Lady GaGa Covers Billboard

Published: Thursday 17th Feb 2011 by Sam

Pop’s reigning chart queen Lady GaGa covers the latest issue of Billboard magazine. The feature comes at the most apt of times; as the singer’s record-breaking ‘Born This Way’ single stands as the 1000th #1 on the Billboard Hot 100.

More power to her.

Array

Your thoughts?

Posted under:

Comments 31

Please Post Your Comments & Reviews

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. eRok February 17, 2011

    why is that a feat? it’s merely a coincidence that she’s the 1000th #1. props for the #1 record but why is the 1000th a big deal? hmmmmm

  2. @in_orbit69 February 17, 2011

    oooh gaga….such a tragic stunt queen

    NOT feelin the xeroxed BTW or those alien horns growing out her face but maybe the next single…we shall see.

  3. mika February 17, 2011

    I like gaga and i think she deserves the best cuz she’s way too devoted in her career but im startin to think she’s overexposed. Dont do too much honey.
    Congrats. The song really grew on ne. I loooove it

  4. DANI February 17, 2011

    Dont get me wrong i love lady gaga song but her look and her style some times am like EEEEWWWW come on son

  5. I’m BACK February 17, 2011

    She copies from EVERYBODY!!!

    BTW a co-worker of mine has connections with Madonna’s publicist and her publicist has said they never got an email from Gaga getting Madonna’s permission to reference her songs.

    I am a gay guy and am ashamed that this is considered the new gay anthem and it’s merely a coincidence that it shot straight to #1….

    I’m ready to turn my gay card in!

    Gaga may care about the LGBT community but she’s just milking us for publicity.

  6. Lash February 17, 2011

    Am i d only 1 who see’s Celine Dion?

  7. JJFAN1814 February 17, 2011

    YALL B****** ARE TOO PRESSED TO GIVE CREDIT WHERE IT’S DUE!!!!!

    GAGA IS #1!! BTW OUTSOLD HIAM IN 3 DAYS.

    ACCEPT IT, SHUT THE F*** UP AND GET OVER IT.

  8. Matty February 17, 2011

    Seriously how can you see celine, everyone in the industry now is not original, Gaga has never stated that she is. Haters are just pressed that GaGa is doin the damn thing, if all you wanna do is hate then you must love her more than her fans do, if you don’t like her, ignore her, simple..

  9. Rene February 17, 2011

    I love GaGa and the song is starting to grow on me but *sigh* I really miss when she was hot. This ugly on purpose with alien spikes is not cute and not art to me. She isnt a naturally ugly person I dont get why she fights it so much and pulls this crap and also I am so sick of those shoes!

  10. BEYONCE STAN February 17, 2011

    LORD CACATTENTION W****, CANT STAND HER, AT ALL.

  11. 2bad2bme February 17, 2011

    IM SO SICK OF THIS LADY!!

  12. BEYONCE STAN February 17, 2011

    OVERRATED AND OVEREXPOSED ARE NEVER A GOOD COMBINATION, YOU;RE THE HOT THING NOW CACATTENTION W**** BUT LETS SEE WHERE YOUR CAREER IS 10 YEAERS DOWN THE LINE WHEN SHES OUT OF HER MIND ON COCAINE AND EVERYONE HAS GROWN SICK OF THE GIMMICKS…..

  13. Ariana February 17, 2011

    That’s Lady Gaga?? I would have never guessed!! Seriously!

  14. BEYONCE STAN February 17, 2011

    LMFAO THIS IS THE RESPONSE MADONNA MADE TO GAGA SAYING MADONNAS PEOPLE SAID THEY APPROVED OF THE EXPRESS YOURSELF CLONE “BORN THIS WAY” LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo

    SO FIRST CACA GETS CAUGHT OUT FOR SAYING SHE SPENT 3 DAYS IN THE EGG, WHICH WAS A HUGE FAT LIE AND NOW THIS.

