

    @Tami

    Yeah but its still fun to Speculate. Im actually intrigued by the idea that JayZ, Bey, Rihanna, & Kanye are all supposed to be the ‘Elite Four’ in some “secret Society” lol & “willow is somehow their next Victim”.

    Anyway, heres WHIP MY HAIR played BACKWARDS:

  37. ICON December 24, 2010

    @S*** @ Tami

    You gurls are too funny LMAO.

  38. Chile Please!! December 24, 2010

    Ya’ll girls leave my little darling Princess alone…she is going to be a fab little Kitten when she gets older. Let the little girl live!

  39. Tami December 24, 2010

    @ICON
    Hey gurl you heard about Ciara!I heard she doing 2 K from my sources 2nd week!LMAAAAAAAAAAAO!

  40. ICON December 24, 2010

    @Tami

    Ahahahahahhahahahahahhahahahahhahahahhaha

    Gurl u serious. OMG will it be in the Billboard 200 next week. Maybe #200 IF LUCKY. 😀 LMFAO!

  41. True Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Blue December 24, 2010

    This track sounds really dope! I can’t wait to hear the full song. Looks like she’s gonna end Justine Beaver’s career in 2011!

  42. Tami December 24, 2010

    @ICON
    She’s like number 159 on iTunes!SMDH!Some albums which are about 1 year old have more sales than her on iTunes!LMAAAAAAAAAAAO!RIGHT!

  43. i’m a billy goat December 24, 2010

    What was that? I couldn’t understand a word of it. The music sounds nice. Because of her family name and connection to Joe camel, the song will do well. Therefore, it really doesn’t matter what we think.

  44. Tami December 24, 2010

    I REALLY DO HOPE SHE ENDS JUSTIN CAREER!THAT LIL BOY IS ANNOYING AND HONESTLY CANT EVEN SING!WIllow could outsing him in a second!SMDH!

  45. ICON December 24, 2010

    @Tami

    I don’t think Justin Bieber is male he wears to much lipgloss and concealer.

  46. daisy December 24, 2010

    What do you want most for Chirstmas ?
    Nothing can be better than meeting the special one at this spcial time

    😳 ______B lack w hite F lirts. C” 0- M_____ 😳

    ==Free to jion== It is the most successful interracial da ting c lub !
    Come to get rid of your lonely single life.You need her/his warm in this coldest winter !!

  47. Gilberto December 24, 2010

    Willow is cute, she’s way more talented than some “singers” out there. But she doesn’t have any chance against Beyoncé, Lady Gaga or Britney Spears. They’ll snatch her lace front into pieces and make her do reality show and Dancing With The C-List Stars.

  48. Tami December 24, 2010

    @Gilberto
    STOP It this is a little girl!SMH of course they are bigger stars then her musically duh!For 10 she’s doing excellent!There was no need for all that shade you just gave her! This is why I can’t stand Trent. He always has to throw shade at someone in EVERY post!SMH there was NO NEED to even mention Beyonce,Gaga, and Britney! Just tryna start s*** Trent!LIKE ALWAYS
    @Icon GUrrl either way it needs to disappear!I can’t stand that kid!LMAaooo

  49. WWW.TWITTER.COM/SEAN_BLANCO_IRS December 24, 2010

    TAMI

    LOL HA HA HA HA YESSSSS! WE HAD TO LAY THAT B**** TO REST. LOL

  50. Anthony The Great December 24, 2010

    @ICON

    I actually like his song “Pray” and I’m not gonna lie “Baby” made it on to my ipod. lol

    But the kid is annoying and the way these little kiddie boppers squeal over him is to much.

  51. KYLE December 24, 2010

    Dead at these fools who said she will outshine Britney SMDH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  52. Christian December 24, 2010

    Willow outshining Britney, Beyonce and Gaga is HILARIOUS!!!!! That will NEVER happen. But she may outshine Justin Bieber though.

  53. Jasmine December 24, 2010

    I don’t think its fair to judge based on 22 seconds of a song. Wait to hear it in full before judging. Usually after a snippet of a possible single is leaked the full song usually follows so why not wait a couple days to hear the song rather than a short snippet of the song.

  54. Yellow Gorillah December 24, 2010

    If she was not able to “Out shine” Rihanna
    what makes you think she will out shine Britney, beyonce or gaga
    I just cant with this blog,

    I think she is cute and has some cute songs but nobody is taking her seriously I think she came to end Justine beibers career and let’s just say (I’m not going to stop her)

    but I will give her time she is only ten =/

  55. KD December 24, 2010

    Let’s not get ahead of ourselves now. The only people this little girl is set to slay is the Ciara’s and the Keri Hilson’s.

  56. Shouw December 24, 2010

    Lol I agree I love her but she just can outshine Justin Bieber

  57. Mr-DeBonair2U December 24, 2010

    It wouldn’t play for me so when U get the full song Ill take that sound check

  58. ChEeRfUl CyNiC XD December 24, 2010

    I don’t like what ive heard from the clip i’ll wait til I hear it all

  59. chris woop my ass brown December 25, 2010

    child this little brat needs to sit down and stop trying to be like britnety spears…

  60. GROW UP PLEASE!!!!!!!!! December 26, 2010

    THE DAMN GIRL IS NINE. STOP BEING SO RIDICULOUS. ONLY STUPID PEOPLE CARE ABOUT THE TITLE OF HER SONGS.

  61. GROW UP PLEASE!!!!!!!!! December 26, 2010

    TERMS LIKE “SHITS ON ” AND “SNATCH WIG “R SO SILLY. HOW R MILLIONAIRE SHITTING ON EACH OTHER.NOBOBY CAN SNATCH S*** FROM WILLOW ANYTHING OR S*** ON IT. I STILL DONT GET ALL THE NEGATIVITY

  62. hrc December 28, 2010

    I have to listen to the whole song…but she will not outshine Lady Gaga or Beyonce…if that’s the case Rihanna would outshine Beyonce but she don’t..this child as a long way to go…and she only got this much attention because of her daddy Will Smith..she’s under a title

  63. kaliyah February 4, 2011

    i love willow smith she makes me wish i was her i mean she has a lot of friend she can sing and her brother is jaden smith i mean jaden smith is my future husband i mean he is so cute.
    LOL!!!!

  64. Shakaela April 27, 2011

    love yo song willow catchy beat and i’m ready 2 hear it. work it girl!

  65. Shakaela April 27, 2011

    yo people ya’ll better stop talkin bout my dawg like that cuz she dont give a f*** wat ya’ll say bout her. cuz she can sing; and i;m wit her about dont let them haters get to you. cuz they the ones who cant fuckn do it

Recommended Posts
.. **