    Queen of Pop Madonna reportedly has no acknowledgement of an email she was supposed to have sent Lady Gaga this week. During an interview on Tuesday with Jay Leno, Gaga discussed her new single ‘Born This Way’ in the midst of unanimous claims that the song sounds too similar to Madonna’s ‘Express Yourself’.

  15. BEYONCE STAN February 17, 2011

    “The good news is, I got an email from [Madonna’s] people sending me their love and support on behalf of the single” she says. Apparently, Madonna’s rep has told CNN’s Headline News Entertainment that she is oblivious to any email of the sort. Somebody must have lied to her. How sad.

  16. Scheibe February 17, 2011

    @ BEYONCE STAN

    You’re wasting your time. She’s #1’s why are you mad ??

  17. grgddrgxf February 17, 2011

    😛 I love this , i lov e my b oyfriend, he is a nice guy !. i met him via

    ~~ Bla c k’w h it e’F li rts. C” 0- M~~The most successful interra cial da t ing c lub. If you are still waiting for your sweet “milk” or “chocolate”, don’t hesitate to check it !! Don’t let your babies wait too long for you !!

  18. Matty February 17, 2011

    Haters getting mad, coming up with s*** like they some how know Madonna, BWAHAHA keep it coming it’s quite funny. Gaga #1, who mad?

  19. KYLE February 17, 2011

    WHO CARES??

    TODAY IS THE HIAM MUSIC VIDEO PREMIERE DAY ON MTV !!!

    ALL OTHER MUSIC RELATED NEWS IS IRRELEVANT

  20. GagaIsLove February 18, 2011

    People, look, it’s the Coat she had for The Fame Monster! and she’s stripping it and evolving into something else!!!!!! She’s a genius.

  21. Nichole February 18, 2011

    I find it funny how this cover came out on the day it was announced that she would be #1 on the Hot 100.

    I mean I always knew BB was shady from the moment they pulled that stunt on Britney back in 2007, but damn…don’t make it so obvious.

  22. B**** PLEASE February 18, 2011

    @Kyle , Britney is that really you????lmao

  23. Hudson Morrigan February 18, 2011

    OMG that cover is fierce! she looks incredible, like a high fashion GODDESS! That is high art, incredible!

  24. Badd February 18, 2011

    LOVEEEE..

    @GagaisLove

    OH.EM.GEE I didn’t even see that !!!!!!!!
    It’s BRILLIANT.

    You go mama…..!!
    you deserve it all
    Born This Way !!!

  25. FUTURESTARdelux February 18, 2011

    Oh please it was obvious that her return single would be No1 and she probably waited til after Britney so she could be the 100th No1. Everything about this b**** is so thought out and lame. And LOL at her cheap prosthetics did you see her in the Grammy audience? she couldn’t even manage to get them shoulder things to match her skin tone.

  26. ERIC February 18, 2011

    FINALLY A WORTHY NUMBER ONE THIS YEAR ALONG WITH GRENADE!
    LADY GAGA DESERVES THIS FEAT! SHE’S A FENOMENAL ARTIST AND THIS COVER IS HER BEST SO FAR!

  27. Teflon Boy February 18, 2011

    @EROC…, that’s the point. She hasn’t done anything to make it happen but the fact that it has is such a ‘planets aligning at exactly the right time for someone when it matters’ kinda coincidence that I can help but take my hat off…., as, of all the acts who could have coincidentally got the accolade it just had to go to the biggest attention w**** in the industry lol. I don’t know why but I find that as hilariously depressing as when a millionaire wins the lottery.

  28. Lostonez February 18, 2011

    the cover is a monster i love it

  29. bleh February 18, 2011

    I’M SORRY, BUT I CANNOT STAND LADY GAGA.

    SHE IS A PUSHOVER.

    SHE IS NOT ORIGINAL AND SHE ONLY GETS PUBLICITY BY DOING WEIRD THINGS.

    I don’t have any respect for her at all, and she made it worse by promoting Cocaine to her ‘Little Monsters’

  30. bleh February 18, 2011

    and those shoes? PUH-LEASE.

    They’re real attractive. *cough*

Recommended Posts
.. **